Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fo shizzle dizzle. 😔
Hopelijk smoort hij zichzelf niet dood in tussentijd.
Nu wel op een vrijdag ipv donderdag dus extra hard party!

snoop-dog-yes.gif

Parkeerboete van 20€ gekregen om 13.52u en ik had een ticket tot 13.48u! Normaal ging ik op tijd geweest zijn maar mijn meeting was uitgelopen waardoor ik een latere trein heb moeten nemen en aankwam om 14.01u. Op de trein nog geprobeerd om vanop afstand te betalen via zowel sms als via de app, wat dus niét lukte en geweigerd werd. 😡

Parkeerboete van 20€ gekregen om 13.52u en ik had een ticket tot 13.48u! Normaal ging ik op tijd geweest zijn maar mijn meeting was uitgelopen waardoor ik een latere trein heb moeten nemen en aankwam om 14.01u. Op de trein nog geprobeerd om vanop afstand te betalen via zowel sms als via de app, wat dus niét lukte en geweigerd werd. 😡
Hmmmm. Parkeerboetes van 20,00 euro. Daar kan ik in Antwerpen alleen maar van dromen.

Was net wat strips aan het klasseren tijdens mijn ziekdagje. Onlangs op de grote rommelmarkt in Welle een aantal oudere strips gevonden die ik al lang wou/zocht.

Nu kom ik tot de vaststelling dat ik ééntje die ik héél hard wou in al mijn enthousiasme 2x gekocht heb die dag :lol:

Wheee ben je echt fan van Snoop?
That's dope!
Besides het is wel shizzle ma nizzle hé.👀
tuurlijk ben ik fan. Hiphop head van in de jaren 90 en zelf nog een rapgroepje gehad enal :D (vaak samen met Brahim van idool in de tijd opgetreden voor hij bekend was)
Je had me moeten zien lopen eind jaren 90 met extreem wijde broeken, oversized shirts en klak scheef. 🖖

Shizzle ma nizzle bestaat idd ook maar is gewoon hetzelfde :D

Was net wat strips aan het klasseren tijdens mijn ziekdagje. Onlangs op de grote rommelmarkt in Welle een aantal oudere strips gevonden die ik al lang wou/zocht.

Nu kom ik tot de vaststelling dat ik ééntje die ik héél hard wou in al mijn enthousiasme 2x gekocht heb die dag :laugh:
*flashback naar mijn kindertijd*

Ik was groot fan van Bollie en Billie. Fanaat, zou je bijna kunnen stellen.

Voor kerstmis ging mijn oudere broer (we schelen 15 jaar) mij wat strips cadeau doen. In plaats van een lijstje te maken van strips die ik nog wou hebben, dacht ik dat het simpeler was om een lijstje samen te stellen van alle strips die ik al had, en dan kon mijn broer gewoon cross-checken welke er nog niet opstonden. In die tijd had ik niet veel om over te stoefen en ik keek erg op naar mijn broer, dus ik dacht dat het indruk zou maken als hij mijn indrukwekkende Bollie & Billie stripcollectie zag. :unsure:

Uiteraard kwam mijn broer op kerst af met alle strips die op dat lijstje stonden. Ik denk dat het een klein fortuin moet hebben gekost. Ik heb er nooit iets van durven zeggen en ben in allerijl al mijn strips gaan verstoppen zodat hij zeker niet zou zien dat ik ze al allemaal had.

Later begon hij een relatie met een Finse die Nederlands wou leren. Hij wou wat strips van me lenen. Ik heb toen kei genereus al die dubbele Bollie & Billie strips gedoneerd. Hij heeft er nooit een opmerking over gemaakt. :unsure:

Hier echt knettergek aan het worden, zitten dus al drie dagen zonder vervang wagen :cry:. Eerst wast donderdag morgen dan ja s' avonds, dan is het ok vandaag tegen de middag we zijn nu half vijf en nog steeds niks.
En heb hem dringend nodig moet mijn zoon nog gaan halen aan de zee.

Doccle en Ebox die er ferm naast slaan.
Mailtje van Doccle, bericht in eBox.
In eBox, bericht van FOD Financiën, aanslagbiljet.
Eénmaal aangekomen via myminfin, niks te vinden van aanslagbiljet.
Gebeld naar FOD, aanslagbiljet is nog onderweg.

Eind jaren 90 was ik 17. Beetje vroeg voor een midlifecrisis wel..

Het was dat of Buffalo's en techno.

Dan heb je wijs gekozen.
Doelde op de midlifecrisis van Sam.🤪
Nee maar wel mooi dat je er wat mee gedaan hebt.
Wist helemaal niet dat Snoop ging komen. 😣 Dat is dan weer mijn ergernis, dat soort dingen gaan tegenwoordig (laatste jaren) volledig langs me heen.
Veel plezier moest je er ooit geraken!!

Ik snap sowieso niet waarom er heisa gemaakt zou worden over die rol die niet meer gebruikt mag worden.
Die omschakeling is echt wel aangekondigd geweest via diverse kanalen, en zo'n rol kost bovendien maar 3 euro voor tien stuks, het is dus niet dat mensen er groot verlies door lijden als ze toch nog een rol hebben liggen.

Het verschil tussen de oude en nieuwe zakken is blijkbaar dat de nieuwe zakken tijdens het verwerkingsproces makkelijker gescheiden kunnen worden van het eigenlijke afval in de zak waardoor het materiaal van die zakken makkelijk verzameld kan worden om opnieuw tot zakken te verwerken.
Wie maakt er heisa?
Was gewoon een ergernis van Vierkant die hij hier poste en voor zover ik weet is het hier nog altijd het ergernissen topic.
Ook al kosten ze niet zoveel, het kan en mag toch wel een ergernis zijn?
Het is trouwens 6 euro voor 20 grote zakken, worden niet verkocht per 10.
Het is inderdaad aangekondigd geweest, maar in het begin waren ze niet echt duidelijk eerst leek het erop dat je overal gewoon je oude zakken kon opgebruiken zonder einddatum. Op de meeste plaatsen is dat wel het geval, maar in de zone van Limburg.net is dat niet zo.

Het verschil tussen de oude en nieuwe zakken is dat de nieuwe volledig uit gerecycled materiaal bestaan (moet wettelijk zo).
En dat de nieuwe zakken steviger gemaakt zijn dan de ouder ivm het optimo systeem dat limburg.net vanaf volgend jaar zal invoeren (alle afval met 1 vrachtwagen ophalen en achteraf opnieuw sorteren, daarvoor moeten de zakken steviger genoeg zijn, want ze mogen niet stuk gaan on de vrachtwagen).

De smsen van interimkantoren zijn al vervelend maar die negeer ik gewoon. Nu krijg ik al telefoons van geautomatiseerde nummers. Of ik soms geen vorklift wil gaan besturen in Gingelom (?) .

De smsen van interimkantoren zijn al vervelend maar die negeer ik gewoon. Nu krijg ik al telefoons van geautomatiseerde nummers. Of ik soms geen vorklift wil gaan besturen in Gingelom (?) .
Ah cool, vier provinciepunt enal. Met nen aldi en een frietkot of 2 en huizen.
Nee, daar is geen klote te beleven. Ik woon er vlak tegen maar in de andere provincie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan