Tonerider
Well-known member
goed dat ge het zegt, was me er helemaal niet van bewust.Zelfde hier en het uur moet nog verzet worden…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed dat ge het zegt, was me er helemaal niet van bewust.Zelfde hier en het uur moet nog verzet worden…
Je ziet, er is een systematisch geweld probleem bij de politie.Dat zijn dus die momentjes dat we je nek willen omwringen. Werkpuntje.
Heb het dan niet zo emergency snackje ofzo in de auto liggen?Als ik honger heb en geen eten ben ik in staat om ongelukken te doen.
Vorig jaar na de basket (match van 11u tot 13u) wou ik stoppen bij burger King. Die was gesloten voor werken. Next stop: Mac Donald's. Parking volledig afgesloten. Helder nadenken en in de buurt een frietkot zoeken lukt dan niet meer.
Ik heb dan in rage mode van Kortrijk naar ieper gereden. Aan de lichten een sukkelaar voor me en dat was de druppel.
Alle gebaren zijn door de vooruit gevlogen en ik had net nog het besef dat ik die beter niet van de baan ging rijden want dat het me geld ging kosten. Maar de waas voor de ogen was er wel.
Nuja ondertussen weten ze dat hier thuis ook wel. Als ik honger heb dan komt er geen vriendelijk woord meer uit.
Dat em dan maar wegblijft van dit forum, tzit hier vol met pollen, @Polle32, @PolletPoulet_OG, @Polle,...misschien is ie allergisch aan pollen?
Welke kleine wilt nu ook in een zwembroekske + weird sexy harnas + fuck me boots naar school gaanMijn moeder heeft mijn broer ooit een dag te vroeg in He-Man outfit naar school gestuurd.
Sindsdien heeft hij een degout van verkleden.![]()
. Die ging sowieso gepest worden hoor. sameGisteren rond 23u gaan slapen en nu maar net wakker geworden.
.dat komt er van van uw wekker in de gang te zettenGisteren rond 23u gaan slapen en nu maar net wakker geworden.
@straight_six is maar een wannabe flik ehJe ziet, er is een systematisch geweld probleem bij de politie.

ergste is dat ik nu bijna een uur wakker ben en nog steeds geen bal heb gedaan. Dus als iemand mij in gang wil trekken.dat komt er van van uw wekker in de gang te zetten
dat lijkt me toch echt voor een van de vele nieuwe andere topics van de laatste tijd.Dus als iemand mij in gang wil trekken.
het zit hem volledig in het lidwoord.dat lijkt me toch echt voor een van de vele nieuwe andere topics van de laatste tijd.
Ik steek m in mijn broekzakIk had iets gelijkaardig voor. Als we met de kinderkoets gaan wandelen dan duw ik meestal de koets en detecteert mijn fitbit de stappen niet omdat mijn polsen niet bewegen. Dus doe ik mijn fitbit rond mijn enkel. Ge moest de mensen es zien kijken!!!

ergste is dat ik nu bijna een uur wakker ben en nog steeds geen bal heb gedaan. Dus als iemand mij in gang wil trekken.
Van je leggings?Ik steek m in mijn broekzak![]()

Werkt dat?Ik steek m in mijn broekzak![]()
Klacht indienen. Een hond moet altijd aan de leiband op de openbare weg.Mijn honden-saga gaat verder..
Vandaag dus weer gaan joggen in het bos waar ik eerder al "hondenproblemen" had.
Kom ik op een gegeven moment 2 grote honden tegen die aan het ravotten zijn zo'n 50 meter verder.
Ik jog rustig verder totdat ik zie dat een van de beesten mij heeft gezien en mijn richting uit komt.
Ik ben dan maar zo snel mogelijk beginnen rennen totdat ik een veerooster tegenkwam met een poortje.
Toen ik mij omdraaide zag ik in de verte wel nog een schim dus ik was gelukkig niet de volledige weg achtervolgd.
Maar toch. Heel de rest van de toer achterom zitten kijken of er toch maar geen beest achter mij zat. Aangenaam is anders.
De hond in kwestie was iets zoals dit:
![]()
Dit is nu echt al de zoveelste keer dat dit gebeurt.
Wat kan ik hier nu aan gaan doen? Want op een keer heb ik wel prijs.
Of erger nog, een van de vele kinderen die daar ook komen omdat het een mooi openbaar bosdomein is.
Klacht neerleggen bij de politie? Het domein is zo groot, die mensen gaan daar ook niet continu kunnen patrouilleren...
Nee van de jeans die ik 300 dagen per jaar draag.Van je leggings?![]()

)Bij mij toch wel!Werkt dat?
Ow ow ow wij zijn het brein van de politie.@straight_six is maar een wannabe flik eh![]()