Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triestig man die schepen. Als liberaal gans uw klein dorp vol zetten met camera's. Je bent er door op nog geen kwartier en je bent 1000 keer gefilmd. En nu zoiets. Man man. Hij zal niet willen onderdoen voor zijn liberale buur in Mechelen.
Alles onder het mom van verkeersveiligheid maar dan wel een dronken chauffeur die voor iemands dood heeft gezorgd verdedigen als advocaat.

Doet me denken aan al die ANPR-camera's die worden geplaatst door Trafiroad, de firma van Glenn Janssens waar een zweem van corruptie en gesjoemel rondhangt. Kan het nog enigszins begrijpen omdat hij niet veroordeeld is maar wel alles in der minne heeft geregeld.
Maar dan nog heb je er toch weinig vertrouwen in als zo'n pipo het ANPR-camera netwerk mag uitrollen.
Wow... walgelijk. Niet alleen de hypocrisie. Het door privé laten financieren van trajectcontrole is moreel serieus discutabel. Zo wordt het wel eens te meer duidelijk dat die controles meer dienen om poen te pakken dan voor de veiligheid.

Wow... walgelijk. Niet alleen de hypocrisie. Het door privé laten financieren van trajectcontrole is moreel serieus discutabel. Zo wordt het wel eens te meer duidelijk dat die controles meer dienen om poen te pakken dan voor de veiligheid.

rij toegelaten snelheid

boooommm you beat the system

nu het laten financieren door privé is wel niet ok. Verkeersveiligheid is taak van overheid.

Die moet enkel in quarantaine als hij niet gevaccineerd is, anders is 1 negatieve test voldoende om uit quarantaine te mogen... Defrienden dus die idioot! 😡
Of hij volgens de regels in quarantaine moét weet ik nu eigenlijk ook niet, maar ik weet dat hijzelf alleszins heel voorzichtig en plichtbewust is op dat vlak, en ook puur voor mezelf is het ook gewoon een no-go om de ganse avond door te brengen met iemand die inwoont bij een besmet persoon (en tegen zaterdag is hij mss ook zelf gewoon al positief getest) ;)

Ffs dat is nu al de tweede maal dat ze mij, bij HR stad Sint-Niklaas, vragen om een scan van mijn rijbewijs en mijn nationaal nummer.
Zoveel moeite voor een simpele job vast te kunnen krijgen.
Echt mens, wat scheelt er aan die scan? Staat de kleur van mijn rijbewijs u niet aan, of wat?

Vastzitten in een SP Campaign van call of duty zijn de eerste tekenen van ouderdom. :p
Ik heb zo jarenlang vasgezeten in COD:UO.
Geraakte laar niet voorbij een bepaalde missie en gaf het altijd op om na een tijd dan nog eens opnieuw te beginnen.

Vorig jaar nog eens gespeeld, en blijkt dat het het laatste deel was va' de laatste missie. 10 seconden na het deel waar in constant vastzat begonnen de end credits 😭 :D :biglaugh:

Deze fait divers wordt precies niet interessant bevonden door de media.

Dat gedrag, dat taaltje, lachen met de gevolgen, filmen en trots online gooien. Echt wtf man. Benieuwd naar hun straf. Hoewel, eigenlijk weet je de straf al.

Edit mod: spoiler met waarschuwing op gezet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze fait divers wordt precies niet interessant bevonden door de media.

Dat gedrag, dat taaltje, lachen met de gevolgen, filmen en trots online gooien. Echt wtf man. Benieuwd naar hun straf. Hoewel, eigenlijk weet je de straf al.
Ik mis hier wat er vooraf gebeurd, dan wordt er geknipt en dan ligt de vrouw naast de bus opeens. Er missen wat beelden zo te zien.

Ik mis hier wat er vooraf gebeurd, dan wordt er geknipt en dan ligt de vrouw naast de bus opeens. Er missen wat beelden zo te zien.
Eerst en vooral: wat moet er vooraf zijn gebeurd om dit te minimaliseren?
En er is blijkbaar toch een klein artikeltje van te vinden op HLN, waar toch gewag wordt gemaakt van "een duw" bij het uitstappen.
Nu, waarschijnlijk is ze gevallen en heeft ze alles zelf gezocht he.

En het filmke is door die gasten zelf online gegooid, waarom zouden ze het stuk er uit knippen waaruit blijkt dat ze een onschuldige val maakte met ernstige gevolgen?

Degoutant dat dit door een politieker wordt gepost.

Evengoed is dit puur geknipt en geplakt op toch maar een schijn te geven
Die haar voorhoofd hangt daar niet voor de schijn te bengelen hoor.
Dit kan zeker tellen als moordpoging voor mij.
Hulp bieden? Nee, roepen dat de deur dicht moet. Moordpoging.

Degoutant dat dit door een politieker wordt gepost.

Evengoed is dit puur geknipt en geplakt op toch maar een schijn te geven
Nooit gedacht dat jij het weer een draai zou geven. :sleep:

Vooral degoutant dat het door een politieker MOET gepost worden voor het enige ruchtbaarheid krijgt.

Die haar voorhoofd hangt daar niet voor de schijn te bengelen hoor.
Dit kan zeker tellen als moordpoging voor mij.
Hulp bieden? Nee, roepen dat de deur dicht moet. Moordpoging.
In het filmpje ziet ge de feiten niet gebeuren, ik kan niet zien wat de oorzaak is van de wonde.

Het enige dat ik kan afleiden is dat degene die commentaar geeft met een Nederlands accent praat, bedoelt Van Grieken dat alle Hollanders criminelen zijn

In het filmpje ziet ge de feiten niet gebeuren, ik kan niet zien wat de oorzaak is van de wonde.

Het enige dat ik kan afleiden is dat degene die commentaar geeft met een Nederlands accent praat, bedoelt Van Grieken dat alle Hollanders criminelen zijn
Speciaal Nederlands accent precies. Maar goed. Minimaliseer verder. Mooi leven daar op de roze wolk precies.

Nooit gedacht dat jij het weer een draai zou geven. :sleep:

Vooral degoutant dat het door een politieker MOET gepost worden voor het enige ruchtbaarheid krijgt.
Sommige zekerheden in het leven moeten er zijn.

Misschien dat je volgende keer mij tagged en mijn reply ook al invult, dan verlies ik minder tijd 😙

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan