Ja, dat is echt wat ik bedoel hoor, al uw persoonlijke ervaringen minimaliserenIk ben zelf een vrouw van eind de 30 gemiddeld uiterlijk, nooit grote uitgaander geweest, discotheken zeggen mij niets. Mijn kledingsstijl is doorgaans jeans en sneakers, dus niet overdreven sexy, niet het flirterige type. Ik ga daar dus omwille van uiterlijk en gedragspatroon normaal gezien minder mee in aanraking komen dan vele anderen. Dit is mijn lijstje:
- ongewenst in kont genepen of borsten aanraken in passeren op café of feestjes: niet op 10 vingers te tellen
- Vroeger vertrokken tijdens avondje weg omdat na een nee een man constant blijft aandringen en dat de hele avond beheerst: 3 keer
- in werkcontext aangesproken als poepke, schatje, bezeke.... door oudere mannen waar een strikt professionele relatie zou moeten zijn, meestal aangevuld met een of andere vorm van mansplaining: 7 keer
- Poging tot verkrachting met fysiek geweld: 2 keer
Dus ja, ik ga er van uit dat ik niet super uniek ben.
.Ik doel op het feit dat gij afkomt dat een ander zijn muil zou moeten houden omdat hij niet weet wat het is. Dat je het niet eens bent kan ik begrijpen, dat je het niet kunnen vind kan ik helemaal inkomen maar dat ge afkomt met debiele generalisaties van dat er altijd wel mannen moeten afkomen om ween ween te doen is al even belachelijk en is de discussie bij voorbaat monddood maken onder het mom van "ge weet niet waarover ge spreekt".