Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
bekijk het pragmatisch: er waren dan twee vrouwen in huis die de vuiligheid van de gebroken borden en loslopende honden kunnen opkuisen én tegelijkertijd de kinderen troosten.

dan kunde gij in alle rust naar de voetbal kijken.

Weer onnozelaars die op kantoor komen en zitten te niezen en hoesten. Als ge per se wilt werken kunt ge dat perfect van thuis doen. En het zijn mensen bijna op pensioenleeftijd. Ge zou toch eigenlijk verwachten dat verstand met de jaren komt.

Weer onnozelaars die op kantoor komen en zitten te niezen en hoesten. Als ge per se wilt werken kunt ge dat perfect van thuis doen. En het zijn mensen bijna op pensioenleeftijd. Ge zou toch eigenlijk verwachten dat verstand met de jaren komt.
Het zijn net die mensen die niet stilstaan bij (modernere) alternatieven zoals thuiswerk, want ze komen al 30+ jaar naar het bureau, ook als ze ziek zijn.

Ik heb vrijdag een vergadering, ook georganiseerd door de wat oudere garde. Ik begrijp dat een on-site vergadering efficiënter is dan Teams, maar dat moet dan om 9u, wanneer heel het land op zijn werk probeert te raken.

Ik had nu wel gedacht/gehoopt dat mensen vlugger zouden thuis blijven als ze ziek waren. Als zelfs een land plat leggen voor een virus niet helpt dan gaat niets helpen vrees ik.

Ik had nu wel gedacht/gehoopt dat mensen vlugger zouden thuis blijven als ze ziek waren. Als zelfs een land plat leggen voor een virus niet helpt dan gaat niets helpen vrees ik.
Scholen van hetzelfde. Laat ons vooral klassenraden persoonlijk doen in kleine en afgesloten lokalen en liefst nog drie keer meer dan anders (klassenraden na 4 weken, waar halen ze het). Om dan nu in halve paniek te moeten schieten want er zijn er drie positief getest en omg wat nu??? Dat zal toch niet aan die klassenraden gelegen hebben??? #spoilertochwel

Zoals @Sylverscythe zegt zijn het net die mensen die zo vastgeroest zijn in die oude gewoontes.

Zelf blijf ik de laatste jaren gewoon thuis(werken) als ik verkouden ben. Heb er altijd 3 tot 4 dagen serieus last van. Ik zou kunnen gaan werken maar dan moet ik de dag doorkomen met Dafalgans en zit ik idd heel de tijd te snotteren en te hoesten.

Daarbij trek ik het mij ook niet meer aan wat collega's dan zouden zeggen. De ene zegt 'moet je daarvoor thuisblijven?' en de andere zegt 'blijf eens thuis en kom hier geen anderen besmetten'. 't Zal toch voor niemand goed zijn wat je doet dus blijf ik gewoon thuis dan.

Niemand die de belangrijke vragen stelt aan @straight_six:
  1. Waarom vertrekt hare vent?
  2. Hebben die zelf ook kinderen?
  3. Is het een knappe?

Alle vragen zijn even belangrijk, maar sommige zijn belangrijker dan anderen.

Niemand die de belangrijke vragen stelt aan @straight_six:
  1. Waarom vertrekt hare vent?
  2. Hebben die zelf ook kinderen?
  3. Is het een knappe?

Alle vragen zijn even belangrijk, maar sommige zijn belangrijker dan anderen.
1. Wss omdat hij een andere heeft, maar dat moet nog uitkomen.
2. 2 kinderen waarvan 1 syndroom van Down heeft en mijn vrouw is meter van het jongste.
3. Er kunnen wat kilos af (Fatshaming is a way of life) dan zou het wel een knappe zijn. Blond en dikke tieten.

Toegegeven, ik zit ook te snotteren en te niezen op kantoor.
Thuiswerken is hier totaal niet ingeburgerd.

Als we verplicht van thuis uit moesten werken werden we continu gebeld om te kijken of we wel aan het werk waren. Vanaf het enigszins kon werd iedereen weer op kantoor verwacht.

😂 Ik had al gezegd tegen mijn vrouw dat ze moest zeggen ertegen dat ze een string mee doet..

Ze vond het maar matig grappig.

Hij gaat weg gaan maar zolang het niet geregeld is blijft hij daar ook.. Ze blijft maar 1 avond dus geen idee wat haar plan dan eigenlijk ook is. :unsure:

Ik een maand in een kinderbed zal allesinds het plan niet zijn of ik kruip er gewoon bij.

3. Er kunnen wat kilos af (Fatshaming is a way of life) dan zou het wel een knappe zijn. Blond en dikke tieten.
Busted.
Mssh uw nick veranderen naar chubbychaser_six

LED-spotjes wisselen. Wat een gepruts. De ronde omkasting moet er eerst in en dan moet ik dat spotje zien te koppelen, maar dat is haast onbegonnen werk omdat ik de bekabeling niet verder naar beneden krijg getrokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan