Voor die prijs zou ik de chix fingers gewoon in je mond steken.Met 2 vingers in de neus![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor die prijs zou ik de chix fingers gewoon in je mond steken.Met 2 vingers in de neus![]()
Geef mij een halve maraton lopen, daarna met reuzen honger frieten eten en ik kom aan de helftMet 2 vingers in de neus![]()

Tijd om terug in een grootstad te wonen met 8 frituren op elke hoek?Omdat het frituur hier niet te betrouwen is qua opening dacht ik op terugweg van Eeklo om te stoppen aan het frituur aan de grens met Lembeke. Zijn die natuurlijk ook met vakantie. En hier was het ook weer dicht. Dat is al twee weken dat ik geen frieten van het frituur heb. Oh wat haat ik dat boeregat hier.
dat en ook met aan huis leveren van pizza, pita en stuff.Tijd om terug in een grootstad te wonen met 8 frituren op elke hoek?
Kpeis moest takeway tot bij ons komen dak slekkevet zou staan...al die opties binnen een half uur aan je deur?dat en ook met aan huis leveren van pizza, pita en stuff.
We rollen u binnen de 5 maanddat en ook met aan huis leveren van pizza, pita en stuff.
Kwestie dan toch groenten binnen te hebben de dagen dat je niet kookt?dat en ook met aan huis leveren van pizza, pita en stuff.

That's right, TonskiTonrider
Dus en de airfryer naar het containerpark, waar het eigenlijk thuis hoort !!dat en ook met aan huis leveren van pizza, pita en stuff.
Bedankt SmikkelThat's right, Tonski
Friski?That's right, Tonski
Kzag em nie aankomen, zo geniaal was emBedankt Smikkel

Smulan?Friski?
Die kans is er welWe rollen u binnen de 5 maand
hey, ik heb net een blikje Bonduelle groentemacedoine op en een bussel radijsjes.Kwestie dan toch groenten binnen te hebben de dagen dat je niet kookt?![]()
Aan die Hapkin zou ik me ook ergerenik zou een film willen zien met een Hapkin en een chipke erbij, maar ik heb teveel gegeten en mijn maag zit nog vol.

FTFYik zou een film willen zien met een papkin en een chipke erbij, maar ik heb teveel gegeten en mijn maag zit nog vol.