Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die tunnel tussen metro- en treinstation ziet er nu wel beter uit (of dat is toch zo geweest een jaar geleden). Op zich is dat super handig hé, openbaar vervoer in Brussel zit goed in elkaar, maar de laissez-faire-politiek wreekt zich dan doordat er illegalen of daklozen gaan kamperen.
Tuurlijk is het handig, maar dan moet het wel "onderhouden/gecontroleerd" worden. Openbaar vervoer zit inderdaad best goed in elkaar daar, maar die pisgeur elke ochtend was echt verschrikkelijk.

Batterij van de auto om zeep, batterij nog geen 3j geleden vervangen 😣
Druppellader gebruiken. Dat zorgt voor een betere levensduur van de batterij.
Ja, zo ken je mij wel he 😂

Oma heeft de dochter naar school gevoerd, straks komen ze me jumpstarten en mag direct doorrijden naar de garage, ze verwachten me daar al voor een andere batterij 💪
Allez nu... de ideale gymnastiek en ideaal moment om de dochter te leren autorijden.
Dochter achter het stuur, en jij duwen maar.

Is ook een test om te zien of de dochter met u inzit of je haar hoort lachen terwijl ze zit te roepen harder mama, harder.... wheeeeeeeeeeeeeeee

Is ook een test om te zien of de dochter met u inzit of je haar hoort lachen terwijl ze zit te roepen harder mama, harder.... wheeeeeeeeeeeeeeee
Eerste keer dat ze achterop mijn fiets zat (voor ik de elektrische kocht, vooral daardoor dat ik de elektrische kocht) was dat zo, ik badend in het zweet in de Vlaamse Ardennen de dochter enthousiast joelen, lachend, "mamaaaaa dit is zooooo leuk! Harder fietsen, ik wil sneller!"

Druppellader gebruiken. Dat zorgt voor een betere levensduur van de batterij.

Allez nu... de ideale gymnastiek en ideaal moment om de dochter te leren autorijden.
Dochter achter het stuur, en jij duwen maar.

Is ook een test om te zien of de dochter met u inzit of je haar hoort lachen terwijl ze zit te roepen harder mama, harder terwijl ze de handrem optrekt.... wheeeeeeeeeeeeeeee
Ftfy

Broeder!

Met de zon heb ik geen probleem maar als het te warm wordt kan dat wél op mijn gemoed werken.
Ah, en de zon heeft ook een probleem met mij (van wit naar rood in een oogopslag) :unsure:

Rant van de dag: alles rond Brussel-Noord blijft toch één van de schraalste, diep triest en gore plekken van de stad

Altijd plezant om op een nuchtere maag van de trein te stappen en de stadsgeur op te snuiven die u tegemoet komt.
Kheb 5 jaar elke dag in Noord uitgestapt. Daar was ene dakloze (heel dik, altijd met gescheurde broek) die je kon ruiken vanaf je in de grote hal kwam. Aan de proximuskant buiten hing altijd een geweldige pipigeur, lagen er altijd wel daklozen te slapen. De laatste jaren zijn daar nog eens de illegalen bijgekomen met een occasioneel gevecht. Het toppunt was de dode dakloze die vlak naast de deur lag.
Zelfs als man voelde ik me daar niet op m'n gemak als ik savonds eens laat naar huis ging.

Collega's die hun rommel niet opruimen of taken ontlopen en als je hun daarop attent maakt krijg je een discussie die je liever niet wilt voeren.

Heb een collega ‘mentor’ voor het vak. Alleen ben ik niet nieuw in ‘het vak’. Ik weet hoe het te geven dus ik heb haar eigenlijk niet nodig. Hetgeen dus ambetant is als ze komt vragen of ik vragen heb. Want dan voel je zo ondankbaar of zo. Dus dan bedenk ik altijd wel iets of vraag meer praktische zaken ivm school maar zij blijft maar afkomen met ‘heb je Zacheus bekeken? Vragen bij Zacheus?’. Neeje. Fluff off.
Tis moeilijk om te klikken met haar, awkward.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan