Uw vrouw?Is al geregeld. Was maar voor 1 nacht vanaf morgen gaat ze naar haar ouders.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw vrouw?Is al geregeld. Was maar voor 1 nacht vanaf morgen gaat ze naar haar ouders.
Gij zijt ne snoeper hé.Had er gewoon tussen gaan liggen.
Ik denk niet dat de kinderen dan goed gingen slapenHad er gewoon tussen gaan liggen.

Was dat geen programma dat ze konden doen? Met 3 in bed?Had er gewoon tussen gaan liggen.
nee dat was op een boot met James Cooke. Die zou ik verstikken met een kussen.Was dat geen programma dat ze konden doen? Met 3 in bed?
[email protected]nee dat was op een boot met James Cooke. Die zou ik verstikken met een kussen.
Het zijn net die mensen die niet stilstaan bij (modernere) alternatieven zoals thuiswerk, want ze komen al 30+ jaar naar het bureau, ook als ze ziek zijn.Weer onnozelaars die op kantoor komen en zitten te niezen en hoesten. Als ge per se wilt werken kunt ge dat perfect van thuis doen. En het zijn mensen bijna op pensioenleeftijd. Ge zou toch eigenlijk verwachten dat verstand met de jaren komt.
Scholen van hetzelfde. Laat ons vooral klassenraden persoonlijk doen in kleine en afgesloten lokalen en liefst nog drie keer meer dan anders (klassenraden na 4 weken, waar halen ze het). Om dan nu in halve paniek te moeten schieten want er zijn er drie positief getest en omg wat nu??? Dat zal toch niet aan die klassenraden gelegen hebben??? #spoilertochwelIk had nu wel gedacht/gehoopt dat mensen vlugger zouden thuis blijven als ze ziek waren. Als zelfs een land plat leggen voor een virus niet helpt dan gaat niets helpen vrees ik.
1. Wss omdat hij een andere heeft, maar dat moet nog uitkomen.Niemand die de belangrijke vragen stelt aan @straight_six:
- Waarom vertrekt hare vent?
- Hebben die zelf ook kinderen?
- Is het een knappe?
Alle vragen zijn even belangrijk, maar sommige zijn belangrijker dan anderen.
Ik had al gezegd tegen mijn vrouw dat ze moest zeggen ertegen dat ze een string mee doet..
Ze vond het maar matig grappig.
Hij gaat weg gaan maar zolang het niet geregeld is blijft hij daar ook.. Ze blijft maar 1 avond dus geen idee wat haar plan dan eigenlijk ook is.
Ik een maand in een kinderbed zal allesinds het plan niet zijn of ik kruip er gewoon bij.
Busted.3. Er kunnen wat kilos af (Fatshaming is a way of life) dan zou het wel een knappe zijn. Blond en dikke tieten.