Str8_6
Well-known member
De grillige sfeer is de reden waarom ze goedkoper zijn. Omdat ze daar geen geld in steken.Gaan inkopen doen in de Colruyt. En het bevestigt nogmaals waarom ik daar enkel kom als het hoogstnoodzakelijk is.
Die winkelkarren alleen al: welke idioot vond het nodige de pivoterende wielen achteraan (dichtst bij je voeten) te plaatsen. Maakt het ding onbestuurbaar.
Voor de rest dat kassasysteem, hoe inefficiënt kan het zijn.
Zes rijen met aan elke rij een medewerker die de goederen van ene kant naar het andere legt en scant.
In normale winkels kan je in de tijd dat je voorganger aan de beurt is, jouw spullen al op de transportband leggen en moet de medewerker ze enkel nog scannen. In de meeste winkels zie je zelfs tijdens piekuren ook nooit alle rijen bediend zijn door medewerker. Gewoonweg omdat het transportband systeem veel efficiënter.
Voor de rest wat een grillige sfeer is het daar ook met weinig licht.
En de prijzen blinken ze nu ook niet echt in, behalve hier en daar een enkel product.
Ik ga eigenlijk net omwille van dat kassasysteem naar de collruyt. Ander smijt ik alles zo opgejaagd als ik maar kan in die kar om mee te kunnen met die kassierster die aan het scannen is.
Tegen dat het in de kast zit heb ik alles 5x in mijn handen gehad.