Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij tandarts een tandafdruk laten nemen van mijn boventanden, langste 6-8 minuten ooit van mijn leven. Tot 5 keer toe een braakneiging gehad (dat ge op punt staat te overgeven maar er niks uit komt). Bij elke neiging instinctief de arm van de tandarts gepakt, hopelijk heb ik hem niet te hard geknepen. :unsure:

Meh dat is peanuts. Beeld u in dat je een endoscopie krijgt. Waar ze een darm met de dikte van uw pink in uw mond duwen tot in uw maag.
Dat is niet 5 keer braakneigingen, dat is continu braakneigingen totdat die darm effectief in uw maag zit. En dan hoor je de dokteres zeggen, je moet slikken slikken... terwijl jij zegt mmmhhhhmmmhhhhh... want ja zo uw mond vol met assebakken euhm darm dan kunde niet goe slikken zunne.

Ik heb daar 5 minuten zitten brwah brwah brwah zeggen.

Dat is toch waanzin? Net geen 4000 euro aan gas en elektriciteit...

of :

:p

Tmoet wel zijn da ze soms raak schieten. Anders hadden we er al lang niet meer van gehoord.
Programma's zoals Grenzeloze Liefde, 90 day fiancee, ... en ook wat verhalen die ik uit 2de hand heb gehoord doen mij wel vermoeden dat bij bepaalde combinaties van naïviteit/hopeloosheid er veel mogelijk is.

Meh dat is peanuts. Beeld u in dat je een endoscopie krijgt. Waar ze een darm met de dikte van uw pink in uw mond duwen tot in uw maag.
Dat is niet 5 keer braakneigingen, dat is continu braakneigingen totdat die darm effectief in uw maag zit. En dan hoor je de dokteres zeggen, je moet slikken slikken... terwijl jij zegt mmmhhhhmmmhhhhh... want ja zo uw mond vol met assebakken euhm darm dan kunde niet goe slikken zunne.

Kunde nie gewoon meelevend zijn met mij en een schouderklopske geven in plekke van het nog erger te maken. :(

Ik kan pijn redelijk goed verdragen maar van mijn mond en keel moeten ze afblijven!

Bij tandarts een tandafdruk laten nemen van mijn boventanden, langste 6-8 minuten ooit van mijn leven. Tot 5 keer toe een braakneiging gehad (dat ge op punt staat te overgeven maar er niks uit komt). Bij elke neiging instinctief de arm van de tandarts gepakt, hopelijk heb ik hem niet te hard geknepen. :unsure:
Heb ik jaren geleden (toen ik nog blokskes had) ook voorgehad, ik lag achterover te kokhalzen. Ik moest dan mijn voeten omhoog houden, natuurlijk net die zware combat-boots aan.
Later bij een andere orthodontist moest ik voorover gaan hangen tijdens de afdruk, dat was 100x aangenamer...

Heb ik jaren geleden (toen ik nog blokskes had) ook voorgehad, ik lag achterover te kokhalzen. Ik moest dan mijn voeten omhoog houden, natuurlijk net die zware combat-boots aan.
Later bij een andere orthodontist moest ik voorover gaan hangen tijdens de afdruk, dat was 100x aangenamer...

Ja de lighouding hielp ook niet. Zelfs gewoon vrij plat met mijn hoofd wat achteruit volstaat al om mij kokhalsreflexen te geven. Dat was gelukkig verholpen met een kussentje onder mijn hoofd. Maar ik meende dat ik vroeger zonder problemen in die lighouding kon gaan. 35 jaar nu, ik word oud zeker... :(

Nooit spiegelen aan IG/fb .
Zoals zoveel gezegd zetten mensen er enkel hun mooiste kant op.

Ja i know. En zeg dat hier op het forum niet (of zelden), omdat ik niet wil overkomen als een janker. Maar de eenzaamheid de laatste jaren is enorm.
Nu zeker dat ik mijn viervoeter hier thuis kwijt ben, dat ik eigenlijk nog altijd niet verwerkt heb. De mislukte date kan ik ongeveer plaatsen en verwerken, maar dat eerste zeker nog niet.

Bereid u maar voor op veel zenuwpijn, enkele gaatjes die ervoor nog niet aanwezig zullen geweest zijn en een stagair die er wederom niks van bakt :unsure:

Laatst bewerkt:
Ja i know. En zeg dat hier op het forum niet (of zelden), omdat ik niet wil overkomen als een janker. Maar de eenzaamheid de laatste jaren is enorm.
Nu zeker dat ik mijn viervoeter hier thuis kwijt ben, dat ik eigenlijk nog altijd niet verwerkt heb. De mislukte date kan ik ongeveer plaatsen en verwerken, maar dat eerste zeker nog niet.

Hopelijk niet te ongepast: misschien eens kijken voor een nieuwe viervoeter?
Ik kan het bij ons thuis ook niet meer inbeelden zonder onze hond.
Een paar gamer-buddies is ook leuk om achter de hand te hebben. Met ouder worden schieten er bij nog maar een paar van over die tijd kunnen vrij maken om eens online te komen of langs te komen om te boardgamen.

of :

:p
Hier doen ze dat onder een roesje van een kwartier, veeeeeele beter 🤪

PS: je bedoelt gastroscopie, endoscopie is langs den andere kant.... 🤣

Volgens Google is coloscopie ook langs uwe black hole.

Als ge onder verdoving die darm in uw keel proppen, gade uw lichaam dan niet automatisch/instinctief reageren en hoesten/braken?

Ha het "foie gras" onderzoek.... Laatste keer heb ik de dokter ver een schop verkocht omdat mijn been spastische neigingen kreeg toen ze die darm erin ramden...

Hou u rustig meneer.
'gwahahharbrbrlrllr'

men eerste trein is aangepast voor 's avonds precies. Van zodra die vertraging heeft haal ik men aansluiting nooit en ben ik een half uur langer onderweg :cry: .

Hier doen ze dat onder een roesje van een kwartier, veeeeeele beter 🤪

PS: je bedoelt gastroscopie, endoscopie is langs den andere kant.... 🤣
Nieje tis coloscopie langs het olleken en gastroscopie langs de mond.
Beide zijn endoscopische onderzoeken.
Ik heb onlangs nog zo een projectstudie gedaan.... ziekenhuisafdeling endoscopie...
2 maand elke dag mentale flashbacks...
dog-cupcakes.gif

Allezins zo nen 'scopenwas' is gene kak... pun intended.

Als ze ooit een gastroscopie moeten doen bij mij, kunnen ze zorgen dat dat onder narcose gaat. Anders sterf ik wel een trage dood door dat ding dat mogelijks in mijn maag zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan