Ik heb hen zonet een mailtje gestuurd, thanks. Als ik bel krijg ik een wirwar aan keuzemenu's te horen. Ik heb géén idee welk menu ik moet hebben.Dat nummer bellen ?
Iemand heeft uw nummer ingesteld om te bellen op het moment dat er ergens een beveiliging afgaat. Dus het beste is om hen nu te bellen, te zeggen dat men u al meermaals heeft zitten contacteren. Dat jij geen weet hebt dat je daarvoor ergens contactpersoon bent. En dat het u dan ook lijkt te zijn dat men voor die klant een fout heeft gemaakt in het telefoonnummer en dat je hen dan ook aanraadt om bij die specifieke klant nog eens te dubbelchecken dat ze het juiste nummer hebben.
Dat jij vanaf nu hun nummer gaat blokkeren, en er niet meer verder op ingaat. Omdat jij uw nachtrust nodig hebt.
Ik dacht eerst: Midden in de nacht = dat is een scam. In het verleden was dat altijd zo. Maar toen ze bleven bellen deze week, heb ik het nummer opgezocht online en toen merkte ik dat het dus van Praxis was. Ze hebben pas vandaag dan een berichtje ingesproken, daarvoor dus niet.Gewoon eens terugbellen naar Praxis. Dat is een zeer betrouwbare firma hoor, waarschijnlijk staat uw nr verkeerdelijk bij hen opgeslaan. Meldt dat zodat zij hun klant kunnen inlichten. Voor hetzelfde geld breken ze bij iemand in en kunnen ze de klant nooit bereiken.
(Ja zo'n firma werkt ook op zondag hé)
Ik heb hen zonet asap verwittigd via email (en mijn nummer natuurlijk ook doorgegeven). Hopelijk kunnen ze de fout nu herstellen en de klant verwittigen.
Update: Ze hebben al geantwoord (10 sec geleden). De klant is al verwittigd. En dat op ne zondag! Dat is snel.