Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zou een wet moeten komen waardoor je domme mensen die domme uitspraken doen een goei saflet rond hun oren moogt geven. Niet verwonden ofzo, gewoon a la Cois Backeljau een pets geven is voldoende.
Ge hebt nog tijd!34 jaar en geen pijntjes.![]()

Menneke? Manneke! De Swa is van de Luchtbal, niet van de parking hé!inclusief de "onnoewzel menneke?"
Mijn ma haar oude zonnebank heeft zo een infrarood functie. Je kan er ook geurcapsules in doen en luisteren naar de ruisende zee. Best wel voor op zijn tijd voor vijftien plus jaar oud te zijn. Werkt ook nog steeds prima.Er zijn echt dagen dat ik denk: "moet ik op deze manier nog minstens 40 jaar verder?" als het elk jaar wel ergens op een gebied verergert...
Ga wel blij zijn als mijn infraroodsauna er gaat zijn.

. Hoe awkward dat het was voor mij om tegen die klant te praten met in het achterhoofd die slechte droom. Kon hem wel uit die call sleuren en een djoef op zijn muil geven, ook al kon hij er niks aan doen. Hopelijk maak ik dit toch niet meer mee..Haha, wel herkenbaar.Slechte droom gehad vandaag. Echt random maar ik droomde dus over een klant waar ik zit als consultant dat hij seksueel grensoverschrijdend gedrag vertoonde tegenover mij, om dan vandaag in het echte leven een conference call te hebben met die klant. Hoe awkward dat het was voor mij om tegen die klant te praten met in het achterhoofd die slechte droom. Kon hem wel uit die call sleuren en een djoef op zijn muil geven, ook al kon hij er niks aan doen. Hopelijk maak ik dit toch niet meer mee..
Dat is wel heel kort door de bocht, want niet elke Carrefour (en ik vermoed bij Delhaize hetzelfde?) verkoopt hetzelfde brood.b) brood van carrefour/delhaize trekt op geen zak.
Dit. De carrefour is bij ons in de buurt echt wel bij de beteren qua brood, zelfs vergeleken met veel bakkers. Heel locatie-afhankelijk.Dat is wel heel kort door de bocht, want niet elke Carrefour (en ik vermoed bij Delhaize hetzelfde?) verkoopt hetzelfde brood.
Ik heb hier 4 Carrefours in mijn buurt en dat zijn 3 verschillende bakker die er brood leveren.
Vulling van een tand is er al uit, terwijl ik er de donderdag pas geweest ben.
Was al vrij moeilijk om ene te vinden die nog nieuwe patiënten aanneemt, waarschijnlijk ga ik pas over x-aantal weken een afspraak hebben.![]()
Is bij mij ook een praktijk van 5-6 jonge tandartsen nu.Heel dat tandarts gedoe is aan het evolueren naar van die gezamelijke praktijken heb ik ook de indruk.
Ik ga al 20 jaar bij dezelfde tandarts, en sinds vorig jaar is dat daar nu ook een gezamelijke praktijk.
En ik ben niet altijd even content van de anderen, maar krijg ook niet meer de keus voor mijn vaste tandarts te kiezen.
Nu niet dat ik je aan de pillen willen krijgen maar ik heb Quetiapine gekregen als ‘antipsychoticum’ en voor slaap heeft dat enorm geholpen om de nachtmerries en paniek te verminderen. Ik heb heel vaak een droomloze slaap. Ze zijn ook, mits correct gebruik, niet direct verslavend (niet direct). Het kan misschien helpen om de cirkel te doorbreken. Eens je een paar nachten ‘gewoon’ geslapen hebt, dat je systeem toch wat rust heeft en die ‘ik moet slapen ik moet slapen’ er wat uit raakt?Echt veel moeite gehad om in te slapen. Telkens wegdommelen en net wanneer ik inslaap weer wakker schieten met de paniekgedachte dat ik ga sterven in m'n slaap en de morgen niet haal.
Vanmorgen dan ook nog verhaal gehoord van zelfmoord waardoor pijnlijke herinneringen werden opgefrist.
Nu ben ik geradbraakt. Wat een dag.