Ik zal niet snel vergeten hoe we in Parijs 10 euro kwijt waren voor 2 fanta's.
Ik 36 euro voor 3 pintjes op de CE
Dat was ook de laatste keer dat ik zei van "den eerste is van mij jongens!!!"Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal niet snel vergeten hoe we in Parijs 10 euro kwijt waren voor 2 fanta's.
Dat was ook de laatste keer dat ik zei van "den eerste is van mij jongens!!!"Ik denk eerder het omgekeerde. Dat zijn meestal manipulatieve mensen die een grote mond hebben. Ideaal om in het bedrijfsleven te slagen dus. Introvert zijn in het bedrijfsleven gaat u niet zo heel veel opleveren, tenzij je gewoon heel goed bent in je job. Maar iedereen weet dat het bedrijfsleven 1 grote vriendjespolitiek is, en als ge het goed kunt uitleggen zal je snel vriendjes maken en klimmen in het bedrijf.De meeste pestkoppen slagen niet in het leven. Die worden voor een asociaal gedrag door hun omgeving gestraft .
Met andere woorden boontje komt om zijn loontje
Ik denk dat redelijk wat mensen die als kind anderen pesten dit doen omdat ze zelf slecht in hun vel zitten door allerlei factoren, of denken dat dit gedrag normaal is door wat ze thuis zien. Dat type persoon heeft in de "volwassen" wereld evengoed heel wat problemen volgens mij.Ik denk eerder het omgekeerde. Dat zijn meestal manipulatieve mensen die een grote mond hebben. Ideaal om in het bedrijfsleven te slagen dus. Introvert zijn in het bedrijfsleven gaat u niet zo heel veel opleveren, tenzij je gewoon heel goed bent in je job. Maar iedereen weet dat het bedrijfsleven 1 grote vriendjespolitiek is, en als ge het goed kunt uitleggen zal je snel vriendjes maken en klimmen in het bedrijf.
what did I just read?Vandaag ant wandelen me de kinderwagen. Parkeert em plots een voor de bank opt voetpad waardoor wij efkes op straat moeten gaan. Ik zeg hem ge ziet toch dat het een voetpad is maar hij wandelt gwn bank binnen. 2m later komtie naast mij gereden en begint ie vanalles en nog wat door zijn raam te roepen.
Ongezien wa nen boer dat da was
Zo een typisch manneke dat enkel stoer is als hij zeker is dat hij veilig is. Niet veel van aantrekken.Vandaag ant wandelen me de kinderwagen. Parkeert em plots een voor de bank opt voetpad waardoor wij efkes op straat moeten gaan. Ik zeg hem ge ziet toch dat het een voetpad is maar hij wandelt gwn bank binnen. 2m later komtie naast mij gereden en begint ie vanalles en nog wat door zijn raam te roepen.
Ongezien wa nen boer dat da was
Ik heb dit luidop gelezen voor mijn Golden Retriever. Hij zegt dat het toch toeren zijn…Wifi-stick werkte niet meer. Zie ik nu dat er een of andere eikel met hoektanden er een gat in gebeten heeft. Ik heb een verdachte, maar die zal wel weer van niets weten.
Het goeie nieuws is dat ik met de nieuwe wel snellere wifi heb!
Ze doen allemaal samen hoor. Onze andere weet ook van niks.Ik heb dit luidop gelezen voor mijn Golden Retriever. Hij zegt dat het toch toeren zijn…
Het soort mensen dat in heel veel bedrijven - waaronder dat van mijn werkgever - geen kansen krijgen dus… Manipulatieve mensen met een grote mond vallen gewoon door de mand hoor, wanneer er geen resultaten zijn.Ik denk eerder het omgekeerde. Dat zijn meestal manipulatieve mensen die een grote mond hebben. Ideaal om in het bedrijfsleven te slagen dus.
Mensen worden toch gewoon beoordeeld op de kwaliteit van hun geleverde werk?Introvert zijn in het bedrijfsleven gaat u niet zo heel veel opleveren, tenzij je gewoon heel goed bent in je job.
Ik vind vooral dat jij hier behoorlijk wat populistische uitspraken neerzet die absoluut niet overeen komen met wat ik werkelijkheid zie gebeuren.Maar iedereen weet dat het bedrijfsleven 1 grote vriendjespolitiek is, en als ge het goed kunt uitleggen zal je snel vriendjes maken en klimmen in het bedrijf.
Mensen worden toch gewoon beoordeeld op de kwaliteit van hun geleverde werk?
vallen gewoon door de mand hoor, wanneer er geen resultaten zijn.
Mensen worden toch gewoon beoordeeld op de kwaliteit van hun geleverde werk?
Resultaten = kwaliteit van het geleverde werk.Wat is het nu: beoordeeld op "resultaten" of beoordeeld op kwaliteit?
We zitten hier natuurlijk wel op een game forumHet valt me toch op dat in dit soort discussies (die dan nog grotendeels anoniem zijn) je steeds getuigenissen leest van mensen die gepest werden, maar zelden iemand die uitdrukkelijk zegt dat ze zelf hebben gepest.
.Pester gevonden!We zitten hier natuurlijk wel op een game forum.
Pester gevonden!