Als ge in Leuven aan het rondrijden zijt, das het peloton van het WK.Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben. Dat zit er precies toch vaak ingebakken. Daarstraks alles dicht moeten gooien en nog vuile blikken krijgen ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge in Leuven aan het rondrijden zijt, das het peloton van het WK.Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben. Dat zit er precies toch vaak ingebakken. Daarstraks alles dicht moeten gooien en nog vuile blikken krijgen ook.
Toevallig in dat trampoline park / hal gedoe in Mechelen? Super plezant maar ronduit gevaarlijkIk denk dat ik gistere mijn neus gebroken heb door de interessante op een trampoline uit te hangen met veel te veel rode wijn in menne frak![]()
.
.Ik merk wel vaak, als fietser, dat auto's stoppen waar ze eigenlijk voorrang hebben dus kan me wel voorstellen dat er daardoor fietsers gaan denken dat ze voorrang hebben waar ze er eigenlijk geen hebben.Fietsers die denken dat ze overal voorrang hebben. Dat zit er precies toch vaak ingebakken. Daarstraks alles dicht moeten gooien en nog vuile blikken krijgen ook.
Ik denk dat algemeen men gebaat zou zijn bij de regels beter toe te passen. Omgekeerd ook, ik passeer op weg naar huis een duidelijke voorrang van rechts waar ik dus voorrang moet verlenen. Vaak wordt ik dan aangestaard alsof ik iets ongeloofelijk doe, wat gewoon leidt tot vertraging en gevaarlijke situaties.Ik merk wel vaak, als fietser, dat auto's stoppen waar ze eigenlijk voorrang hebben dus kan me wel voorstellen dat er daardoor fietsers gaan denken dat ze voorrang hebben waar ze er eigenlijk geen hebben.
Ik merk wel vaak, als fietser, dat auto's stoppen waar ze eigenlijk voorrang hebben dus kan me wel voorstellen dat er daardoor fietsers gaan denken dat ze voorrang hebben waar ze er eigenlijk geen hebben.
Ik denk inderdaad ook gewoon dat de regels volgen het beste is.Ik denk dat algemeen men gebaat zou zijn bij de regels beter toe te passen. Omgekeerd ook, ik passeer op weg naar huis een duidelijke voorrang van rechts waar ik dus voorrang moet verlenen. Vaak wordt ik dan aangestaard alsof ik iets ongeloofelijk doe, want gewoon leidt tot vertraging en gevaarlijke situaties.

Individuele beslissingen dienen niet openbaar besproken te worden.Post gedelete wegens ‘onnodige belediging’ hetgeen zo ongelofelijk niet correct is. Ga naar Zwam, Uit de Context of zelf Pol&Actua maar nee hoor, Squid is ‘beledigend’. Ik weet niet wie het ‘?’ is die de delete gedaan heeft maar weet dat mijn gedachtengang nu pas de definitie van beledigend is.
![]()
Allez dan, omdat het je verjaardag is.Individuele beslissingen dienen niet openbaar besproken te worden.
Extra strafpunten voor Squidward graag!

Als er strafpunten aan verbonden zijn dan moet dat uiteraard gebeuren. Ben ik efkes blij dat er een Remake is om ons daar aan te herinneren. Misschien best zelfs dubbel als ik met vorige zin op Remake zijn ziel zou getrapt hebben.Individuele beslissingen dienen niet openbaar besproken te worden.
Extra strafpunten voor Squidward graag!
Ik heb zelfs geen flauw idee over wat het gaat.Als er strafpunten aan verbonden zijn dan moet dat uiteraard gebeuren. Ben ik efkes blij dat er een Remake is om ons daar aan te herinneren. Misschien best zelfs dubbel als ik met vorige zin op Remake zijn ziel zou getrapt hebben.

Inderdaad ja, dat stoppen voor fietsers die geen voorrang hebben kan inderdaad voor levensgevaarlijke situaties zorgen. Een tijdje terug is er hier in de buurt nog een zwaar ongeval gebeurd op die manier.Ik denk inderdaad ook gewoon dat de regels volgen het beste is.
Mensen geven fietsers inderdaad vaak te veel privileges waardoor je gevaarlijke situaties krijgt.
Laatst stopte er iemand voor mij in het midden van de weg om 2 fietsers over te laten.
Levensgevaarlijk, ik moest alles toegooien.
Goed bedoeld, maar laat het zijn en volg gewoon de regels. Ze zijn er voor iets en dan is het voor iedereen ook duidelijk![]()
Zoals gewoonlijkIk heb zelfs geen flauw idee over wat het gaat.![]()

Ignorance is bliss. Happy Remake.Zoals gewoonlijk![]()

Verkeerde thread. @mods, hoeveel infractions kost dit?Ignorance is bliss. Happy Remake.![]()

Geen, 't is mijn verjaardag.Verkeerde thread. @mods, hoeveel infractions kost dit?![]()

En gij trakteert niet of wat?Geen, 't is mijn verjaardag.![]()
Jawel, maar ge waart er nietEn gij trakteert niet of wat?

Redacteurs die doen alsof ze mods zijn. Precies parkeerwachters die doen alsof ze politieagenten zijn.Squid, modacties moet je hier niet bespreken, maar in PM met de verantwoordelijke van de 'afdeling'. Als het in 'algemene discussies' was, is dat BlackOccult, Tyfius of coldplayke

Ik had nochtans gebeld maar ge deed niet openJawel, maar ge waart er niet![]()