Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar heeft het nut? Ik zie daar nu iemand afkomen die hier niet nieuw is, maar wel nog altijd dezelfde manke argumenten aanhaalt als aan het begin van de crisis.
Het is imo ook een discussie die naar pol&actua mag verhuizen. Nooit begrepen wat die in algemeen stond te doen. Het is toch duidelijk actualiteit en de politieke beslissingen worden er onder de loep genomen.
Denk dat dat gegroeid is omdat toen het begon het iets was van 'algemeen belang'. Nu kan dat waarschijnlijk wel naar po&actua verschuiven.

en nut? Tja, dat is zoals Google en Facebook bepaalde content moeten blijven verwijderen zelfs al blijft het weer opduiken.

"Op een half uur binnen en buiten" beschouw ik al als "zeer lang" als ik naar het containerpark ga. Uren aanschuiven aan het containerpark is iets dat ik nog nooit heb meegemaakt.
Als ik ga is het een aanhangwagen van 2.5m die bomvol ligt. Meestal minder dan een half uur en ik ben terug weg. Maar vroeger kon je altijd wel minstens een uur wachten/aanschuiven. Nu niet meer. 5 min voor de afspraak begint vertrekken van huis. Heerlijk.

Denk dat dat gegroeid is omdat toen het begon het iets was van 'algemeen belang'. Nu kan dat waarschijnlijk wel naar po&actua verschuiven.

en nut? Tja, dat is zoals Google en Facebook bepaalde content moeten blijven verwijderen zelfs al blijft het weer opduiken.
Misschien dat @coldplayke het eens kan voorleggen aan de andere mods?

------
Eigen ergernis: ik weet dat ik me er niets van zou moeten aantrekken, maar mn ex. Ze heeft twee weken ziekteverlof gehad vanwege bronchitis. Ze is maandag tot donderdag bij vrienden gaan logeren en heeft daar ook andere vrienden bezocht. Nu vanmorgen aan de telefoon was ze aan het klagen tegen een andere vriendin dat ze nog altijd zwak is en morgen gaan werken waarschijnlijk zwaar zal zijn. Om dan vanmiddag weer door te gaan naar weet ik waar. Shit mens, als ge zo ziek zijt, blijft ge thuis en kruipt ge in uw bed of zetel.

Misschien dat @coldplayke het eens kan voorleggen aan de andere mods?

------
Eigen ergernis: ik weet dat ik me er niets van zou moeten aantrekken, maar mn ex. Ze heeft twee weken ziekteverlof gehad vanwege bronchitis. Ze is maandag tot donderdag bij vrienden gaan logeren en heeft daar ook andere vrienden bezocht. Nu vanmorgen aan de telefoon was ze aan het klagen tegen een andere vriendin dat ze nog altijd zwak is en morgen gaan werken waarschijnlijk zwaar zal zijn. Om dan vanmiddag weer door te gaan naar weet ik waar. Shit mens, als ge zo ziek zijt, blijft ge thuis en kruipt ge in uw bed of zetel.
Ik heb nog samengewerkt met zo eentje. Ze had ‘iets’ maar na 17 jaar wist nog niemand wat ‘het’ was behalve dat ze niks kon opheffen, niet te vroeg of te laat kon werken en frequent een paar weken afwezig was omdat ze te zwak was. Ze kon wel ingewikkelde cosplay kostuums maken, naar conventies gaan en op de tijd dat ik haar kende twee keer verhuizen (huur naar koop). Kwam ook altijd met de fiets.
Ik weet dat er mensen zijn in die situatie maar als ik dan een filmke zag van hoe ze een muur aan het uitkappen was… had ik toch twijfels…

Gelijkaardige situatie hier, en gelijkaardig plan naar de toekomst toe :)

De vijver hier is zelfs met een verkeerde waterstroming aangelegd, waardoor uw filter nog het van het mag zijn, er is altijd een stuk met geen/te weinig stroming dat een ranzig groen drekje wordt.
Zonder vissen heb je ook geen pomp en filter nodig hoor. :cool:

Telkens als ik de folder van de AH doorneem word ik quasi paranoïde van die hamstermascotte. Gewoon het idee alleen al dat er ergens een eenzame ziel in zijn thuiskantoor al anderhalf jaar lang in de hamsterrrrreeeeeeeeeeeeeeeen-periodes twaalfendertig hamsters met belachelijke outfits bij ieder product moet zien te fotoshoppen...

Bekijk bijlage 2552
Bekijk bijlage 2553
Bekijk bijlage 2554

En ik winkel dan nog niet eens bij de AH.
1628438637728.png

So we meet again.

Wut? Is die ook veranderd? :mad:
De enige cola die nog smaakt zoals het - imo - hoort zijn de kleine glazen flesjes, ijskoud. Dat is nog plezier om drinken. Vroeger had ik ‘s avonds graag mijn blikje classic maar het smaakt idd de laatste tijd minder verfrissend. Soms denk ik bruin spuitwater te drinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan