Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan toch niet de enige zijn die een oplossing ziet voor 2 problemen?
Heroixx moet niet alleen gaan en squid krijgt eindelijk wat me time weg van haar gezin! 😇💜
Jamaar die mens wil die film zien in warm en vriendelijk gezelschap, niet iemand van wie zijn nachos spontaan beginnen kruimelen.

yes I know, maar wat te doen als ik de versterker geen ground contact heeft en je de RCA verlengt. Allez, gelukkig is er geen ground loop. Die herken ik gelukkig wel (60 of 120hz) en is niet merkbaar aanwezig . Wel andere geluidsartefacten die ik nog moet proberen te elimineren.

Dit ga ik nog moeten uitvissen. Bedankt voor de uitleg, die stond niet in de manual.
Wat je dan kan doen (Maar het vraagt wel wat handigheid ) is om die ground kabel dan te verbinden met de shielding die rond de rca zit waar je mee verlengt en dan terug de shielding van de rca naar het chassis van de versterker leggen .
Als je geen shielding hebt gewoon een extra draadje leggen dan . ;)

Hoe kan een auto nu minder verbruiken met 95? Een lager octaan gehalte en dan nog eens die ethanol rommel die er tegenwoordig inzit.
Zonder zever, maar ik heb vorige week 95 moeten tanken omdat de pomp van de 98 kapot was. Een paar dagen terug eens op mijn teller gekeken en tot mijn verbazing zag ik dat ik er meer kilometers uithaal dan met 98. Ik dacht eerst dat ik verkeerd had gekeken maar 't is effectief zo.

Dus ja, blijkbaar kan het. Wist ik ook niet.

Serie aan het kijken die we opnemen op play6

Net zitten timen, om de 7min 6min reclame. :eek:

We doen niks anders dan spoelen.

Play 0 is nog beter. Hihihahah.

1634066483913.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan