Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het met nieuwjaar voor de eerste keer aan de hand gehad dat ik niet wist of ik nu 32 of 33 ging worden dit jaar.

't is gvd 33. :(

Misschien moeten we eens een Leeftijdspoll maken, dan kunnen we zien wat de gemiddelde leeftijd is van de BG'er. Ik gok rond de 30-35.

Bedrijven gelijk Verisure die 10.000den euros uitgeven om in primetime hunne reclame uit te zenden maar dan geen geld willen geven aan deftige acteurs.

Damn,hoe slecht kunt ge acteren 😅
'Oh nee, er is ingebroken. Héél ons huis is leeggeroofd. Ik ben totaal in paniek.'

Dit alles verteld op dezelfde toon als 'Ah ja, vanavond eten we patatten met bloemkool en worst'. Zelfs in de reclame van Dovy zit meer passie en dramatiek.

En ik die dacht dat ik hier enkel mentaal bij de jongeren zou horen :p.

Edit: Als ik ooit een keuken koop is t een Dovy, zonder twijfel, meerkost of niet, Donald is een koning.

Ik heb het met nieuwjaar voor de eerste keer aan de hand gehad dat ik niet wist of ik nu 32 of 33 ging worden dit jaar.

Misschien moeten we eens een Leeftijdspoll maken, dan kunnen we zien wat de gemiddelde leeftijd is van de BG'er. Ik gok rond de 30-35.
zolang ik maar de senior ben :D

Ik zit al lang met het gevoel 34 te zijn terwijl ik dat eigenlijk nog moet worden. Dan moet ik toch ook ff rekenen belachelijk genoeg. Voordeel is wel dat de schok op de effectieve dag wsl iets kleiner zal zijn :unsure:

Toen ik programmeur werd dacht ik dat ik een wondere wereld van logica binnenkwam; met vaste regels, programma's die voorspelbaar reageren en fouten die enkel aan jezelf liggen.
We zijn nu een dik jaar later en mijn oplossing voor de meeste problemen is gewoon nog 5 keer exact hetzelfde proberen tot het plots op magische wijze wel werkt. En meestal lukt dat nog ook.

Toen ik programmeur werd dacht ik dat ik een wondere wereld van logica binnenkwam; met vaste regels, programma's die voorspelbaar reageren en fouten die enkel aan jezelf liggen.
We zijn nu een dik jaar later en mijn oplossing voor de meeste problemen is gewoon nog 5 keer exact hetzelfde proberen tot het plots op magische wijze wel werkt. En meestal lukt dat nog ook.
my-code-doesnt-work-i-have-no-idea-why-my-code-works.jpg

I know exacly what you mean 🤣

Idem hier. Ik leefde in de overtuiging dat ik 31 was.
Toen mijn vrouw zei: volgende maand kom je 33 zeg, wist ik niet wat mij overkwam.

Mijn onderbewustzijn zit daar weer voor wat tussen denk ik.

Ik ben nu voor tekenaar aan het leren en heb gemerkt dat dit ook voor onze software paketten geldt.
Werkt iets niet, gewoon opnieuw doen. Werkt het nog niet, herstart het software pakket en herdoe de handeling. 9 op 10 werkt het dan wel.

Dat ik altijd op een afspraak mooi op tijd (en vaak zelfs wat te vroeg ben) en andere mensen hun voeten daaraan vegen.

Sjans dat ik deze voor mijn werk moest doen want ik was het afgetrapt.
Afgesproken aan een gebouw met de watergroep om half 9. Dat lag op de hoek en ik heb al slechte ervaringen met de watergroep, dus was al de hele tijd om de hoek aan het lopen ook om te zien of ze daar zijn.
Ik bel om 8u40: "ja maar meneer er kan file zijn ook hé. Ge moet geduld hebben"
In fucking Kermt???

Om 8u50 nog eens 10 minuten aan de lijn te hangen om dan telefoon van de technieker te krijgen terwjil ik in wacht stond om 9u om te zeggen dat em er was.
Alleen stond em in het verkeerde dorp.
Echt waar.

9u10 was em daar.

Dat ik altijd op een afspraak mooi op tijd (en vaak zelfs wat te vroeg ben) en andere mensen hun voeten daaraan vegen.

Sjans dat ik deze voor mijn werk moest doen want ik was het afgetrapt.
Afgesproken aan een gebouw met de watergroep om half 9. Dat lag op de hoek en ik heb al slechte ervaringen met de watergroep, dus was al de hele tijd om de hoek aan het lopen ook om te zien of ze daar zijn.
Ik bel om 8u40: "ja maar meneer er kan file zijn ook hé. Ge moet geduld hebben"
In fucking Kermt???

Om 8u50 nog eens 10 minuten aan de lijn te hangen om dan telefoon van de technieker te krijgen terwjil ik in wacht stond om 9u om te zeggen dat em er was.
Alleen stond em in het verkeerde dorp.
Echt waar.

9u10 was em daar.

Ge hebt tijdens het wachten toch gekermt?

Ik ben nu voor tekenaar aan het leren en heb gemerkt dat dit ook voor onze software paketten geldt.
Werkt iets niet, gewoon opnieuw doen. Werkt het nog niet, herstart het software pakket en herdoe de handeling. 9 op 10 werkt het dan wel.
Ik ben ook tekenaar, en dit zo hard.
Die paketten zijn zo uitgebreid (omdat ze iedereen willen pleasen) zodat er altijd wel een hoop bugs in zitten.
Moet je net de pech hebben om een bepaalde functionaliteit nodig te hebben die bijna niemand anders gebruikt + dat die functie dan nog een beetje buggy is.. dan zijde gesjareld

Wat doe je dan: work-arounds op een work-around op een work-around zoeken via allerlei andere programma'tjes...
Tot er weer iets verandert in een nieuwe update en kan je opnieuw beginnen zoeken :ROFLMAO:

Ik ben ook tekenaar, en dit zo hard.
Die paketten zijn zo uitgebreid (omdat ze iedereen willen pleasen) zodat er altijd wel een hoop bugs in zitten.
Moet je net de pech hebben om een bepaalde functionaliteit nodig te hebben die bijna niemand anders gebruikt + dat die functie dan nog een beetje buggy is.. dan zijde gesjareld

Wat doe je dan: work-arounds op een work-around op een work-around zoeken via allerlei andere programma'tjes...
Tot er weer iets verandert in een nieuwe update en kan je opnieuw beginnen zoeken :ROFLMAO:
Amai, herkenbaar.
Ik ben op het werk degene die ons tekenpakket (Tekla) beheert en da's soms echt absurd hoeveel bugs en onlogische nonsens er in dat pakket zitten. Ik heb echt een absurde hoeveelheid specifieke kennis opgebouwd die grotendeels bestaat uit achterlijke omwegen voor stupide problemen. En zo'n pakket kost dan €20 000 per gebruiker + nog eens een paar 1000 per gebruiker per jaar.

Laatst bewerkt:
Ik dacht '' verveel me dus ga nog eens zien op Twitch tv want das al ff geleden''

1ste hit in ''Just Chatting'' is een Koreaanse die daar gewoon zit op ne stoel met niet meer aan dan een slipje en ne negligé waarvan hare zwarte BH ter half uitsteekt en haar borsten bijna eruit floepen en het enigste wat die doet is elke 5 min ne sexual suggestive pose, maar content gene bal.

Tot zover dus ook hun enforcing van hun eigen '' no sexual suggestive clothing while streaming '' rule :poop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan