ugar
Well-known member
30 oud30 geworden, kvoel me echt oudtis den eerste waar ik het wa lastig mee heb, kkan er niet aan doen
![]()
Ge zijt verdorie nog een snotneus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 oud30 geworden, kvoel me echt oudtis den eerste waar ik het wa lastig mee heb, kkan er niet aan doen
![]()
Ge zijt verdorie nog een snotneus.

'Oh nee, er is ingebroken. Héél ons huis is leeggeroofd. Ik ben totaal in paniek.'Bedrijven gelijk Verisure die 10.000den euros uitgeven om in primetime hunne reclame uit te zenden maar dan geen geld willen geven aan deftige acteurs.
Damn,hoe slecht kunt ge acteren![]()
zolang ik maar de senior benIk heb het met nieuwjaar voor de eerste keer aan de hand gehad dat ik niet wist of ik nu 32 of 33 ging worden dit jaar.
't is gvd 33.
Misschien moeten we eens een Leeftijdspoll maken, dan kunnen we zien wat de gemiddelde leeftijd is van de BG'er. Ik gok rond de 30-35.

Wacht, 40.30 geworden, kvoel me echt oudtis den eerste waar ik het wa lastig mee heb, kkan er niet aan doen
![]()

Ik heb het met nieuwjaar voor de eerste keer aan de hand gehad dat ik niet wist of ik nu 32 of 33 ging worden dit jaar.
't is gvd 33.![]()

Toen ik programmeur werd dacht ik dat ik een wondere wereld van logica binnenkwam; met vaste regels, programma's die voorspelbaar reageren en fouten die enkel aan jezelf liggen.
We zijn nu een dik jaar later en mijn oplossing voor de meeste problemen is gewoon nog 5 keer exact hetzelfde proberen tot het plots op magische wijze wel werkt. En meestal lukt dat nog ook.

Ik heb het met nieuwjaar voor de eerste keer aan de hand gehad dat ik niet wist of ik nu 32 of 33 ging worden dit jaar.
't is gvd 33.
Misschien moeten we eens een Leeftijdspoll maken, dan kunnen we zien wat de gemiddelde leeftijd is van de BG'er. Ik gok rond de 30-35.
Ik ben nu voor tekenaar aan het leren en heb gemerkt dat dit ook voor onze software paketten geldt.Toen ik programmeur werd dacht ik dat ik een wondere wereld van logica binnenkwam; met vaste regels, programma's die voorspelbaar reageren en fouten die enkel aan jezelf liggen.
We zijn nu een dik jaar later en mijn oplossing voor de meeste problemen is gewoon nog 5 keer exact hetzelfde proberen tot het plots op magische wijze wel werkt. En meestal lukt dat nog ook.
Gedeelde ergernis.Dat ik altijd op een afspraak mooi op tijd (en vaak zelfs wat te vroeg ben) en andere mensen hun voeten daaraan vegen.
Dat ik altijd op een afspraak mooi op tijd (en vaak zelfs wat te vroeg ben) en andere mensen hun voeten daaraan vegen.
Sjans dat ik deze voor mijn werk moest doen want ik was het afgetrapt.
Afgesproken aan een gebouw met de watergroep om half 9. Dat lag op de hoek en ik heb al slechte ervaringen met de watergroep, dus was al de hele tijd om de hoek aan het lopen ook om te zien of ze daar zijn.
Ik bel om 8u40: "ja maar meneer er kan file zijn ook hé. Ge moet geduld hebben"
In fucking Kermt???
Om 8u50 nog eens 10 minuten aan de lijn te hangen om dan telefoon van de technieker te krijgen terwjil ik in wacht stond om 9u om te zeggen dat em er was.
Alleen stond em in het verkeerde dorp.
Echt waar.
9u10 was em daar.
Ik ben ook tekenaar, en dit zo hard.Ik ben nu voor tekenaar aan het leren en heb gemerkt dat dit ook voor onze software paketten geldt.
Werkt iets niet, gewoon opnieuw doen. Werkt het nog niet, herstart het software pakket en herdoe de handeling. 9 op 10 werkt het dan wel.

Amai, herkenbaar.Ik ben ook tekenaar, en dit zo hard.
Die paketten zijn zo uitgebreid (omdat ze iedereen willen pleasen) zodat er altijd wel een hoop bugs in zitten.
Moet je net de pech hebben om een bepaalde functionaliteit nodig te hebben die bijna niemand anders gebruikt + dat die functie dan nog een beetje buggy is.. dan zijde gesjareld
Wat doe je dan: work-arounds op een work-around op een work-around zoeken via allerlei andere programma'tjes...
Tot er weer iets verandert in een nieuwe update en kan je opnieuw beginnen zoeken![]()