Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • Meer dan 1 keer per dag

  • Minder dan 1 keer per week

  • Nooit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Green Mamba

Well-known member
Over seks kunnen we ondertussen boeken schrijven, en gemiddeld gebeurt dat hier op het forum een 1 á 2 keer per week tot net iets minder. Wat nog steeds in het verdoemd hoekje zit, is masturberen. Daar zijn we niet altijd even open over.

Hoe vaak sla jij de hand en/of vingers aan jezelf en is daar een bepaalde reden voor of puur omdat het tof is? Heb je hier visueel materiaal voor nodig of is het allemaal een spel in je geest? Laat het even weten hieronder zo.

Om met de deur in huis te vallen. Dat gebeurt wel eens, maar nu niet om te zeggen op wekelijkse basis. Daar mag al eens een foto of een filmpje bij, maar dat hoeft niet per se.
 
minder dan 1 per week. indien zonder vriendin in t verleden zal ik waarschijnlijk wel op 4-5 gezeten hebben.

en toen t pas nieuw was nog meer :unsure:
 
Hangt er een beetje vanaf, soms al eens wat meer dan anders, maar ongeveer 1 keer per week tegenwoordig zou ik zeggen. Altijd met bijpassende filmpjes. :)
 
Zelden (5-10x/jaar), met "hulpmiddel" zoals in een ander topic al besproken werd, geen beeldmateriaal.
 
Tussen de 3 en 5 keer per dag.
GraveFixedFinwhale-max-1mb.gif
 
Het hangt er echt vanaf. Ik heb weken dat ik echt geil sta (en ik word daar zelf echt ambetant van to be honest) en vrouwlief gewoon niet voldoende is. Dan doe ik het dagelijks.

Maar ik heb ook gewoon weken dat ik mij welgeteld NUL keer masturbeer en er dan ook totaal géén nood aan heb.
Very strange ??? Of zijn er nog mannen die die curven hebben ... ?

Idem met seks. De zin komt en gaat ..

Ik weet niet hoe het komt dat ik zo van die curven heb. Ik ben zoals de seizoenen: Lente, zomer, herfst en winter.
 
Dan moet je een keer met je partner een wedstrijdje doen om het laatst klaarkomen haha dus samen masturberen en degene die het eerst een orgasme krijgt moet een week lang iets in huis doen ofzo. Is altijd lachen.:laugh:
Tegen de tijd dat ik een hoogtepunt had bereikt was hij al 2x klaargekomen.:laugh:
 
Dan moet je een keer met je partner een wedstrijdje doen om het laatst klaarkomen haha dus samen masturberen en degene die het eerst een orgasme krijgt moet een week lang iets in huis doen ofzo. Is altijd lachen.:laugh:
Tegen de tijd dat ik een hoogtepunt had bereikt was hij al 2x klaargekomen.:laugh:
Waarom is geen volledig BG klassement dan he.

Ik zie dat volledig goedkomen.
 
Terug
Bovenaan