ugar
Well-known member
Ik ben van 't week-end op bezoek geweest bij de schoonouders. Weer een giga allergische reactie gehad (kat + tapijt is voor mij altijd feest). Ik heb nu weer alle typische verkoudheidsreacties die ik dan iedere keer heb: verstopte neus, druk op de oren en lichte keelpijn. Ik weet 100% zeker dat dit geen corona is (de vorige twee keer ben ik me gaan laten testen en was die test negatief).Gisteren keelpijn, dus op het werk direct ne stok in mijne neus gehad (lang leve de zorg) en negatief getest.
Vandaag ne snotneus erbij, kortademig en gewoon een dag om me vooruit te slepen. Nog 9 werkdagen en dan verlof...![]()
Ik moet vanavond voor een onderzoek aan mijn hart in de kliniek zijn, ik zal direct eens bellen of ze me gaan binnenlaten. Ik wacht al een maand op dat onderzoek, en zo lang ik dat onderzoek niet heb gehad mag ik niet (intensief) sporten.
Goed, ik ga dus niet meer naar mijn schoonouders wanneer het slecht weer is. Ik heb geen zin om mezelf een week in quarantaine te stoppen iedere keer ik daar op bezoek ga. Ze moeten die tapijten maar weghalen als ze me er nog willen zien passeren.
) en negatief getest.

, ik heb dat mens op 4 jaar tijd 2 keer gezien/gehoord. Ze verwachtte dan ook eerst ineens dat wij het appartement te huur zouden zetten op immoweb etc. toen ik mijnen opzeg gaf.
pijnlijk denk ik.