Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen ergernis gewoon… 🧐 De welbekende ‘sportdag’ vandaag en, zoals het een dag in de oktober van een uitzonderlijk zeiknat jaar past, is het te doen in een bos. Met parcours en natuurlijk iets in een beek. Onze jongste is vertrokken met 2x paar verse kleren (gevraagd door school zelf) en als ik de blog mag geloven ga ik moeten zijn gezicht afvegen om straks zeker te zijn dat ik het juiste kind meeheb.
In mijn tijd - yep - was een sportdag eigelijk een veredelde promo voor de clubs van de stad. Dan ging je zes dingen proberen en hopelijk vond je een hobby. Als je écht geluk had was er ijs-of rolschaatsen bij.
Nu is die van mij weg om een Bear Gryllske te doen, lijkt het.
Ik hoop dat hij niet Bear Grylls z'n bekendste zinnetje moet waarmaken :unsure:.

Geen ergernis gewoon… 🧐 De welbekende ‘sportdag’ vandaag en, zoals het een dag in de oktober van een uitzonderlijk zeiknat jaar past, is het te doen in een bos. Met parcours en natuurlijk iets in een beek. Onze jongste is vertrokken met 2x paar verse kleren (gevraagd door school zelf) en als ik de blog mag geloven ga ik moeten zijn gezicht afvegen om straks zeker te zijn dat ik het juiste kind meeheb.
In mijn tijd - yep - was een sportdag eigelijk een veredelde promo voor de clubs van de stad. Dan ging je zes dingen proberen en hopelijk vond je een hobby. Als je écht geluk had was er ijs-of rolschaatsen bij.
Nu is die van mij weg om een Bear Gryllske te doen, lijkt het.
Ik zou denken dat ouders het net zouden appreciëren als de school hier wat meer eigen moeite in steekt i.p.v. een promopraatje :p

Ik zou denken dat ouders het net zouden appreciëren als de school hier wat meer eigen moeite in steekt i.p.v. een promopraatje :p
Op zich wel en hij zal zich amuseren maar ik ken mijn pappenheimerke en die is tegen vrijdag paardeziek voor een week. Hetgeen ook niet echt praktisch is. Niet de schuld van de school en kinderen worden nu eenmaal ziek maar hij heeft het al elk van zijn drie sportdagen zweten. De eerste keer zelfs een longonsteking. (Toen was het op het strand, eind oktober)

Blind Getrouwd Australië is nochtans ook de moeite.

Ik was eerst mijn vrouw aan het uitlachen naar wa voor zever die altijd ligt te kijken.
Maar ondertussen ben ik zelf al fan…

Ook zo marginaal? Dan zet ik da op mijn lijstje :unsure:

Ja, marginaal in een mooi kleedje.
Meer sensatie als temptation island
Héhé, gisteren op de couch weer een ultracringemoment toen die rijke pipo voor de leut die hete Spaanse experte ging kussen.

Haha, ik was beschaamd in die kerel zijn plaats.
Al had het wel geniaal geweest moest het geen “grap” geweest zijn, en moesten die 2 gewoon iets hebben.

Twas wel een goeie aflevering deze keer.

Vorig seizoen was ook wel prachtig.
Blind getrouwd, en dan elkaar bedriegen mee den andere hun vrouw/man.
Mooier als dit word het toch niet

dat is gewoon de mooiste miss België die we gehad hebben en daarmee uit :p .
Bwa om ermee te vogelen misschien wel maar als wife material zou ik toch eerder gaan voor Dina Tersago, Rani, Annelien Coorevits (die laatste is de laatste jaren wel in vogelverschrikkermodus gegaan jammergenoeg)

zeker even marginaal. De ene die de andere zijn vrouw binnendoet en gestoorde hysterische vrouwen inclusief.
Elke aflevering vragen de experten ook of ze intiem zijn geweest. Het scheelt niet veel of Sir David Attenborough doet daar een voice-over om de paarrituelen van bronstige Australische mannetjes te beschrijven en de ontvankelijkheid van Australische wijfjes.

Een twee of drietal koppels zijn meestal nog oké te noemen, de rest wordt erin gegooid om heel wat drama te veroorzaken met sappige scheld- en vechtpartijen tot gevolg (en scheefpoeperij). De dinner parties zijn het leukste om te zien, de rest kan je gemakkelijk doorspoelen omdat er gi-gan-tisch veel herhaling in zit.

Bwa om ermee te vogelen misschien wel maar als wife material zou ik toch eerder gaan voor Dina Tersago, Rani, Annelien Coorevits (die laatste is de laatste jaren wel in vogelverschrikkermodus gegaan jammergenoeg)
ook allemaal wel schoon vrouwen zeker maar nothing beats ons Vero (ale Coorevits is imo ook wel echt de minste van die namen :p ).

Klopt, al vraag ik mij af in hoeverre het ook is dat ze een sekssymbool was toen wij tieners waren. Nu is ze dan uiteindelijk nog altijd niet veel ouder dan wij. Bij Hanne Troonbeeckx heb je dat effect ook.
Mmmmmm Hanne , the perfect girl next door.
Letterlijk en figuurlijk voor mij.

Als je zo'n Matton ziet; besef je pas hoe ver de mensheid naar de verkeerde kant aan't afglijden is met hun schoonheidsidealen.
Die opgespoten lippen , valse wimpers , meer inhoud in haar t*tten dan in haar hoofd , .... :puke:
Ieder z'n ding zeker ? Geef me dan maar Ruth Beeckmans , ah nee , laat maar gewoon.
Dan word ik wel geheelonthouder.

Mmmmmm Hanne , the perfect girl next door.
Letterlijk en figuurlijk voor mij.

Als je zo'n Matton ziet; besef je pas hoe ver de mensheid naar de verkeerde kant aan't afglijden is met hun schoonheidsidealen.
Die opgespoten lippen , valse wimpers , meer inhoud in haar t*tten dan in haar hoofd , .... :puke:
Ieder z'n ding zeker ? Geef me dan maar Ruth Beeckmans , ah nee , laat maar gewoon.
Dan word ik wel geheelonthouder.

Ik verbaas me ook wel over het feit dat die Dimitri Vegas voor zo iemand als die Anouk gevallen is. Want alhoewel z'n muziek nu niet echt m'n ding is, lijkt me dat wel een nuchter en verstandig iemand die in een vrouw toch wel iets meer inhoud zoekt.

Ik verbaas me ook wel over het feit dat die Dimitri Vegas voor zo iemand als die Anouk gevallen is. Want alhoewel z'n muziek nu niet echt m'n ding is, lijkt me dat wel een nuchter en verstandig iemand die in een vrouw toch wel iets meer inhoud zoekt.
Dat dacht ik dus ook .
Mss dat die Matton nog wat skills heeft die ze bewaren voor Temptation Island Vips. :biglaugh:

Maar die opgespoten lippen is echt wel een 'rage'.
Wij hebben bij ons op 't werk veel jonge Turkse vrouwen in dienst die plots verschijnen met van die dikke lippen.
Die gaan een weekje met vakantie naar Turkije en komen dan zo terug.
Afschuwelijk.
En dat ziet er dus echt niet uit hé. Als die voor je staan is 't net of je naar 't bloot gat van een baviaan aan' t kijken bent.
Als ze iets vragen of vertellen zijn ze zo goed als onverstaanbaar.
Nu ja , instagram (de-)generatie zeker.

Ik blijf het gewoon straf vinden.
Eerst dacht ik dat 't aan het feit lag dat ik wat ouder aan't worden ben.
Maar als ik dan aan den oudste (17j) hier vraag wat hij daar van vind , deelt hij toch mijn mening.
Halleluja , toch iets goed gedaan met z'n opvoeding.

Dat dacht ik dus ook .
Mss dat die Matton nog wat skills heeft die ze bewaren voor Temptation Island Vips. :biglaugh:

Maar die opgespoten lippen is echt wel een 'rage'.
Wij hebben bij ons op 't werk veel jonge Turkse vrouwen in dienst die plots verschijnen met van die dikke lippen.
Die gaan een weekje met vakantie naar Turkije en komen dan zo terug.
Afschuwelijk.
En dat ziet er dus echt niet uit hé. Als die voor je staan is 't net of je naar 't bloot gat van een baviaan aan' t kijken bent.
Als ze iets vragen of vertellen zijn ze zo goed als onverstaanbaar.
Nu ja , instagram (de-)generatie zeker.

Ik blijf het gewoon straf vinden.
Eerst dacht ik dat 't aan het feit lag dat ik wat ouder aan't worden ben.
Maar als ik dan aan den oudste (17j) hier vraag wat hij daar van vind , deelt hij toch mijn mening.
Halleluja , toch iets goed gedaan met z'n opvoeding.
Ik zie in mijn dagelijkse omgeving toch zo geen opgespoten lippen hoor. Lijkt me zoals bij veel van die zaken eerder iets voor het euhm, minder opgeleid deel van de bevolking. Zo de mensen waar we dan naar kijken op tv.

Ik zie in mijn dagelijkse omgeving toch zo geen opgespoten lippen hoor. Lijkt me zoals bij veel van die zaken eerder iets voor het euhm, minder opgeleid deel van de bevolking. Zo de mensen waar we dan naar kijken op tv.

Zijn jullie over Staf Coppens bezig in Camping Coppens?

diene was van een wesp gestoken in zijn lip! :unsure:

Dat klopt volledig. Is inderdaad een specifieke laag van de bevolking.
De meeste die ik ken hebben een erg laag zelfbeeld , weinig tot geen opleiding , en zeer beïnvloedbaar.

Toen ik tiener was, waren het de ‘supers’ die het ideaalbeeld waren. Claudia, Cindy, Naomi etc en al was ik toen ook al helemaal niet in staat om daar op te gelijken, toch vind ik het nog steeds veel meer iets om te ambiëren dan die zeven lagen makeup, wenkbrauwen als processierupsen en opgespoten lippen. Ik zou mocht ik een dochter hebben duizend keer liever hebben dat ze opkijkt naar Christy Turlington dan dat ze Mttn of wat ze zich ook noemt wil zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan