Ik heb altijd die ergernis met liefhebbers die doen alsof ze coureurs zijnRedacteurs die doen alsof ze mods zijn. Precies parkeerwachters die doen alsof ze politieagenten zijn.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb altijd die ergernis met liefhebbers die doen alsof ze coureurs zijnRedacteurs die doen alsof ze mods zijn. Precies parkeerwachters die doen alsof ze politieagenten zijn.![]()

Idiocracy?Leraren die de -dt regel niet beheersen.
“wordt ik”
“wordt je”
Man man, dat moet dan les geven aan onze jeugd.
Voila inderdaad.Inderdaad ja, dat stoppen voor fietsers die geen voorrang hebben kan inderdaad voor levensgevaarlijke situaties zorgen. Een tijdje terug is er hier in de buurt nog een zwaar ongeval gebeurd op die manier.
Auto gooit alles dicht om fietsers te laten oversteken, vrachtwagen achter de auto kan niet meer stoppen, wijkt uit, raakt de auto nog en pakt ook nog eens een paar fietsers mee die nog aan de kant van de weg stonden.
Toevallig in dat trampoline park / hal gedoe in Mechelen? Super plezant maar ronduit gevaarlijk.
Op zaterdag en zondag voormiddag kunt ge daar met kleine kinderen gaan. Wij gaan daar wel eens met ons dochtertje en een vriendinneke + haar ouders. Gevolg is meestal dat Lint + de andere papa onnozel touren uithalen (vorige keer met mijn façade tegen de basketring gesprongen).![]()
En het gevolg daarvan is dat ik weer een week mag beseffen dat ik geen 20 meer ben.
De volgende keer opnieuw na een paar glazen rode wijn.Dus op welk moment ik precies dacht "Dees lukt mij wel" dat weet ik niet meer.
Toch niet gestopt na één poging? Oefening baart kunst. Na die eerste fail / gebroken neus gierde de adrenaline waarschijnlijk door je aders. En wat kon er gebeuren? Die neus was toch al gebrokenI wish. Gewoon in den tuin bij mijn neef. Het tien jarig achternichtje had mij iniedergeval goed bij m'n klote. Het is ook niet dat een salto ooit in mijn arsenaal aan party tricks heeft gezeten. Dus op welk moment ik precies dacht "Dees lukt mij wel" dat weet ik niet meer.

Leraren die de -dt regel niet beheersen.
“wordt ik”
“wordt je”
net ontdekt dat de allesreiniger die ik in mijn emmer kap om de vloer te dweilen al verdund is en eigenlijk dient om rechtstreeks om uw doek te doen... Dat betekent dat ik hier ondertussen al drie producten heb om gewone oppervlakten te kuisen, maar nog steeds niets voor de vloer.
waarom hebben we toch 700 soorten allesreiniger (en andere was- en kuisproducten). Zeker als ge weet dat de helft van de merken ook van 1 producent komen.
Op dat vlak was het vroeger toch simpeler. De kans om toen het verkeerde product te kopen was er niet, want ge had enkel bruine zeep en marseille-zeep.
Het ergste is dat ik ook nog moet oppassen welke ik koop vanwege een allergie aan sommige geurtjes (zoals lavendel), alleen zeggen namen als lentebloesem of morgenstond weinig over de geurtjes die ze er in kappen.
Bijkomende ergernis: Vorige keer had ik de vloer van de lift al eens meegekuist, vandaag de klink en knopjes eens meegepakt: laat ik maar zeggen dat in een blok wonen waar 90% alleenstaande mannen zijn ook zijn nadelen heeft.ik durf mezelf tot properste man van de blok kronen.
Ik wil het wel instellen, maar kan niet (Belfius)De brutaliteit waarmee Apple je probeert te dwingen om Apple Pay in te stellen en te gebruiken.
Altijd maar die melding en het rode 1tje dat blijft staan, geen mogelijkheid om het weg te doen.

Ik met “dt” is echt een brug te ver en al zeker voor een leerkracht.Leraren die de -dt regel niet beheersen.
“wordt ik”
“wordt je”
Leraren die de -dt regel niet beheersen.
“wordt ik”
“wordt je”
Ik met “dt” is echt een brug te ver en al zeker voor een leerkracht.
Dat is echt algemene basiskennis.
Ook leerkrachten zijn mensen en maken fouten...Ik met “dt” is echt een brug te ver en al zeker voor een leerkracht.
Dat is echt algemene basiskennis.

" 
Beide kanten hebben een punt. Als leerkracht moet je meer letten op foutloos schrijven vind ik. Nuja, in de ideale wereld kent iedereen de dt-regels maar facebook leert mij iets anders. Ik denk dat -zie mijn posts op dat topic- het niveau van "de leerkracht" nu ook wel al hoger is geweest, wat een hoop oorzaken heeft, maar ook gewoon omdat die job geen prestige meer heeft zoals vroeger en dus niet langer de primussen aantrekt.Ook leerkrachten zijn mensen en maken fouten...
Vanmorgen, als ex-leerkracht, ook "wordt ik" getypt, gepost en daarna gecorrigeerd.
En jarenlang voor de klas gestaan en makkelijk 3-5x per jaar aangesproken geweest door een ouder of het kon zijn dat ik iets fout verbeterd had?
Altijd mijn excuses aangeboden voor het ongemak, bedankt om mij erop te wijzen en dat ik dat zeker recht ging zetten op het dagelijks werk!
Gelukkig wél altijd op die manier en nooit:" Zeg, dwaze koe! Dat was wél juist he! Hoe gij ooit aan uw diploma geraakt zijt.."
![]()
ha, werkt mijn collega daar?Als je iets vraagt aan iemand op Teams en vervolgens staat er voor 2 minuten op 'X is aan het typen...' en dan niks meer.
Antwoord gewoon.