Ow ow ow wij zijn het brein van de politie.

Ik weet eigenlijk niet wat gij doet

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow ow ow wij zijn het brein van de politie.

Opzoekingen doen voor we ploegen ergens naartoe sturen om te kijken of hoe gevaarlijk die is zodat je geen vrouwelijke inspecteur stuurt naar een halve zot.
Ik weet eigenlijk niet wat gij doet![]()
zijn vrouwen dan niet gelijk aan mannen?Opzoekingen doen voor we ploegen ergens naartoe sturen om te kijken of hoe gevaarlijk die is zodat je geen vrouwelijke inspecteur stuurt naar een halve zot.
Nummerplaten opzoeken voor de recherche op de anpr cameras om een traject van bvb drugs koeriers te volgen
En wapenbeheer. Illegale wapens of wapens van zelfmoorden komen bij mij terecht voor ze naar de griffie gaan.
En binnenkort ook voertuigen, mensen,.. seinen.

3 pakken liggen, kom maar af!weer speculaaskes vergeten te kopen![]()
Goed nieuws voor u: ge kunt een uur langer slapen!Zelfde hier en het uur moet nog verzet worden…
zijn vrouwen dan niet gelijk aan mannen?![]()
Ze slaan idd even hard op de vrouwen als op de mannen.zijn vrouwen dan niet gelijk aan mannen?![]()
dan is het maar fair dat ze evenveel kans op slagen hebben in het leven.Ze slaan idd even hard op de vrouwen als op de mannen.
Ook toevallig, ik wou er meebrengen maar de AH was uitverkocht.
)Dat is volwassenen gedrag.Nochtans, ik eet ook heel graag maar ik maak er geen zaak van als het even niet kan of gewoon een schel brood is.

Had er speciaal meegebracht door uw vorige post. Want ge moet dat toch altijd in huis hebben.weer speculaaskes vergeten te kopen![]()
Dan plet ik die tussen 2 lepels en eet ik dat met een lepel yoghurt.Moet sinds woensdag antibiotica slikken en dat zijn -zelfs in twee gebroken- serieus grote tabletten. En hoe meer ik denk van: 'Als ik me hier maar niet in verslik', hoe moeilijker het wordt om ze effectief geslikt te krijgen...
ik kom van den action en heb er nu ook. Wel allemaal nog eens per twee in een zakske, wat niet goed is voor het milieu, maar ik had iets nodig om m'n ergernis van den action te compenseren.Had er speciaal meegebracht door uw vorige post. Want ge moet dat toch altijd in huis hebben.
Das is karma Tonerider, komt ervan een microgolf te gebruiken als je een airfryer hebt.ik kom van den action en heb er nu ook. Wel allemaal nog eens per twee in een zakske, wat niet goed is voor het milieu, maar ik had iets nodig om m'n ergernis van den action te compenseren.
Ergernis van den action:
Tonerider heeft ovenwanten nodig want heeft zijn pikkels al een paar keer verbrand met iets uit de microgolf.
Tonerider checked op internet of ze dat in den action hebben en ze hebben zowel ovenwanten als pannelappen. zelfs bij NIEUW in de winkel
Tonerider gaat naar den action en loopt daar een half uur te zoeken om het uiteindelijk dan maar aan een medewerkster te vragen.
Medewerkster: a nee, die zijn op en dat komt niet meer binnen.
Maar gijlle se clochards.
Tonerider zal het wel via internet bestellen, fuck mijn ecologische voetafdruk en 'koop lokaal'
Of karma omdat je naar den action gaat en denkt dat dit goed is voor je ecologische voetafdrukDas is karma Tonerider, komt ervan een microgolf te gebruiken als je een airfryer hebt.

nu komt het van amazon en is het ook een chinees merk (maar wel 2x zo duur).Of karma omdat je naar den action gaat en denkt dat dit goed is voor je ecologische voetafdruk![]()
Gewoon een keukenhanddoek een paar keer dubbel vouwen en het er zo uitpakken?Tonerider heeft ovenwanten nodig want heeft zijn pikkels al een paar keer verbrand met iets uit de microgolf.