Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ge moet er wél naar toe stappen/rijden? 🙈
Ik heb -1.75 en kan eigenlijk ook nog wel zonder lenzen rondrijden hoor. Zeker in de vertrouwde omgeving waar ik de snelheden en borden weet. Niet dat ik het doe want wil geen risico nemen, maar te voet naar de winkel gaan doe ik wel zonder bril of lenzen.

Overbuur die het nodig vindt om ook op zondag aan zijn project verder te werken. Decoupeerzaag, vijsmachine en slijpschijf lawaai.
Deze ochtend een jogger die vond dat ik moest wijken voor hem op het fietspad, er was nochtans plaats ten volle op het voetpad.
Als ik hem nog eens tegenkom, en hij lapt mij dit weer, parkeer ik mijn schoenzool tegen zijn tanden.

Net tijdens t trainen wat zweet in m'n oog en dat hinderde redelijk.
Dacht snel ff mijn lenzen uit te doen dus.
2 minuten in m'n oog achter die lenzen aan 't vangen, mijn oog gans rood.
Om dan tot de conclusie te komen dat ik mn lenzen niet in had 👌
Ik heb ook ooit zoiets in de aard voorgehad. Ik was 's avonds mijn lenzen aan het uitdoen, en was wat verstrooid en ik wil de lens uitdoen die ik net uit had gedaan... Doet wel serieus zeer als ge uw oog gewoon vol vastpakt, die fout maak ik geen tweede keer.

Eigenlijk geen ergernis van vandaag maar van heel het weekend:

Mijn gezondheid die zo kan schommelen.
Nu zit ik terug in een fase dat het minder gaat. Ik slaap amper en terug gezwollen benen en voeten.
Kan momenteel zelfs mijn schoenen niet aandoen.
Fml :sop:.

Op Facebook een vrienden-suggestie, compleet met omkadering over ‘veerkracht’ (campagne over naar buiten komen met problemen) van eentje die indertijd zo een gigantische bitch van een pestkop was… ik zou ze nog een muilpeer geven, time evidently does not heal all.

Op Facebook een vrienden-suggestie, compleet met omkadering over ‘veerkracht’ (campagne over naar buiten komen met problemen) van eentje die indertijd zo een gigantische bitch van een pestkop was… ik zou ze nog een muilpeer geven, time evidently does not heal all.
Dan moet ge eens een marginale drusgebruiker hebben als overbuur die je toen je 16 was in elkaar geslegen heeft, je nog 24000 euro schadevergoeding moet en ganse dagen zijn (2e) vrouw aftroeft.
Mijn vuist jeukt toch soms.

Dan moet ge eens een marginale drusgebruiker hebben als overbuur die je toen je 16 was in elkaar geslegen heeft, je nog 24000 euro schadevergoeding moet en ganse dagen zijn (2e) vrouw aftroeft.
Mijn vuist jeukt toch soms.
Daar zou ik idd toch ook moeite mee hebben. Maar je kan weinig doen want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zelf onder de zoden gaat eindigen. (Maar serieus, is er niks dat kan gedaan worden?)

Sommigen beseffen op latere leeftijd pas wat ze berokkend hebben en proberen iets goed te maken

Mensen die het gewoon vertikken van vriendelijk goedendag te zeggen wanneer je ze kruist tijdens wandelingen. :mad:
Hatelijk he. Ik zeg dag tegen iedereen maar sommigen doen alsof ge een stuk stront zijt.

Ben ik met de mtb dan krijg ik alleen hallo van tegenligger mtb'ers terug. Koersvelo's zitten in stuk stront modus. Ben ik met de koersvelo dan krijg ik van niemand goeiendag terug.

En toch blijf ik hallo en goeiemorgen zeggen!

Sommigen beseffen op latere leeftijd pas wat ze berokkend hebben en proberen iets goed te maken
Ik ben 2j na de laatste pestpartij zo nog ene tegen gekomen in den uitgang.
"Aaah, Mulan, wat drinkt ge van mij?"
Ik was stomverbaasd en heb 'm vol afschuw gezegd dat ik van hem niets moest hebben, gezien ons verleden.
Die had - oprecht - geen flauw idee dat dit op mij ZO een indruk had nagelaten. Hij zag het als onschuldig plagen (en we hebben het hier wel degelijk over enkele keren fysiek geweld ook) en was er precies niet goed van toen ik 'm rustig uitlegde wat voor effect zijn onschuldig plagen op me had. Ik kan enkel hopen dat hij er lessen uit heeft getrokken...

Dat ze deze man nog met zijn kop in de gazet blijven zetten;

Marc Dutroux, de ergste psychopaat die ons land ooit meemaakte: “Waarom ik steeds twee meisjes tegelijk vasthield? Anders zouden ze eenzaam worden”

En nog ééntje. Sluikstorters.
Mijn grote bloemenborder ligt tegen de straat, afgescheiden van de straat door een beukenhaag van 2 m hoog. Ik vind dus af en toe afval dat mensen dus gewoon over de haag slingeren (verpakking van een broodje, leeg drankblikje,...)
Ik zweer hier: de dag dat ik afval over de haag zie 'vliegen' spring ik door de haag ...

Hatelijk he. Ik zeg dag tegen iedereen maar sommigen doen alsof ge een stuk stront zijt.

Ben ik met de mtb dan krijg ik alleen hallo van tegenligger mtb'ers terug. Koersvelo's zitten in stuk stront modus. Ben ik met de koersvelo dan krijg ik van niemand goeiendag terug.

En toch blijf ik hallo en goeiemorgen zeggen!
We hadden zo een collega die nooit goedendag terug zei. Jan, een collega , heeft 2 jaar lang iedere keer dat hij die kruiste in de gang, luid 'Goedendag Joris' gezegd (zelfs meerdere keren per dag).
Na twee jaar had Joris begrepen dat andere mensen groeten gewoon veel eenvoudiger was.

We hadden zo een collega die nooit goedendag terug zei. Jan, een collega , heeft 2 jaar lang iedere keer dat hij die kruiste in de gang, luid 'Goedendag Joris' gezegd (zelfs meerdere keren per dag).
Na twee jaar had Joris begrepen dat andere mensen groeten gewoon veel eenvoudiger was.
Toch nog 2 jaar

Dat ze deze man nog met zijn kop in de gazet blijven zetten;

Marc Dutroux, de ergste psychopaat die ons land ooit meemaakte: “Waarom ik steeds twee meisjes tegelijk vasthield? Anders zouden ze eenzaam worden”

Hij praat zichzelf verder aan de galg hoor. En door voldoende in de actualiteit te verschijnen en zo'n dingen te zeggen, maakt hij zijn situatie echt niet beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan