Umamibom inderdaad. Moest je ooit de kans krijgen om het te kopen of proeven. Doen !Ik moet zeggen dat ik door de posts hier ook wel eens zou willen weten hoe het smaakt, als ik zo wat de smaken in mijn hoofd erbij haal moet het inderdaad wel een smaakbom zîjn.
Mijn zakske (chickensalt
) is leeg ondertussen en volgens de verkoper die ik gisteren nog contacteerde ligt het pakketje bij de douane. Zoals ik al dacht dus.De nazidouane had een bericht gestuurd naar de verkoper en blijkbaar vroegen ze meer dan het dubbele van wat het pakketje waard was.
Het gaat om dit product : https://www.amazon.com/gp/product/B087QLHJ4S
Nu staat ie op tijdelijk geen stock maar ik heb er dus 6,69$ voor betaald en een goei 10$ verzending.
Onze fijne douane vroeg dus maar even 15€ voor de inklaring blijkbaar.
Hoe ze zelfs aan dat bedrag komen en waarom ze dit aan de verkoper vragen weet ik in de verste verte niet.
En waarom ze dit überhaubt tegenhouden , geen zinnig mens die daar een antwoord op kan geven.
Ik was al aan't denken dat ze het potteke hadden opengesneden om te checken op coke of bruine.
Want ja , je zou maar eens 20gr spul verzenden in de bodem van zo'n potteke en de moeite daar voor nemen om alles opnieuw hermetisch te sealen en te verzenden naar iemand in de EU.

Bende kloefkappers , houdt jullie bezig met nuttige zaken !
Maar ondertussen zit ik dus zonder en zal ik dra maar eens een poging ondernemen om het zelf te maken.
Of wachten op de 2de poging vd verkoper. Wel ne correcte mens. Heeft de vraag tot betaling van de douane geweigerd en gaat me een nieuw exemplaar opsturen.
Fingers crossed.