Hoe vaak masturbeer je per week?

Hoe vaak slagen jullie de hand en/of vingers aan jezelf per week?

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • Meer dan 1 keer per dag

  • Minder dan 1 keer per week

  • Nooit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik vind het heel moeilijk stemmen op deze poll maar ik heb 3x als gemiddelde genomen. Kan heel erg verschillen, maar in normale periodes ergens rond de 2 à 4x per week denk ik. Hiervoor heb ik een heel erg mindere periode gehad en toen was het maar 1x per 2 weken. Nu mijn libido wat terug aan het vinden :unsure: En dan heb je soms geile periodes en is het bijna elke dag 🤪
 
Ik vind het heel moeilijk stemmen op deze poll maar ik heb 3x als gemiddelde genomen. Kan heel erg verschillen, maar in normale periodes ergens rond de 2 à 4x per week denk ik. Hiervoor heb ik een heel erg mindere periode gehad en toen was het maar 1x per 2 weken. Nu mijn libido wat terug aan het vinden :unsure: En dan heb je soms geile periodes en is het bijna elke dag 🤪
Same, denk ik.
Denk dat ik in de thread van hoeveel keer seks per week 4 of zo heb aangeduid.
Maar als ge telt sommige dagen niet en sommige dagen meermaals dan zal het wel zo iets zijn.
 
Ik vind het heel moeilijk stemmen op deze poll maar ik heb 3x als gemiddelde genomen. Kan heel erg verschillen, maar in normale periodes ergens rond de 2 à 4x per week denk ik. Hiervoor heb ik een heel erg mindere periode gehad en toen was het maar 1x per 2 weken. Nu mijn libido wat terug aan het vinden :unsure: En dan heb je soms geile periodes en is het bijna elke dag 🤪
En same hier ook. Soms één of twee weken niet, soms 3 keer op een dag, drie-vier dagen na elkaar? 🤷‍♀️
 
Dagelijks, altijd zelfde fantasie. Triootje met 2 knappe grieten. Altijd wel beeld erbij, visueel ingesteld. Zal het eens moeten gedaan hebben peis ik voor ik van de focus afgeraak.
 
Dagelijks, altijd zelfde fantasie. Triootje met 2 knappe grieten. Altijd wel beeld erbij, visueel ingesteld. Zal het eens moeten gedaan hebben peis ik voor ik van de focus afgeraak.

Of de focus neemt toe.:unsure:
Ligt eraan hé wie wilt er nu geen seks met 2 knappe meiden.
Dit topic is by far het geilste topic sinds het ontstaan van 9L. En BG.
 
Dan moet je een keer met je partner een wedstrijdje doen om het laatst klaarkomen haha dus samen masturberen en degene die het eerst een orgasme krijgt moet een week lang iets in huis doen ofzo. Is altijd lachen.:laugh:
Tegen de tijd dat ik een hoogtepunt had bereikt was hij al 2x klaargekomen.:laugh:
Een zoveelste bewijs dat mannen gewoon efficiënter en doelgericht zijn :cool:
 
Voor mij is dat af en toe uit ‘noodzaak’ maar echt ‘een momentje voor mijzelf’ vind ik het toch ook niet. Ik heb ook niet graag dat die van mij daar allusie op maakt of zo, word er liever niet aan herinnerd. Ik ben eigenlijk gewoon geen fan van sex en aanverwanten en dat vind ik jammer.
 
Voor mij is dat af en toe uit ‘noodzaak’ maar echt ‘een momentje voor mijzelf’ vind ik het toch ook niet. Ik heb ook niet graag dat die van mij daar allusie op maakt of zo, word er liever niet aan herinnerd. Ik ben eigenlijk gewoon geen fan van sex en aanverwanten en dat vind ik jammer.
Als aanvulling hierop: als ik keigoede seks had, maar hij klaar was en ik nog niet, werkte ik soms ook nog efkes snel "af" (doe ik dan liever zelf).
Geen "momentje voor mezelf" maar wel HEEL bevredigend. 😁
 
1x per dag… soms meer…
Sinds ik weekendwerk doe ben ik de ganse week thuis en sja …. 🤣.

En nog wat redenen waardoor seks met de vrouw een pak lager ligt dus dan gebeurt Da nog eens rapper e….
 
Dan moet je een keer met je partner een wedstrijdje doen om het laatst klaarkomen haha dus samen masturberen en degene die het eerst een orgasme krijgt moet een week lang iets in huis doen ofzo. Is altijd lachen.:laugh:
Tegen de tijd dat ik een hoogtepunt had bereikt was hij al 2x klaargekomen.:laugh:
Of net omgekeerd :laugh:
Met vrienden samen masturberen en diegene die laatst klaarkomt op een koekje of boterham moet het opeten :laugh:
 
Terug
Bovenaan