Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom, calorieën verorberen kan wel iets doen.Ik moet eerlijk zeggen, dat wanneer ik die "rode waas" heb gehad, ik ook niets heb aan "en wat zouden we kunnen doen om...".
Euh niets. Dit waren sterke emoties die me overvielen, punt.![]()
Ik heb mettertijd geleerd dat ik in geval van ziekte/rothumeur/vermoeidheid/eigenlijk alles heel letterlijk moet zijn bij mijn man. Er is hem echt niks te veel of te moeilijk maar ik moet het effectief zo zeggen: schat, ik heb keelpijn, sta jij op met de kinderen? Gewoon ‘schat, ik heb keelpijn’ gaat bij hem niet computen tot ‘ah, ik zou beter opstaan’.Krijg een vlammende blik met erna: 'je wist toch dat ik keelpijn had?!? Waarom sta jij niet op met de kinderen??'
Dag was om zeep nog voor hij begonnen was...![]()
To be fair, ik ben ook zo hoor. Of dat standaard is weet ik niet, maar voor mij is dat soort "informatieve statements" verschillend van te vragen om iets te doen, gewoon duidelijk zijn.Ik heb mettertijd geleerd dat ik in geval van ziekte/rothumeur/vermoeidheid/eigenlijk alles heel letterlijk moet zijn bij mijn man. Er is hem echt niks te veel of te moeilijk maar ik moet het effectief zo zeggen: schat, ik heb keelpijn, sta jij op met de kinderen? Gewoon ‘schat, ik heb keelpijn’ gaat bij hem niet computen tot ‘ah, ik zou beter opstaan’.
Ik denk omdat hij als man ook heel vaak hoort ‘een vrouw wil dat je luistert, niet altijd direct oplossen’? Misschien als de TNT een beetje uit mevrouw TNTim is, kan je uitleggen dat je gewoon niks fout wou doen of in haar weg lopen (want, eerlijkheid gebied mij te zeggen, als ze in haar hoofd beslist had ‘dat ze het toch weer zelf ging doen’ dan kon je zelfs mét helpen al geen goed meer doen).
Sinds ik dat weet, is ons dagelijks leven een stuk makkelijker. Zijn een stuk irritaties langs beide kanten die wegvallen. Het heeft ook voor een meer ‘natuurlijke’ verdeling van het huishouden gezorgd, we hebben allebei onze sterke kanten daarin en nu loopt dat stukken minder dooreen. Minder ‘dubbel’ werk en minder irritatie qua ‘ik doe dat toch anders en beter’To be fair, ik ben ook zo hoor. Of dat standaard is weet ik niet, maar voor mij is dat soort "informatieve statements" verschillend van te vragen om iets te doen, gewoon duidelijk zijn.
MAAK JIJ VERDOMME DAN EERST DE KOFFIEKOEKEN IPV DAT IK HET -WEERAL - MOET DOEN!!!Kom, calorieën verorberen kan wel iets doen.

Steekt uw koffekoeke waar de zon nie schijnt. Dat is ook altijd een duidelijke communicatie!MAAK JIJ VERDOMME DAN EERST DE KOFFIEKOEKEN IPV DAT IK HET -WEERAL - MOET DOEN!!!
was volgens jou dan wel een constructief gesprek geweest?![]()
OED JE MUILE! is korter en bondiger.Steekt uw koffekoeke waar de zon nie schijnt. Dat is ook altijd een duidelijke communicatie!
Geen man ook hoor, mocht dat helpen?OED JE MUILE! is korter en bondiger.
amai, ik ben hier precies in toxische relatieland aangekomen. @Tonerider gaat van zijn leven geen vrouwmens niet meer willen.
Wij doen niks verkeerd. We kunnen gewoon niks goed doen.Geen man ook hoor, mocht dat helpen?
Ik denk persoonlijk dat @Tonerider meer duidelijkheid heeft met ‘oet vuf minutten joe mulle’ dan met ‘nee nee, er is echt niks’ *Siberische stilte*. Dat is toch duidelijker? Trouwens, we hebben @Mulan voor hem al op sterk water gezet dus dat is ook al geen issue meer, hij heeft tijd.OED JE MUILE! is korter en bondiger.
amai, ik ben hier precies in toxische relatieland aangekomen. @Tonerider gaat van zijn leven geen vrouwmens niet meer willen.
Damned if you do, damned if you don't.Wij doen niks verkeerd. We kunnen gewoon niks goed doen.

Ha, ik ben man én ambtenaar. Ik doe dus helemaal niks. Mijn vrouw is met haar gat in de boter gevallen!Wij doen niks verkeerd. We kunnen gewoon niks goed doen.
Of ze zien dat je iets gaat doen bvb de vaatwas legen. Maar toch moeten ze het kunnen commanderen. Dan zegt ze "wil je de vaatwas eerst legen?"Damned if you do, damned if you don't.
Pak je teveel uit handen: 'Ik kon dat ook zelf hé, behandel me niet als een kind dat overal hulp moet bij krijgen!'
Pak je te weinig uit handen: 'Zag je niet dat er nog ongelooflijk veel moest gebeuren, help in t vervolg toch ook ne keer!'
En pak je iets te vaak uit handen dan gaan ze ervanuit dat dit definitief een taak van jou is.![]()
Eigenlijk heeft @Oldskooler gewoon gelijk.
Club kwabbie groeit ook.
Na elke maaltijd.
Ik ben het snoepje.
Meer Myllana om van te houden.