Sinds vorige week zit mijn zoon in een revalidatie center/ internaat altijd pijnlijk hem de zondag gaan afzetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En? Wat was het nu?Kom daarstraks thuis na een lange, vermoeiende werkdag (yes, weekend!), zit er in de brievenbus een kaartje dat de postbode zich heeft aangemeld met een aangetekende zending.
Ik kan deze morgen gaan afhalen in het postkantoor, maar nu zit ik me natuurlijk constant af te vragen van wie die zou komen, en vooral: waarom. Want aangetekende zendingen associeer ik niet meteen met goed nieuws...![]()

Can someone shoot me plz?
Wakker geworden met een stevige aambei (smakelijk!) en vol boebels als reactie op ofwel zonne-allergie ofwel de zonnecreme van mijn moeder die ik gisteren smeerde
En omdat de auto stuk is, mag ik straks 14km lang proberen overleven op de fiets met probleem nr 1![]()

Bespaar ons zulke verhalen. Stick to desserts serveren op borsten.Als coureur had ik meer medeleven verwacht van jouBespaar ons zulke verhalen. Stick to desserts serveren op borsten.

@Wannez come in.Can someone shoot me plz?
Wakker geworden met een stevige aambei (smakelijk!) en vol boebels als reactie op ofwel zonne-allergie ofwel de zonnecreme van mijn moeder die ik gisteren smeerde
En omdat de auto stuk is, mag ik straks 14km lang proberen overleven op de fiets met probleem nr 1![]()
Op mijn katholieke school zag je veel hoofddoeken.... Nonnekes.Dat hoofddoek issue was via een groepschat. Krijg zo een berichtje ‘ja ze zit in een katholieke school en dat zijn de regels’ dus ik heb gewoon geantwoord ‘dat zijn op *deze* katholieke school de regels’.
Ik ga er geen zaak van maken (vrije mening en katholiek onderwijs dat is geen match) maar het is hypocriet en die kribbige bitch moet niet gaan doen alsof het ‘maar normaal’ is.
Ik heb hem in de slowchat verder gezet. Jullie denken toch altijd zo verkeerd

Ik ben nu toch in de war hoe die aambei daar bij gekomen is. Lig jij dan met uw poepgat in de zon of smeer jij daar ook zonnecreme. In beide gevallen geloof ik toch dat enige wijziging in gedrag aan te raden zou zijnCan someone shoot me plz?

2 volledig losstaande problemenIk ben nu toch in de war hoe die aambei daar bij gekomen is. Lig jij dan met uw poepgat in de zon of smeer jij daar ook zonnecreme. In beide gevallen geloof ik toch dat enige wijziging in gedrag aan te raden zou zijn![]()

Maar de een triggerd de andere ofzo. Want anders snap ik niet waarom je beide in 1 zin vermeldt.2 volledig losstaande problemen![]()
Om woorden te besparen eh.Maar de een triggerd de andere ofzo. Want anders snap ik niet waarom je beide in 1 zin vermeldt.
"Good " things come in 3?Maar de een triggerd de andere ofzo. Want anders snap ik niet waarom je beide in 1 zin vermeldt.

Ja, zo ken je mij wel heOm woorden te besparen eh.

Ipv woorden zou ze ons beter andere dingen besparen.Om woorden te besparen eh.
ik heb er ook eentje - de eerste 2 weken extreem veel nek- en rugpijn. Net op het punt gestaan om ze te retourneren toen ik een mailtje kreeg met:
- is ze te hard
- is ze te zacht
- is ze goed
Afhankelijk van je keuze krijg je geen, een zachte of een harde topper gratis. Ik heb de zachte topper gekregen en sindsdien ligt de matras waanzinnig goed.