Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week gehoord dat ze de huisbaas gebeld heeft van de huurder die naast haar woont om te klagen over het feit dat haar buurman om 5u 's ochtends douchet. Kerel werkt met de vroege.
Het voordeel van zulke zeuren is dat mensen na verloop van tijd wel weten hoe die in elkaar zitten. Zo weet ik van agenten dat die hun ook wel minder haasten bij klachten door gekende zeuren. Die stoppen dan al eerder eens in het passeren ipv direct ter plaatse te gaan.

22u en mijn transport is hier nog ni. En sebiet moeten ze het afladen met een kraan die hier ook nog ni is. Ik stress..en sebiet wss de flikken aan de deur voor nachtlawaai. Grmbl.
Vind je nu zelf niet dat je een beetje begint te overdrijven met uw frituur bestellingen?

kem niets gehoord
Subiet eens zien...

edit looooool :rofl::rofl::rofl::rofl:
image0-2.jpg

Laatst bewerkt:
Weer de halfjaarlijkse ergernis achter de rug.
Bij de bandenwissel weer mijn zetel volledig uit positie gezet, gaat weer even duren voor ik die sweetspot terug heb.

Gisteren wel een extra effort door die gast, niet alleen de zetel helemaal naar achter, maar ook de rugleuning platter gezet.

Moet een ongeschreven regel zijn bij die mannen denk ik. Eerste wat ze doen is zetelpositie veranderen om dan 2 meter te rijden om hem op de brug te zetten.

Al in verschillende centrales geweest(afhankelijk van werk) en overal hetzelfde.

Ben zelf 1m80 en zit niet tegen mijn stuur geplakt ofzo. Dus snap de reden niet.

Bij de bandenwissel weer mijn zetel volledig uit positie gezet, gaat weer even duren voor ik die sweetspot terug heb.

Gisteren wel een extra effort door die gast, niet alleen de zetel helemaal naar achter, maar ook de rugleuning platter gezet.

Moet een ongeschreven regel zijn bij die mannen denk ik. Eerste wat ze doen is zetelpositie veranderen om dan 2 meter te rijden om hem op de brug te zetten.

Al in verschillende centrales geweest(afhankelijk van werk) en overal hetzelfde.

Ben zelf 1m80 en zit niet tegen mijn stuur geplakt ofzo. Dus snap de reden niet.
aargh ja. ik haat dat ook. Bonus haatpunten als ze uwe radiozender verzetten.
Regelrecht op mijnen deathlist als er smeer op mijn stuur hangt.

Kan je niet op voorhand een streepje zetten op uw horizontale verstel as? Zo kan je hem achteraf mooi op het streepje terugzetten. Voor een rugleuning platter te zetten heb ik wel geen oplossing.

aargh ja. ik haat dat ook. Bonus haatpunten als ze uwe radiozender verzetten.
Regelrecht op mijnen deathlist als er smeer op mijn stuur hangt.

+ Ze leggen mijn lichten (enkel bij de garagist, niet de banden centrale) altijd af waardoor ik als ik dan het eerst in het donker rijd, niet snap waarom mijn dashboard niet verlicht is :unsure:

De opmerkingen onder een artikel over grens-overschreidend gedrag… 😡 ‘zaag’ ‘geldgraaister’ ‘wat is dat grensoverschrijdend, leg dat eerst eens vast’ ‘vroeger konden we daar mee om’ ‘stamp hem gewoon’ ‘is dat nu zo erg’. Ge zou die venten (en vrouwen) toch een klap op hun smoel geven. Hoe moeilijk is ‘neen’ om aan te nemen? Uw grens is uw grens en niemand heeft daar zakens mee waar die ligt. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking hell. 🤬🤬

+ Ze leggen mijn lichten (enkel bij de garagist, niet de banden centrale) altijd af waardoor ik als ik dan het eerst in het donker rijd, niet snap waarom mijn dashboard niet verlicht is :unsure:
Op de keuring doen ze dat ook altijd. 🤬. Ipv hem 1 tandje verder te draaien op automatisch zet hij hem altijd op 0.

Toen ik de laatste keer mijn auto binnen deed in de garage voor nazicht van de eerste keuring na aankoop, hebben ze mijn dashboard "gekuist" met zo een soort van interieur spray EN mijn beschermfolie af de ingebouwde radio gesleurd die ik er zo lang mogelijk laat opliggen want stoort me niet en blijft langer proper en krasvrij.

Ik vroeg nochtans een "gewoon onderhoud" ter keuring... dat ze daar eens allemaal met hun pollen afblijven.
Focking stinkende interieur spray ook...

Feit dat ik niet alleen mijn zetel, maar ook alle spiegels weer moest correct zetten op mijne 1.90 lichaamsbouw kan ik nog wel verdragen :)

De opmerkingen onder een artikel over grens-overschreidend gedrag… 😡 ‘zaag’ ‘geldgraaister’ ‘wat is dat grensoverschrijdend, leg dat eerst eens vast’ ‘vroeger konden we daar mee om’ ‘stamp hem gewoon’ ‘is dat nu zo erg’. Ge zou die venten (en vrouwen) toch een klap op hun smoel geven. Hoe moeilijk is ‘neen’ om aan te nemen? Uw grens is uw grens en niemand heeft daar zakens mee waar die ligt. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking hell. 🤬🤬
Voor 98% akkoord, maar hangt imo ook wat van de situatie af. Als je al een hele avond met 2 aan het flirten bent en de ene partij maakt "een move", tgoh om dat dan meteen als grensoverschrijdend gedrag te bestempelen is ook wat zot. Er is een verschil natuurlijk wanneer iemand dan subtiel uw schouders eens probeert aan te raken of meteen naar de private delen gaat grijpen. Ik ken er zo eentje die continu flirtend doet, maar als dan iemand nog maar probeert haar schouder of hand aan te raken kan ze ineens niet feministisch genoeg zijn. Ze is dan net niet verkracht.

Het is wel tekenend dat dergelijke acties in de media steeds vanuit het standpunt van de vrouw komen. Ik kan er gerust inkomen dat vrouwen daar sneller last van kunnen hebben. Maar ik denk dat er genoeg jonge gasten zijn die op café wel eens te maken hebben gehad met zo'n cougar van 40 jaar die op zoek is naar wat aandacht van een jong blaadje.

Blijkbaar heb ik nog een hele rol oude PMD zakken met een zwart lint. Die mogen niet meer gebruikt worden na 31/12. Dus dan moet andere kopen en die oude daarin steken? Da’s toch niet logisch?
Gewoon gebruiken en die dan naar het containerpark doen zelf, daar controleren ze dat niet en kan je die gewoon in de correcte container steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan