Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal gezien verhuis ik deze week naar mijn eigen huis.
Ik keek er lang naar uit, maar de laatste dagen is dat wat omgekeerd :frown: .
Een gevoel van bangheid dat over mij hangt.
Vooral dan de angst om eenzaam te zijn. Wanneer ik nu thuis kom kan ik meteen praten terwijl het dan stil is.
Ook de angst of alles wel deftig gaat lukken.
Pff

Vooral dan de angst om eenzaam te zijn. Wanneer ik nu thuis kom kan ik meteen praten terwijl het dan stil is.
Pff
You can do it! (y)
Weg uit ouderlijk huis of co-housing met vrienden?

Pff
Lijkt me normaal, maar eens ge daar zijt gaat dat terug snel overkantelen naar blijdschap.

Pff
We've got your back!
Kom gerust hier ventileren of steun vragen als het nodig is!

Net zoals avondland ben ik wel een beetje een sucker voor reality tv. Ik vind het leuk dat Avondland enerzijds de Broeders Karamazov al 13x heeft gelezen, en anderzijds 's avonds MAFS Australia opzet om eventjes het verstand op nul te kunnen zetten. Ik herken me daar wel in. :p

Als je een uomo universalis wil worden, moet je op de hoogte zijn van wat er in alle lagen van de maatschappij speelt, niet enkel in de "hoogste" regionen!
Er valt ook een lans te breken om de decadentie in onze samenleving aan te moedigen.

Aldus sprak Nietzsche:

Aber ich sage: was fällt, das soll man auch noch stoßen! Das Alles von heute – das fällt, das verfällt: wer wollte es halten! Aber ich – ich will es noch stoßen!

Pff
Ah zo, je gaat gewoon meer tijd hier doorbrengen.

Koop u pitloze druiven.

Dat vreet ik tegenwoordig in de plaats van pindanootjes of chips.

PS: pitloze omdat degene met pit niet te vreten zijn...
De laatste keer dat ik zo'n bakske druiven heb gegeten heb ik mijn langste prot ooit gelaten. 12 volle seconden. Twas geweldig. Kben zelfs gaan opzoeken of ik hé wereldrecord had gehaald. (Twas niet).

Ik ga me efkes aan mezelf ergeren omdat ik een half uur voor slapen gaan nog een kom ontbijtgranen zit binnen te werken :unsure:

Ik kijk even in mijn bank, in t zak gezet geweest in Lukoil tankstation, ik ga binnen met lotje met 12 eur winst op, ik vraag 2 kere 7,5 euro voor den euromillions, kerel had zich 'vergist' en had 15 op 1 lotje gezet, ik zei van laat maar, ge weet nooit dat ge daardoor wint, dus gewoon betaald via draadloos en er is 15 eur af mijn rekening

Toch een beetje beter kijken op wat ik precies allemaal draadloos betaal lijkt me, ik was precies wat afgeleid door zijn 'vergissing'

:wallbash:

Constante doemberichten in de radio over de gasprijzen, is echt bijna dagelijks.. Als je het moogt geloven ga ik gewoon failliet gaan ofzo. Vorig jaar grote investering in nieuwe deur en poort en over isolatie en dergelijke, en straks betaal ik meer dan het jaar ervoor

Constante doemberichten in de radio over de gasprijzen, is echt bijna dagelijks.. Als je het moogt geloven ga ik gewoon failliet gaan ofzo. Vorig jaar grote investering in nieuwe deur en poort en over isolatie en dergelijke, en straks betaal ik meer dan het jaar ervoor
Yep. Als je de media moet geloven, kunnen we straks allemaal om een voedselpakket.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan