Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enige cola die nog smaakt zoals het - imo - hoort zijn de kleine glazen flesjes, ijskoud. Dat is nog plezier om drinken. Vroeger had ik ‘s avonds graag mijn blikje classic maar het smaakt idd de laatste tijd minder verfrissend. Soms denk ik bruin spuitwater te drinken.
Ik drink hem ook het liefst uit glazen fles. Die uit blik is idd minder lekker.

Zero of andere frisdranken met aspartaam ed zoetstoffen ipv suiker drink ik nooit. Die voze nasmaak blijft de ganse tijd nog in mijn mond hangen en soms werkt het ook nog op mijn darmen. Daarbij drink ik ook maar heel weinig frisdrank dus dan mag het wel met suiker zijn voor mij :p.

Probeer het eens stevig te schudden voor te openen.
Zelfs dan zou het er niet meer uitspuiten
Sinds ik jaren geleden voornamelijk water ben beginnen drinken vind ik al die frisdranken mierzoet en niet echt dorstlessend eigenlijk.
Dat het niet dorstlessend is, is toch basiskennis frisdrank :unsure: maar ik ben eigenlijk ook van blikjes naar kleine blikjes of een glas gegaan. Het is puur zin na eten.

Nu wel een groot blikje omdat ik ff het zwijn uithang met frietjes

Ik ken echt mensen die geloven dat plat water hun dorst niet lest maar cola wel want dat bruist.
zover als hen ga ik niet ,maar ik vind bruisend water wel verfrissender smaken.. Plat water drink ik echt niet graag, maar bruisend water gaat wel. Maar dat is puur naar smaak/beleving. Plat water is sowieso het gezondste natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan