Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle kassa's open in den delhaize en dan was het nog aanschuiven. Iedereen gaat op zondag winkelen blijkbaar. En ocharme de mens die enkel kwam voor een brood en een zak chips. Normaal laat ik iemand met 1 of 2 producten altijd voor, maar omdat ik diepvries had (en geen diepvrieszak), moest hij nu toch gewoon achter mij blijven staan. Elke seconde telt :p

Alle kassa's open in den delhaize en dan was het nog aanschuiven. Iedereen gaat op zondag winkelen blijkbaar. En ocharme de mens die enkel kwam voor een brood en een zak chips. Normaal laat ik iemand met 1 of 2 producten altijd voor, maar omdat ik diepvries had (en geen diepvrieszak), moest hij nu toch gewoon achter mij blijven staan. Elke seconde telt :p
Hier is dat omdat ze de enige supermarkt zijn die open is op zondag, en dat ook enkel in de voormiddag. Iedereen komt dan in dat laatste uur voor de middag nog "snel" iets halen.

De meesten hadden eigenlijk een redelijk volle kar. Ook gewoon veel gezinnen en oude mensen. Degene die 'snel' iets moesten hebben zullen gevloekt hebben.
Normaal is hier ook wel nog een GB open op zondag, maar ik denk dat die nu dicht is voor verbouwingen, dus dat zal waarschijnlijk ook wel voor extra drukte hebben gezorgd.

wij hebben hier naast ons werk een stel boeren, daar zie je nooit een vuilzak buiten staan.

ik vroeg es aan hen, hebt gij nooit afval?
jawel hoor, wij verbranden alles in de tuin of in de kachel. veel goedkoper .

en zo zijn er echt keiveel hoor.
Ik gooi sinds kort ‘s morgens mijn afval steeds in een zakje in een vuilbak van de ondergrondse parking waar ik sta.

lukt prima ^^

Ik betaal meer belastingen dan dat ik eruit haal.
Ik heb graag de dingen iets meer in evenwicht dus alle beetjes helpen!
Dus als je morgen ziek wordt of wat later bejaard ga je extra belastingen betalen? Alsof je betrouwbaar de berekening hebt gemaakt van alles waarvoor je tot nu toe werd gesubsidieerd (onderwijs bijvoorbeeld al). Wat een hoop zever.

Om dan nog maar te zwijgen over de bedragen, dit is even belachelijk als op je werk het wc-papier pikken.

Dus als je morgen ziek wordt of wat later bejaard ga je extra belastingen betalen? Alsof je betrouwbaar de berekening hebt gemaakt van alles waarvoor je tot nu toe werd gesubsidieerd (onderwijs bijvoorbeeld al). Wat een hoop zever.

Om dan nog maar te zwijgen over de bedragen, dit is even belachelijk als op je werk het wc-papier pikken.

Ik zal dat zelf wel uitmaken?
Je hoeft er verder niet op in te gaan hoor ;)

Post gedelete wegens ‘onnodige belediging’ hetgeen zo ongelofelijk niet correct is. Ga naar Zwam, Uit de Context of zelf Pol&Actua maar nee hoor, Squid is ‘beledigend’. Ik weet niet wie het ‘?’ is die de delete gedaan heeft maar weet dat mijn gedachtengang nu pas de definitie van beledigend is.

33nr2e.jpg

Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben. Dat zit er precies toch vaak ingebakken. Daarstraks alles dicht moeten gooien en nog vuile blikken krijgen ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan