Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
LED-spotjes wisselen. Wat een gepruts. De ronde omkasting moet er eerst in en dan moet ik dat spotje zien te koppelen, maar dat is haast onbegonnen werk omdat ik de bekabeling niet verder naar beneden krijg getrokken.
Moh, ik heb mij daar gisteren ook mee bezig gehouden. Gaat wel vlot aangezien de bekabeling een goede 10 cm uit het plafond komt.

Ik vraag mij wel af wat de levensduur van zo'n ledspot is. Waren allemaal nieuwe van 2018. Heb er al 5 moeten vervangen.

Moh, ik heb mij daar gisteren ook mee bezig gehouden. Gaat wel vlot aangezien de bekabeling een goede 10 cm uit het plafond komt.

Ik vraag mij wel af wat de levensduur van zo'n ledspot is. Waren allemaal nieuwe van 2018. Heb er al 5 moeten vervangen.
Idem hier. Ik heb op zolder de lichtgaten wel opgevuld met PUR omdat ze daar chape gingen storten, mogelijk was dat een verkeerd type en heeft dat de storing veroorzaakt van die bewuste spots. Maar bij deze ene spot lukt het gewoon niet om die erin te draaien, tenzij ik eerst de spot erin draai en dan pas de omkasting maar dat is geen zicht omdat die er dan een paar centimeter uitsteekt.

LED-spotjes wisselen. Wat een gepruts. De ronde omkasting moet er eerst in en dan moet ik dat spotje zien te koppelen, maar dat is haast onbegonnen werk omdat ik de bekabeling niet verder naar beneden krijg getrokken.

Ik deed eerst spot vervangen en dan pas klemmetje erin steken en dan maar hopen dat het niet weg vloog. 😫 Maar de kabels zijn waren lang genoeg dus eerst vervangen en dan pas erin steken.
In de keuken van mijn appartementje vroeger begaven die spots het om de haverklap. 🙄

Wat heeft @straight_six de dames aan te bieden aangezien hij zelf een slanke, welgevormde blauwogige blondine eist?

Ik deed eerst spot vervangen en dan pas klemmetje erin steken en dan maar hopen dat het niet weg vloog. 😫 Maar de kabels zijn waren lang genoeg dus eerst vervangen en dan pas erin steken.
In de keuken van mijn appartementje vroeger begaven die spots het om de haverklap. 🙄

Wat heeft @straight_six de dames aan te bieden aangezien hij zelf een slanke, welgevormde blauwogige blondine eist?
De beste seks ooit.

Alweer een ergernis van terug op kantoor te moeten gaan werken. Ik ben bezig met een taak waar ik mij serieus moet op concentreren, begint er iemand de hele tijd out of the blue tegen mij te praten waardoor ik niet verder kan werken. Ik doe alsof ik mij terug moet concentreren op mijn scherm maar die persoon blijft gewoon maar doorratelen... Kan je op zo een moment niet gewoon zeggen "zwijg en laat mij gerust!".

Alweer een ergernis van terug op kantoor te moeten gaan werken. Ik ben bezig met een taak waar ik mij serieus moet op concentreren, begint er iemand de hele tijd out of the blue tegen mij te praten waardoor ik niet verder kan werken. Ik doe alsof ik mij terug moet concentreren op mijn scherm maar die persoon blijft gewoon maar doorratelen... Kan je op zo een moment niet gewoon zeggen "zwijg en laat mij gerust!".

Je kan dat toch op een normale manier even laten weten dat je je moet concetreren en even geen tijd hebt?

21_91_1809500.jpg

Het kan ook allemaal net iets tactischer door gewoon even te laten weten aan je collega dat je in een moeilijke case zit en je even niet gestoord wilt worden.

"Zeg gast ik dacht dat het raam open stond maar tis uw mond die zo tocht."

Kantenartikels die in de titel iets suggereren dat later niet blijkt te kloppen, nog erger is als ze het het hele artikel vol houden, maar uit de bijgevoegde foto's blijkt dat er eigenlijk niks van klopt.
Volgens de titel: "Kusttram zijdelings geramd door kraan"
Volgens de foto: Tram ramde kraan.

Kantenartikels die in de titel iets suggereren dat later niet blijkt te kloppen, nog erger is als ze het het hele artikel vol houden, maar uit de bijgevoegde foto's blijkt dat er eigenlijk niks van klopt.
Hoezo? Lijkt mij toch te kloppen?
Screenshot_20211021-063833_Samsung Internet.jpg

Je ziet toch duidelijk op de foto dat de tram de kraan geramd heeft.
De schade begint vooraan aan de voorruit van de tram wat erop wijst dat de tram tegen de arm van de kraan gereden is en niet andersom.

Waar ik gisteren nog dacht dat lichte verkoudheid achter de rug was, is dat vannacht veel erger geworden met hevige hoofdpijn en rillingen erbij. Ik verwacht me dus aan een test 🤞

Ik kan mij wel in uw ergernis vinden maar in dit geval kan je erover discussiëren ook. Kraan stond al zeker niet opgesteld dat die tram vrij kon passeren als de kraan in een bepaalde positie stond anders hadden ze elkaar nooit getoucheerd. Kan ook zijn dat die kraan naar die positie draaide net de moment dat die tram passeerde. En het is nu niet dat zo een tram nog veel keuze heeft om uit te wijken.

Als een van beide ziek is, dan pingpongt dat weken tussen beiden. Telkens het van de ene een beetje aan het opklaren is, heeft de ander het vlaggen en vice versa. Zijn hier nu al drie weken afwisselend zwaar verkouden. Ik prijs mij wel heel gelukkig dat de kinderen geen last hebben.

Je ziet toch duidelijk op de foto dat de tram de kraan geramd heeft.
De schade begint vooraan aan de voorruit van de tram wat erop wijst dat de tram tegen de arm van de kraan gereden is en niet andersom.
Ah had ik zelfs nog niet gezien :laugh:. Nu dat wilt nog steeds niet zeggen dat de kraan niet de "rammende" kan zijn, maar het wordt wel onwaarschijnlijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan