Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van ballen getuigen? Echt? Ze hebben beide al meer geld op hopen liggen dan de meeste van hun landgenoten in 10 levens zouden verdienen. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze geen werk meer hebben als actrice en moeten uitvissen hoe ze hun 100+ miljoen dollar moeten op doen? Hoe geweldig dapper..
Alsof motieven van menselijk gedrag enkel te reduceren zijn tot iemand zijn financiële toestand....

Daarom natuurlijk dat er geen rijke meelopers bestaan.

De weersvoorspelling voor zaterdag is blijkbaar nog altijd niet duidelijk, al heel de week wisselt dat, wel of geen regen en nu zijn verschilt het nog altijd naar gelang van welk weerbericht je bekijkt.

De weersvoorspelling voor zaterdag is blijkbaar nog altijd niet duidelijk, al heel de week wisselt dat, wel of geen regen en nu zijn verschilt het nog altijd naar gelang van welk weerbericht je bekijkt.
Ja, zo werkt dat hé. Het weer is een ongeloofelijk complex systeem dat ze proberen te voorspellen met computermodellen. Uiteraard is dat verre van perfect.

Ja, zo werkt dat hé. Het weer is een ongeloofelijk complex systeem dat ze proberen te voorspellen met computermodellen. Uiteraard is dat verre van perfect.
Uiteraard, maar als het weer wat stabieler is kunnen ze dat wel wat makkelijker voorspellen.
Nu ja, ik hoop dat het vrijdag avond en zaterdag toch wat goed weer gaat zijn met niet al te veel regen.
Zou vooral fijn zijn voor de bbq zaterdag avond.

Maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ik depressief zou moeten zijn. Ik ben een middenklasse Vlaming met een vast contract, momenteel woon ik zelfs terug thuis en heb ik vrijwel geen enkele kost. En ik ben (zo ver ik weet) ook lichamelijk gezond. Ik durf dan een woord als depressie niet in de mond te nemen omdat ik niet het gevoel heb alsof ik daarvoor het recht heb.

Ik snap de raad om naar de dokter te gaan ermee. Maar ik heb dan zoiets van "tgoh, ik wil ze niet lastig vallen" en ik ben altijd zo iemand geweest die het gewoon zelf wel zal proberen op te lossen zonder andere mensen met mijn problemen lastig te vallen.

Ik heb zowat het gevoel alsof ik nergens nog plezier uit haal. Alles wat ik vroeger graag deed doe ik nu precies met tegenzin of zelfs soms tegen mijn goesting heb ik het gevoel.

- Vroeger keek ik veel naar films en series, en ik deed dit oprecht graag. Terwijl het tegenwoordig precies een taak is waar ik tegenop zie om eens naar een film ofzo te kijken.
- Gamen deed ik ook al eens graag, ook dat is iets dat ik tegenwoordig amper actief doe precies.
- Als ik ga wandelen kan ik niet echt meer van de omgeving genieten maar ben ik precies meer bezig met zelfmedelijden.
- Zoals je weet ging ik vroeger enorm vaak en religieus sporten. Tegenwoordig zit daar geen consistentie meer in of wat dan ook. En waar ik vroeger altijd uitkeek om nog eens wat te lopen of te trainen heb ik nu bijna altijd het gevoel van "meh, weer bench press, weer pull ups, etc".
- Ik lette echt goed op wat ik at. Ik at vrijwel altijd lekker en gezond, terwijl dat nu nog amper het geval is (met alle gevolgen van dien)

Er zit de laatste tijd precies niets meer in mij. Als ik tegenwoordig thuis kom van het werk doe ik vaak niets meer dan in mijn zetel zitten terwijl ik wat doelloos voor mezelf uit staar, wat random tv kijk of op het forum zit. Het klinkt misschien wat extreem om te zeggen, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik momenteel leef maar gewoon onderga. Alsof ik na het werk gewoon thuis zit en in plaats van dat ik "leef" gewoon wacht tot ik kan gaan slapen.
Wauw, ik herken mezelf 99% in uw verhaal.

Ik heb een deftige job met goed loon (netto rond het mediaan brutoloon in BE), eigen huis (alleja, 80% van de bank), getrouwd en 3 schatten van kinderen die het ook heel goed doen op school en elke keer ze me zien op me afstormen om me te knuffelen. Ook een heel goede band met ouders, schoonouders, .. Ik heb alles om perfect gelukkig te zijn.

Maar toch zie ik overal direct het negatieve van in, en het duurt een eeuwigheid om ergens een sprankeltje positiviteit te vinden.

Ik voel me constant mottig. Zoals je ook zegt, ik keek heel graag naar films, series en gamede ook heel graag. Nu start ik iets (na een halfuur twijfelen en kiezen) en ben ik het na 5 minuten beu. Ik kijk bijna geen nieuwe films/series meer, maar herbekijk zaken die ik al meermaals gezien heb. Terwijl ik kijk zit ik ook constant op TikTok, 9gag, BG,... puur om m'n hoofd bezig te houden en af te leiden van donkere gedachten.
Ik krijg mezelf ook niet meer in gang om te sporten, verbouwen, opruimen,... waardoor alles opstapelt en ik daar dan weer meer over begin te piekeren dat ik zoveel dingen nog moet doen. Qua eten prijs ik mezelf gelukkig dat ik een vrouw, en vooral kinderen heb, dus ik moet wel gezond koken voor hen. Anders was het hier elke dag McDo, Pizza, Kebab, Frieten, bucht in de airfryer,...

En ook, net zoals jij, wil/durf/kan ik de stap niet zetten om professionele hulp in te schakelen. Want ik geraak er vanzelf wel door. Terwijl ik goed genoeg weet dat dat niet (meer) kan. Ik wil psychologen niet extra belasten, want die hebben nu enorm veel werk door het aantal mensen die mentale problemen hebben door het Corona gedoe. Dan wil ik daar niet gaan tussenkruipen met "Prinsesje heeft probleempjes" (want zo voel ik mij naar de buitenwereld toe). Ik ben ook heel bang wat er allemaal naar boven kan komen.

Wat ook niet helpt bij mij is dat mijn huisarts mijn neef is, en dat een extra rem is om naar daar te gaan met psychologische problemen. Ik ben zijn grote neef en ik wil/kan/durf me niet kwetsbaar opstellen. (Typisch mannelijk zeker?)

Ik kan u 1 tip geven, ga zo snel mogelijk naar uw huisarts, en zoek een goede psycholoog (of laat u iemand aanraden door uw huisarts)

Dat zullen wij hier wel beslissen. POIDH

voila, de enige waarheid.

de

De weerspiegeling in de lepel sprak haar bewering tegen. Dit is idd de enige manier om dat te weerleggen.

De geheime trollgroep kan een pic van Mulan verkopen aan de juiste prijs. Ik heb eens gezien, en onze kassa is wat aan het leegraken door al het bier dat ik heb moeten zuipen op die dates met die Sarah. Biedingen gebeuren per opbod.

Groetjes

De geheime trollgroep kan een pic van Mulan verkopen aan de juiste prijs. Ik heb eens gezien, en onze kassa is wat aan het leegraken door al het bier dat ik heb moeten zuipen op die dates met die Sarah. Biedingen gebeuren per opbod.

Groetjes
Sorry, ik vertrouw geen schrale extraverte personen die veel te makkelijk aan een lief raken :unsure:

Eigenlijk van gisteren, maar bon.
Ik ga een stukje lopen in het bos. Lekker rustig totdat ik plots bijna tegen een grote hond aanloop.
Het beest begint op mij te blaffen en rond mij te springen.
Ik blijf stokstijf staan omdat ik even moet nadenken hoe ik dit ga aanpakken...
Dit duurt een heel tijdje totdat ik plots in de verte een dame hoor roepen "hij doet niks hoor".
Ik maak mij kwaad en vraag of ze het beest direct aan de leiband wil doen, aangezien dit sowieso wettelijk verplicht is...

Ze zegt dat ze dit direct gaat doen. Echter is het beest zo wild dat het haar pas na 5 minuten lukt om dit te doen.
Dat zegt toch al genoeg. De mensen kennen vaak hun eigen dier niet.
+ koop dan een langere leiband ofzo. Of een huis met een grote tuin of ga naar een plaats waar het wel mag.
Zeker op een plaats waar veel mensen (en dus ook veel kinderen) komen moet je echt wel beter weten in mijn ogen.

Dit is echt al de zoveelste keer dat dit gebeurt.

Een vriendin is zo ooit aangevallen door een hond en in haar been gebeten. Het beest had toen ook nog nooit iemand iets gedaan.

Het ergste vind ik dan nog dat dit vaak weggelachen wordt en er gedaan wordt alsof je overdrijft terwijl er toch heel wat voorbeelden zijn waarbij het al is misgelopen. En het is gewoon verplicht om je hond aan de leiband te houden.

Ik heb zeker niets tegen honden. Heb er zelf 14 jaar eentje gehad.

Heel groot probleem! En steeds dat: “hij zal niks doen hoor!”.
En ook in 90% vd gevallen luistert die hond niet. De honden zijn gewoon baas over het baasje.

er is veel te doen rond de wolven en die paar schapen die ze doodbijten, echter er zijn nog steeds véél meer incidenten (ook dodelijke bij mensen) met honden.
Maar dat is blijkbaar geen probleem!

Ooit eens door een hond gebeten in het park die aan een veel te lange leiband zat. Was met mijn vrienden als kind daar aan het voetballen. Volgens de eigenaar had ik de hond geprovoceerd door heen en weer te lopen "want onze Samson da's een brave die doet niets". Word er eigenlijk nog kwaad van wanneer ik nog terugdenk aan het feit dat die marginale de schuld op een klein kind verlegde.

Ik ben er zeker van dat Cameron Diaz er veel, maar dan ook veel knapper zou uitzien zonder die vreselijke make-up

Cameron Diaz is een natural beauty die zowel met als zonder make up gewoon mooi is. Ze is ook één van de weinige bekende sterren die geen troep in der gezicht heeft laten spuiten. Volgens mij heeft ze enkel een neuscorrectie ondergaan voor de rest geen fillers waardoor ze lippen krijgt die op een bavianenkont lijken gatverdamme hoe lelijk is dat?

En op deze foto lacht ze. Zelfs met 2L botox ga je rimpels zien, zou het bizar vinden moest ze zo breed lachen en alsnog geen enkele rimpel vertonen.🙁

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan