Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn oudste zit op een witte concentratieschool, het meest exotische waar hij mee in aanraking komt is een kind met een duitse moeder. En toch zit hij ook van die taal uit te kramen (vooral als hij fortnite zit te spelen). Ik word er ook onnozel van, maar tegelijk besef ik dat ik gewoon niet meer mee ben (ik draag nochtans sneakers en zo, super trendy).
Sorry maar een WAT school?

Het is alsof alle venten vuile vetzakskes aan het worden zijn.
Ik ben beschaamd
Mijn stiefdochter is zo ook eens lastig gevallen in bilzen door zo ene die haar instagram wou. En maar blijven pushen en nog lastig worden Gelukkig niet snachts gebeurd

Jonge vrouw afgeranseld na avondje uit: “Hij wou bij me overnachten maar ik zei nee. Dat maakte hem razend”

Vandaag op kantoor geweest. Collega was er ook die zo'n simpele verhalen enorm langdradig kan maken. Ik ben nogal vroeg op kantoor dus de eerste die de epistels mag aanhoren. Maar collega 2, 3 en 4 komen wat later en telkens wordt dat verhaal dan nog eens verteld tot ik ze vanbuiten kan opzeggen 🤯.

Moet dan aan het geweldige Thin Blue Line denken:

Vandaag op kantoor geweest. Collega was er ook die zo'n simpele verhalen enorm langdradig kan maken. Ik ben nogal vroeg op kantoor dus de eerste die de epistels mag aanhoren. Maar collega 2, 3 en 4 komen wat later en telkens wordt dat verhaal dan nog eens verteld tot ik ze vanbuiten kan opzeggen 🤯.

Moet dan aan het geweldige Thin Blue Line denken:

Telkenmale ik de Thin Blue Line zie moet ik aan deze fantastische quote denken.

Afrekening gas & elektriciteit ontvangen.
Nog zo een 600 EUR te betalen.
Dus inclusief voorschotten 1.500 voor 1 jaar betaald.

Nu staat in de kleine lettertjes:
volgende voorschotfacturen 300 & 900

Of maar liefst 1.200/3 maanden denken ze te domiciliëren

Mega is gatachterlijk :sarcastic:
Goed geprobeerd bende dieven

(vast) contract loopt nog tot 18/12 dus deze week eens mijn overstap regelen

/EDIT: eens de VREG test gedaan en het goedkoopste vaste contract (waar ik niet langer dan 1 jaar aan vast zit) zal op jaarbasis toch ook al snel 1.000 EUR meer zijn dan het aflopend contract

/EDIT2: Holy shit, ik keek dan nog enkel maar naar aardgas. Met elektriciteit erbij gaan we al aan 2.200 EUR meer per jaar zitten wtf :sop: :sop: :sop:

Laatst bewerkt:
Afrekening gas & elektriciteit ontvangen.
Nog zo een 600 EUR te betalen.
Dus inclusief voorschotten 1.500 voor 1 jaar betaald.

Nu staat in de kleine lettertjes:
volgende voorschotfacturen 300 & 900

Of maar liefst 1.200/3 maanden denken ze te domiciliëren

Mega is gatachterlijk :sarcastic:
Goed geprobeerd bende dieven

(vast) contract loopt nog tot 18/12 dus deze week eens mijn overstap regelen

/EDIT: eens de VREG test gedaan en het goedkoopste vaste contract (waar ik niet langer dan 1 jaar aan vast zit) zal op jaarbasis toch ook al snel 1.000 EUR meer zijn dan het aflopend contract

/EDIT2: Holy shit, ik keek dan nog enkel maar naar aardgas. Met elektriciteit erbij gaan we al aan 2.200 EUR meer per jaar zitten wtf :sop: :sop: :sop:

Nutsvoorzieningen gone NUTS :(

Maar is dus min of meer zoals m'n in de krant toonde. Gemiddeld 2400€ aardgas en 1300€ elektriciteit per jaar voor een gezin met deze extreem hoge prijzen.

Ik hou me ook al vast wat m'n opleg zal zijn na de winter, maar kan het betalen.... Ik hang dat geld dan wel liefst aan ander leukere dingen ... een nieuwe pc ofzo, als het opeens 1000€ erbij is.

Laatst bewerkt:
Bij tandarts een tandafdruk laten nemen van mijn boventanden, langste 6-8 minuten ooit van mijn leven. Tot 5 keer toe een braakneiging gehad (dat ge op punt staat te overgeven maar er niks uit komt). Bij elke neiging instinctief de arm van de tandarts gepakt, hopelijk heb ik hem niet te hard geknepen. :unsure:

Nutsvoorzieningen gone NUTS :(

Maar is dus min of meer zoals m'n in de krant toonde. Gemiddeld 2400€ aardgas en 1300€ elektriciteit per jaar voor een gezin met deze extreem hoge prijzen.

Ik hou me ook al vast wat m'n opleg zal zijn na de winter, maar kan het betalen.... Ik hang dat geld dan wel liefst aan ander leukere dingen ... een nieuwe pc ofzo, als het opeens 1000€ erbij is.
Dat is toch waanzin? Net geen 4000 euro aan gas en elektriciteit...

200w.webp

Vroeger kreeg ik af en toe een vriendschapsverzoek op FB van zo een nepaccount. Je weet wel, account van enkele uren oud, foto van een knappe griet, uitnodiging voor een Whatsapp groep met veel mooie vrouwen op zoek naar "vleselijke pleziertjes" gratis en voor niks.

Nu is dat 1 of meerdere per dag. Bloedirritant. Het ergste? Als ik die rapporteer, dan meldt FB meestal dat er volgens hun geen vuiltje aan de lucht is.

Moet wel betekenen dat er sukkels zijn die er in trappen.

Vroeger kreeg ik af en toe een vriendschapsverzoek op FB van zo een nepaccount. Je weet wel, account van enkele uren oud, foto van een knappe griet, uitnodiging voor een Whatsapp groep met veel mooie vrouwen op zoek naar "vleselijke pleziertjes" gratis en voor niks.

Nu is dat 1 of meerdere per dag. Bloedirritant.

Hier is dat de laatste week ook wel bijna dagelijks. Lijkt in periodes te gaan.

Het is moeilijk voor te stellen dat mensen daarin trappen. Ik heb zelfs nog accounts geweten waar als je bij afbeeldingen keek je na 1 of 2 foto's van een model je plots een (Nigeriaanse?) man zag.

Nu is dat 1 of meerdere per dag. Bloedirritant. Het ergste? Als ik die rapporteer, dan meldt FB meestal dat er volgens hun geen vuiltje aan de lucht is.

Ik krijg die zaken niet. Ik doe vast iets verkeerd.

Ik krijg die zaken niet. Ik doe vast iets verkeerd.
Ik vraag mij eigenlijk af of het zou helpen als ik op fb mijn relatiestatus op "getrouwd" zou zetten.
Geen fb zou natuurlijk zeker helpen. In het begin ging ik nog door die procedure om dat te rapporteren, maar de laatste tijd kreeg ik gewoon van fb zelf na een tijd de reactie dat het profiel niets verkeerd deed, dus nu negeer ik zo'n verzoeken gewoon.

Hier is dat de laatste week ook wel bijna dagelijks. Lijkt in periodes te gaan.

Het is moeilijk voor te stellen dat mensen daarin trappen. Ik heb zelfs nog accounts geweten waar als je bij afbeeldingen keek je na 1 of 2 foto's van een model je plots een (Nigeriaanse?) man zag.
Tmoet wel zijn da ze soms raak schieten. Anders hadden we er al lang niet meer van gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan