Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik gistere mijn neus gebroken heb door de interessante op een trampoline uit te hangen met veel te veel rode wijn in menne frak :unsure:
Toevallig in dat trampoline park / hal gedoe in Mechelen? Super plezant maar ronduit gevaarlijk :laugh:.

Op zaterdag en zondag voormiddag kunt ge daar met kleine kinderen gaan. Wij gaan daar wel eens met ons dochtertje en een vriendinneke + haar ouders. Gevolg is meestal dat Lint + de andere papa onnozel touren uithalen (vorige keer met mijn façade tegen de basketring gesprongen
:unsure:
).

En het gevolg daarvan is dat ik weer een week mag beseffen dat ik geen 20 meer ben :unsure:.

Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben. Dat zit er precies toch vaak ingebakken. Daarstraks alles dicht moeten gooien en nog vuile blikken krijgen ook.
Ik merk wel vaak, als fietser, dat auto's stoppen waar ze eigenlijk voorrang hebben dus kan me wel voorstellen dat er daardoor fietsers gaan denken dat ze voorrang hebben waar ze er eigenlijk geen hebben.

Ik merk wel vaak, als fietser, dat auto's stoppen waar ze eigenlijk voorrang hebben dus kan me wel voorstellen dat er daardoor fietsers gaan denken dat ze voorrang hebben waar ze er eigenlijk geen hebben.
Ik denk dat algemeen men gebaat zou zijn bij de regels beter toe te passen. Omgekeerd ook, ik passeer op weg naar huis een duidelijke voorrang van rechts waar ik dus voorrang moet verlenen. Vaak wordt ik dan aangestaard alsof ik iets ongeloofelijk doe, wat gewoon leidt tot vertraging en gevaarlijke situaties.

Laatst bewerkt:

Ik denk dat algemeen men gebaat zou zijn bij de regels beter toe te passen. Omgekeerd ook, ik passeer op weg naar huis een duidelijke voorrang van rechts waar ik dus voorrang moet verlenen. Vaak wordt ik dan aangestaard alsof ik iets ongeloofelijk doe, want gewoon leidt tot vertraging en gevaarlijke situaties.
Ik denk inderdaad ook gewoon dat de regels volgen het beste is.
Mensen geven fietsers inderdaad vaak te veel privileges waardoor je gevaarlijke situaties krijgt.
Laatst stopte er iemand voor mij in het midden van de weg om 2 fietsers over te laten.
Levensgevaarlijk, ik moest alles toegooien.
Goed bedoeld, maar laat het zijn en volg gewoon de regels. Ze zijn er voor iets en dan is het voor iedereen ook duidelijk :)

Soms toch frustrerend hoe passief mensen zijn hoor. Wij zijn vorig jaar met kerstmis verhuisd uit ons appartement naar een huis, appartement wordt nu dus verhuurd. Voor corona was er de jaarlijkse vergadering van mede-eigenaars, waar ik dat altijd de "voorzitter" was, aangezien ik gewoon ok zei wanneer de rest wat ongemakkelijk schuifelde toen werd gevraagd wie dat wou doen.

Het syndicuskantoor heeft deze zomer zijn ontslag gegeven, ze willen hun enkel nog bezig houden met grotere gebouwen. Ze kunnen ons een andere syndicus aanraden uit hun bedrijfsfamilie, maar die is uitsluitend Franstalig. We mogen uiteraard zelf een andere zoeken.

En dan twee maand stilte tot de dochter van de bejaarde onderbuurvrouw hier voor mijn deur stond met de vraag "of er geen actie moest genomen worden". Er zijn daar dus 8 appartementen, waarvan 5 eigenaars er wonen, waarvan 2 op pensioen zijn en dus toch wel wat tijd hebben, en dan komen ze aan mijn deur bellen.

Toppunt is dan dat als je vraagt voor het mailadres of het telefoonnummer van iemand, je meteen een mail krijgt waar dat instaat. Als ze dat toch allemaal hebben, kunnen ze misschien ook zelf bellen?

Dus ik ga eens, wanneer ik tijd heb, wat syndicuskantoren beginnen bellen zeker. Het lijkt wel een groepswerk op school zeg, de persoon die het niet kan aanzien moet het werk doen.

Post gedelete wegens ‘onnodige belediging’ hetgeen zo ongelofelijk niet correct is. Ga naar Zwam, Uit de Context of zelf Pol&Actua maar nee hoor, Squid is ‘beledigend’. Ik weet niet wie het ‘?’ is die de delete gedaan heeft maar weet dat mijn gedachtengang nu pas de definitie van beledigend is.

33nr2e.jpg
Individuele beslissingen dienen niet openbaar besproken te worden.

Extra strafpunten voor Squidward graag!

Individuele beslissingen dienen niet openbaar besproken te worden.

Extra strafpunten voor Squidward graag!
Als er strafpunten aan verbonden zijn dan moet dat uiteraard gebeuren. Ben ik efkes blij dat er een Remake is om ons daar aan te herinneren. Misschien best zelfs dubbel als ik met vorige zin op Remake zijn ziel zou getrapt hebben.

Als er strafpunten aan verbonden zijn dan moet dat uiteraard gebeuren. Ben ik efkes blij dat er een Remake is om ons daar aan te herinneren. Misschien best zelfs dubbel als ik met vorige zin op Remake zijn ziel zou getrapt hebben.
Ik heb zelfs geen flauw idee over wat het gaat. :unsure:

Ik denk inderdaad ook gewoon dat de regels volgen het beste is.
Mensen geven fietsers inderdaad vaak te veel privileges waardoor je gevaarlijke situaties krijgt.
Laatst stopte er iemand voor mij in het midden van de weg om 2 fietsers over te laten.
Levensgevaarlijk, ik moest alles toegooien.
Goed bedoeld, maar laat het zijn en volg gewoon de regels. Ze zijn er voor iets en dan is het voor iedereen ook duidelijk :)
Inderdaad ja, dat stoppen voor fietsers die geen voorrang hebben kan inderdaad voor levensgevaarlijke situaties zorgen. Een tijdje terug is er hier in de buurt nog een zwaar ongeval gebeurd op die manier.
Auto gooit alles dicht om fietsers te laten oversteken, vrachtwagen achter de auto kan niet meer stoppen, wijkt uit, raakt de auto nog en pakt ook nog eens een paar fietsers mee die nog aan de kant van de weg stonden.

7 dagen na mogelijks hoog risico contact van onze jongens krijgen we een mail..van de scouts...na de sleepover was er een leider positief getest.
Contact tracing is nu pas (7d te laat) in gang geschoten maar moeten ons zelfs nog contacteren..
De jongsten ging morgen op 2-daagse, we zijn allemaal naar communie feesten etc gegaan de voorbije 2 weekends.
Ik kan hier niet mee om, als ik dat telefoontje krijg straks ga ik toch eens ferm mijn gedacht zeggen (hoewel ik weet dat de persoon aan de andere kant hier niks aan kan doen)

Mijn moeder heeft er net een kanker behandeling op zitten, ik had maar eens moeten langs gegaan zijn.
Gelukkig was het niet zo, maar echt é...en nu verwachten ze dat de jongens toch nog 3 dagen in quarantaine moeten.
Vertel me eens: waarom zouden wij dat nog doen? Damage is toch done?

MTFs!
What a frikkin joke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan