Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
What gappend met het forum en wiens idee was dit roze tintje?:unsure:

Lijkt net of je in een bordeel zit.:unsure:
Nee maar is op zich wel mooi, moet effe wennen nog.
Ik had hier en daar nog wel wat hartjes en bloemetjes toegevoegd maar ja, niemand heeft me dan ook geraadpleegd voor ze aan het werk gingen. Nu moet het maar zonder die kleine extra's.

Laatst bewerkt door een moderator:
kunnen we de oude light houden als derde optie?
Dat staat al in het gelinkte topic: Nee. De "oude" is gewoon de default skin van Xenforo, en heeft niks te maken met onze huisstijl. Eerst hebben we werk gemaakt van een dark skin, en nu van een light skin. Dat zijn de skins van BeyondGaming, dus hebben de andere geen bestaansreden meer.

Deze is trouwens niet feller dan de default light, maar uiteraard wel anders. En maar goed ook, anders was dat werk voor niks ;)

(en dat van dat bordeel laat ik over aan mensen die daar meer van weten)

De dark skin is duidelijk een knipoog naar het laatste forum thema van telenet.games.be (voor de 9lives periode)

Enigste dat me nu wat stoort (persoonlijk) vind ik de fuschia accenten welbepaald in tekst
Roze tint tekst is wat tiener girly naar mijn mening. Nu zijn die wel zeer beperkt die accenten, geen overkill gelukkig.
Nu ja de fuschia + azuur blauw, retro 80's stijl van het logo... i get it ... we wennen wel

Ik ben precies een van de weinige fans van het BG dark thema (zelfs mijn avatar is daarop aangepast :unsure:)

Nee, ik ben ook wel fan. Ik was hier al in de war dat er een nieuwe zou zijn want ik gebruik die al lang :')

Enigste dat me nu wat stoort (persoonlijk) vind ik de fuschia accenten welbepaald in tekst
Roze tint tekst is wat tiener girly naar mijn mening.

Ze zijn hier net heel conservatief, ze proberen roze eindelijk terug te claimen voor de jongens! (we negeren even dat hier ook vrouwen zitten)

Dat staat al in het gelinkte topic: Nee. De "oude" is gewoon de default skin van Xenforo, en heeft niks te maken met onze huisstijl. Eerst hebben we werk gemaakt van een dark skin, en nu van een light skin. Dat zijn de skins van BeyondGaming, dus hebben de andere geen bestaansreden meer.

Deze is trouwens niet feller dan de default light, maar uiteraard wel anders. En maar goed ook, anders was dat werk voor niks ;)

(en dat van dat bordeel laat ik over aan mensen die daar meer van weten)

Van dat bordeel was maar een grapje hé.
Schatje toch, natuurlijk waarderen we al het werk dat jullie ervoor doen. :hug:
Much love for ya'll!

Van dat bordeel was maar een grapje hé.
Schatje toch, natuurlijk waarderen we al het werk dat jullie ervoor doen. :hug:
Much love for ya'll!
Dat van mij ook, hoor, maar mijn smiley kon vast duidelijker ;) Het is vooral het harde werk van anderen, ik snap daar jammer genoeg te weinig van!

Mij zult ge ook niet snel horen klagen, maar ik zit amper een uurke op het forum en ik zit met barstende koppijn van die felle kleuren.
Dan is er natuurlijk ook de donkere versie!

Dan is er natuurlijk ook de donkere versie!
Dat is al helemaal geen optie, ik kan totaal niet op een donkere achtergrond lezen, dan beginnen de letteren na een paar minuten voor mijn ogen te dansen en effe later hang ik over de pot te kotsen.

De oude versie was daarvoor gewoon perfect, heldere kleuren, maar geen felle kleuren die een mens hoofdpijn bezorgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan