Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Muggen die mij al heel de week terroriseren. Het is 3h52. Ik heb 15 minuten zitten zoeken vooraleer ik de eerste doodgemept heb. Zalig gaan slapen, dacht ik, hoor ik weer dat kut geluid langs mijn oren zoemen. Terug licht aan en zoeken, bam, mug 2 dood. Eindelijk rust. Hoor ik terug een rond mij zoeven. Ben mij nu in de logeerkamer gaan leggen zo opgefokt als iets, over 3h gaat de wekker, joepie.
Tip die me heeft geholpen: Verf uw slaapkamermuren klinisch wit of in een ander lichte kleur; haal al de meubels weg, behalve je bed; ga vijf minuten voor je gaat slapen, op zoek naar de zichtbare muggen en vang ze (of dood ze) en sluit je deur.
Huizen verschillen, maar de laatste mug die me heeft gestoord is weeral drie zomers geleden (en ik slaap dikwijls met raam open).
Catch count: +30 en allemaal redelijk snel gevonden. Extra bonus voor de sadisten onder ons: vang een spin en combineer hun cel met die muggen :evil:.

Tip die me heeft geholpen: Verf uw slaapkamermuren klinisch wit of in een ander lichte kleur; haal al de meubels weg, behalve je bed; ga vijf minuten voor je gaat slapen, op zoek naar de zichtbare muggen en vang ze (of dood ze) en sluit je deur.
Huizen verschillen, maar de laatste mug die me heeft gestoord is weeral drie zomers geleden (en ik slaap dikwijls met raam open).
Catch count: +30 en allemaal redelijk snel gevonden. Extra bonus voor de sadisten onder ons: vang een spin en combineer hun cel met die muggen :evil:.

1 min werk per dag, alle meubels staan er nog, kamer in de kleur die we graag zien en als we gaan slapen moeten we niet eerst nog 5 min rondzoeken achter muggen :unsure:

1 min werk per dag, alle meubels staan er nog, kamer in de kleur die we graag zien en als we gaan slapen moeten we niet eerst nog 5 min rondzoeken achter muggen :unsure:
Maar dan dood je die arme beestjes. Hebben zij geen recht op leven? Verdienen zij niet de gratie van de natuur om in de bek te belanden van vogels? Moet de menselijke hand interveniëren in hun missie om ziektes te verspreiden? Ze helpen mee aan de strijd tegen overbevolking en verdienen de dood niet door ons toedoen. Laat dat maar over aan de vogels en de-in-bekertjes-gevangen-spinnen.

Spreekt men dan van

Kontaminatie?
my-day-just-got-a-whole-hell-of-a-lot-better-my-day-just-got-better.gif

Tv besteld bij Vandenborre, bericht gekregen dat de levering gisteren tussen 14u50 en 16u50 ging zijn en dat ze op voorhand even bellen wanneer ze onderweg zijn.

Ik wachten, om 17u nog niks gehoord, en ik moest weg, dus ik thuis vertrokken.
's Ochtends een briefje in mijn bus dat ze om 17u30 voor de deur stonden en er niemand thuis was. Nooit telefoon gekregen.

Dus ik bel, en om een nieuwe levering te doen zou ik plots 39 euro extra moeten betalen :lol:

M.a.w. steek de tv in uw gat, ik ga wel bij een andere winkel dan. :wallbash:

What the actual F
paar weken terug had ik er ook 1 die in beslag genomen was op mijn werk. Er zijn dus wss wel vrij veel in omloop.

Een (platond)ventilator kan ook helpen en misschien wel handig om niet elke avond als een tarzan door uw slaapkamer te moeten rondlopen.

Hoe vangt gij ze trouwens zonder dood te doen? Zout op hun vleugels leggen?

Daar is toch meermaals van bewezen dat het niet werkt? Genoeg filmpjes waarbij ze gewoon op uw arm ernaast gaan zitten.

Trouwens vrijwillig in die chemische lucht slapen is ook niet alles...

.

Moet dat elke avond voor het slapengaan? En 's morgens dan weer herverven en de andere meubels terugzetten?

Daar is toch meermaals van bewezen dat het niet werkt? Genoeg filmpjes waarbij ze gewoon op uw arm ernaast gaan zitten.

Ik denk dat ge eerder aan die filmpjes moet twijfelen zulle.
Ik heb nu zelf nog nooit een muggenbeet gehad, (i must be a vampire) maar heb wel natuurlijk ook muggen in huis.
En ik kan dat geluid even slecht verdragen als iemand anders, dus ik steek die vapona's ook al jaren in.

Als dat een dik uur heeft ingezeten, of een paar uur met de vensters zelf open (met een hor) dan liggen de muggen die binnen zaten dood op de grond zulle.

Idem bij mijn zus, die haar kinderen hebben wel last van enorm dikke muggebeten, maar als die vapona voor het slapen heeft ingezeten niet.

Een (platond)ventilator kan ook helpen en misschien wel handig om niet elke avond als een tarzan door uw slaapkamer te moeten rondlopen.

Hoe vangt gij ze trouwens zonder dood te doen? Zout op hun vleugels leggen?

Hij vraagt vriendelijk om de kamer te verlaten. :crazy:

Whatsapp toont sinds de laatste update in het venstertje waar je je bericht wil schrijven nu altijd 'Message'. Zeer irritant.

klopt als het een loslopende hond betreft, maar sommige ouders mogen ook wel eens deftig hun kinderen in de gaten houden. Onlangs aan het wandelen met onze Rottweiler in een park en komt er plots een kleine van een jaar of 5 helemaal alleen afgestormd op onze hond en vliegt rond zijn nek. En papa kwam op zijn gemak af terwijl dat hij bezig was met de smartphone.

Gelukkig doet die van mij geen vlieg kwaad, anders stond er in het nieuws als krantekop: "Rottweiler bijt kind in het gezicht."

Die vader komt er dan zo bij alsof dat allemaal normaal is. Ik heb hem dan gezegd dat hij veel geluk heeft dat hij geen varkensvlees lust. Je had die zijn gezicht moeten zien.. Hij wist niet of hij moest lachen of boos zijn. :laugh:
Dit.

Wij hebben zelf 2 honden, maar ik leer mijn eigen kinderen heel duidelijk dat je niet zomaar naar andere honden mag gaan en als het mag van de baasjes van de andere hond je altijd eerst heel rustig hen langs de onderkant van hun gezicht moet benaderen zodat ze je goed zien.

Om hier op terug te komen:

Op die manier ook eens Van Langenhove zelf gehoord. Man man, dat is toch echt een soort van Fox News commentator/Trump van de Aldi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan