Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan toch niet de enige zijn die een oplossing ziet voor 2 problemen?
Heroixx moet niet alleen gaan en squid krijgt eindelijk wat me time weg van haar gezin! 😇💜

Jamaar die mens wil die film zien in warm en vriendelijk gezelschap, niet iemand van wie zijn nachos spontaan beginnen kruimelen.

Climax: tegen de avond voelde ze zich al wat beter en zijn we toch gegaan!
Anti-climax: ik vond hem eigenlijk wat teleurstellend...

Serie aan het kijken die we opnemen op play6

Net zitten timen, om de 7min 6min reclame. :eek:

We doen niks anders dan spoelen.
Was een tijdje geleden, maar is er geen limiet op de tijd die men mag spenderen aan één reclameblok? Dacht dat het net onder de zes minuten was. 5min40sec of zoiets in die aard. Toen had ik ooit getimed en dat was altijd randje. Nu lijkt men er zwaar over te gaan, tenzij de reguleringen zijn aangepast.

Babydoekjes. Voor iets dat je soms toch heel snel nodig hebt, is het soms toch prutsen eer die verpakking open is.

VERSCHRIKKELIJK dat!

ik krijg dat plastiekske daar nooit af :(
en dan als ze mekaar volgen is het nog ok, maar soms komen er dan 3 mee, dan moet je dat er weer inproppen of ze drogen uit.. hatelijk.

Die van Pampers leveren bij mij toch nooit problemen op, maar misschien ben ik ervoor geboren om die zonder problemen te hanteren. Dan toch een talent.

Wasbare doekjes gebruiken
Heb ik ook een aantal maanden geprobeerd, maar er nooit vriendjes mee kunnen worden. Ze worden wél nog steeds gebruikt als snoetenpoetsers aan de eettafel, maar vergeet vooral niet dat wij wél al wekelijks enkele wasmachines op 60 graden hadden omwille van de luiers, zonder die luiers lig je daar wel wat met doekjes vol kak aan :unsure:

Heb ik ook een aantal maanden geprobeerd, maar er nooit vriendjes mee kunnen worden. Ze worden wél nog steeds gebruikt als snoetenpoetsers aan de eettafel, maar vergeet vooral niet dat wij wél al wekelijks enkele wasmachines op 60 graden hadden omwille van de luiers, zonder die luiers lig je daar wel wat met doekjes vol kak aan :unsure:
Hier is alles wasbaar, luiers, doekjes, maandverband,...

@Renegadexxripxx
Bij de meeste mensen die voor wasbaar gaan, is de afwezigheid van chemicaliën (naast het ecologische en kosten besparende aspect) een heel belangrijke reden.
Daarom ook hier gekozen om alles wasbaar te doen. Maar aangezien toiletpapier geen grote kost is én geen chemicaliën bevat, is dat nog veel zeldzamer dan wasbare luiers en maandverband.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan