Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, eigenlijk is op restaurant niet meer betaalbaar voor de gewone mens zonder steun van de ouders. :unsure:

Maar ik veronderstel dat iedereen toch wel gewoon telkens 250 euro van de ouders en minstens hetzelfde van de bomma meekrijgt om te gaan uiteten? Nu pas op, ik ken iemand die op restaurant gewoon een viergangenmenu nam, en dan ook nog eens zonder aangepaste wijnen, maarja er zijn nu eenmaal mensen in onze maatschappij die flirten met de marginaliteit zeker?

Laten typen door mijn persoonlijke assistente op mijn met met diamanten bezette iPhone 14 Pro XL Max vanop mijn penthouse in Dubai.

KetenSSSSS

Quick, macdo, BK, KFC, pizzahut, bring it on!
Eerste keer KFC gedaan zaterdag. Oudste zoon vond het super (wegens hoorde dat al zo lang op Joetjoep) maar wij ouders waren er minder weg van. Twas niet slecht maar misschien dat je de Amerikaanse versie moet hebben om het op zijn best te ervaren. Twijfel voor dezelfde reden om Dunkin’ te proberen. (Na in Britse Starbucks gewerkt te hebben, is de Belgische een enorme let down)

Het tankstation waar ik altijd ga vraagt plots de maximumprijs per liter, 16cent/liter meer dan het tankstation 100m verder die normaal perfect dezelfde prijs vraagt.

Ik vermoed om de vele toeristen die er momenteel passeren in het zak te zetten.

Wie heeft er natuurlijk uit gewoonte daar 50l getankt zonder eerst naar de prijs te kijken :wallbash:

Het tankstation waar ik altijd ga vraagt plots de maximumprijs per liter, 16cent/liter meer dan het tankstation 100m verder die normaal perfect dezelfde prijs vraagt.

Wie heeft er natuurlijk uit gewoonte daar 50l getankt zonder eerst naar de prijs te kijken :wallbash:
Toeristen? Die gebruiken Waze en daar staan tegenwoordig ook de prijzen bij.

Esso Bruno had vroeger ook zo een trukske.
Overdag verlaagde prijs
's nachts max prijs
In het weekend overdag tussen die twee in

Maar blijkbaar zetten ze het tegenwoordig 's nachts niet meer op het maximum.

Eerste keer KFC gedaan zaterdag. Oudste zoon vond het super (wegens hoorde dat al zo lang op Joetjoep) maar wij ouders waren er minder weg van. Twas niet slecht maar misschien dat je de Amerikaanse versie moet hebben om het op zijn best te ervaren. Twijfel voor dezelfde reden om Dunkin’ te proberen. (Na in Britse Starbucks gewerkt te hebben, is de Belgische een enorme let down)
Eén keer gegeten in London. Never again.

Kben er wel ne fan van, maar de typische 'MURICA fastfood-ervaring gade idd ni hebben, omda ze daar overal MSG in verwerken als 'turbo-smaakmaker', da zou het grootste verschil zijn schijnbaar. Toch een van de redenen datk ooit eens naar Amerika wil :D

Ene keer geweest in een KFC in de VS. Miljaar was dat een triestig spel.

Was op de "baan", niet ergens in een grootstad maar dat leek mij eerder trekken op een daklozenkeuken.

De noodrantsoenen van het Rode Kruis daarnet op TV.
Wtf? Dat geeft ge nog niet aan een hond!!
2 witte boterhammen en iets dat op pudding lijkt was het hé ?

Vooral erg wat ze daar hebben weggegooid dan blijkbaar.
Er gaat daar precies toch heel veel mis, maar hey 30miljoen ingezameld hé

2 witte boterhammen en iets dat op pudding lijkt was het hé ?

Vooral erg wat ze daar hebben weggegooid dan blijkbaar.
Er gaat daar precies toch heel veel mis, maar hey 30miljoen ingezameld hé
En stonden op hun achterste poten omdat burgers spullen inzamelden , nee het moest geld, geld,geld zijn.

50km gaan fietsen deze ochtend, toch wel erg dat mijn armen meer pijn deden dan mijn benen.

Wel, mensen die Latijn hebben gevolgd gaan allemaal als advocaat of HR-trien in een verkaveling wonen en op de N-VA stemmen. Vaak zijn het ook van die niet-gecentraliseerden die de steden leegzuigen en dan een grond cadeau doen aan de kinderen als emotionele chantage om in de buurt te blijven wonen.
:unsure:
mac-bc, jij hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan