Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dure heb ik nooit gezegd. Als mijn lampen 30 euro kosten en ik moet er vijf beneden plaatsen, 5 boven en 3 op de zolder dan kost het wel veel. ;)

240 eur voor 8 armatuurkes. Dat is eigenlijk gratis. Ik heb vorig jaar ook voor gans mijn kot allemaal nieuw verlichting gekocht. Ik denk dat ik geen enkele armatuur heb die minder als 240 eur gekost heeft :laugh:

Groen = Zoveel met hout mogelijk proberen te werken. Natuur respecteren. Ben zelf hier voorstander van. Echter is hij heel extreem hierin, tot kratten pakken bij andere bedrijven of leveranciers en dit gebruiken. Zelf zijn vriendin vraagt om ermee te stoppen. Ik heb btw zelf ikea staan, zou niet weten wat er mis met is.. maar hij heeft zelfs geen ikea, hij zit met schalienbedden een kast te maken waar zijn vriendin splinters van krijgt.

Dure heb ik nooit gezegd. Als mijn lampen 30 euro kosten en ik moet er vijf beneden plaatsen, 5 boven en 3 op de zolder dan kost het wel veel. ;)

Ik verzorg zijn payroll niet en ik zou niet eens weten waarom ik die luierik meer moet betalen. Komt binnen gefietst, staat een half uur rond te koekeloeren en als hij moet werken dan voelt hij zich niet goed. Is meer afwezig dan aanwezig en als hij ziek is, dan mag hij gerust van mij naar huis gaan, echter staat hij dan wel s'avonds weer te knutselen of andere dinges te doen.

Tja sommige mensen hier lezen ook maar halfsegat de teksten he. Ik zeg nog niet eens prijzen, alleen dat het een flinke duit kost. Ik vind bv een gsm van 400 euro veel, sommige hier zitten iphones van 1500 euro te kopen en rond te paraderen alsof het iets van niet is ;) Zo'n volk moet er zijn e.

Nogmaals, (maar ik trek het me al niet meer aan, is ook nooit zo verteld geweest). Wat zou het nu van belang zijn dat ik zo neerbuigend praat tegen mijn collega. Ik ben van principe, nu dat ik eindelijk een huis heb gekocht, en waar ik en mijn vrouw, 7 op 7 voor werk en afbetaal, dat wij dat ook dan niet willen laten verbrassen door alles in ruwbouw te laten staan of de goedkoopste siliconenkit of whatever betalen om daarna alles weerop nieuw te beginnen.

Denk juist omgekeerd dat mijn collega het ergere type is. Altijd klagen en zagen op het werk als zijn loon niet op de minuut wordt gestort. Niets mag te duur of te veel kosten, maar ondertussen wel 700 euro aan gsm's uitgeven of 3 of 4 headsets van 250 euro kopen, enz enz.

Soit, ergenissen van vandaag - Members die lezen met een scheef oog en de keyboard warrior uithangen zonder dieper op in te gaan.
We zijn niet noodzakelijk keyboard warriors omdat we het niet volledig met u of uw armaturen eens zijn. Dit was zo echt een geval van allebei even onhebbelijk.

240 eur voor 8 armatuurkes. Dat is eigenlijk gratis. Ik heb vorig jaar ook voor gans mijn kot allemaal nieuw verlichting gekocht. Ik denk dat ik geen enkele armatuur heb die minder als 240 eur gekost heeft :laugh:
Het was nu meer maar you get my point é. het was niet dat hier een design lamp van 20 000 euro hier hangt, dat bedoelde ik.
Euhm, gohja, geef toe dat je zo wel meer de richting opgaat van wat zarathustra schreef.
Eerlijk gezegd niet, maar dat is uw mening. Lees maar opnieuw. Mijn collega heeft zelf altijd gevraagd hoe ver het staat. Ik ben nooit zelf naar hem gewandeld en gezegd van éy, mijn lampen hangen eral, hangt bij u den draad er nog uit ? Ik heb altijd op zijn vraag een foto getoond, waar hij dan altijd vroeg (wat normaal niet van beleefdheid is: WAT KOST DA?) Als die persoon elke keer zegt, amai zoveel en zoveel, da's het niet waard. En ik reageer, iedereen zijn ding en ik eindig zo, dan ben ik weer in fout ? Jezus.

Edit: ik blijf het herhalen é, iedereen zijn ding. Ik heb absoluut geen probleem dat iemand in een woning intrekt, nooit dat schildert of afwerkt. Absoluut niet. Maar als die persoon mij directe vragen stelt, waar ik op reageer en niet hem met aanval, dan ben ik in fout ?

Het was nu meer maar you get my point é. het was niet dat hier een design lamp van 20 000 euro hier hangt, dat bedoelde ik.

Eerlijk gezegd niet, maar dat is uw mening. Lees maar opnieuw. Mijn collega heeft zelf altijd gevraagd hoe ver het staat. Ik ben nooit zelf naar hem gewandeld en gezegd van éy, mijn lampen hangen eral, hangt bij u den draad er nog uit ? Ik heb altijd op zijn vraag een foto getoond, waar hij dan altijd vroeg (wat normaal niet van beleefdheid is: WAT KOST DA?) Als die persoon elke keer zegt, amai zoveel en zoveel, da's het niet waard. En ik reageer, iedereen zijn ding en ik eindig zo, dan ben ik weer in fout ? Jezus.
Neen, je bent niet "weeral in fout", geen nood om meteen de calimero uit te hangen.

Het kwam gewoon een beetje over alsof het punt vooral moest gemaakt worden dat jij wél veel geld uitgeeft aan bepaalde zaken en jouw collega niet met zijn interieur en afwerking uit de kringloopwinkel of IKEA. Als je dan zelf zegt: "wat zou het nu van belang zijn dat ik zo neerbuigend praat tegen mijn collega" versterk je die indruk gewoon, maar dat moet jij weten hé.
Alles hangt ook af van jouw band met die collega hé, mijn vrienden zouden ook vragen wat iets kost, en dan commentaar geven of ze dat veel of weinig vinden, en dat zou ok zijn voor mij. Van een halve vreemde zou ik dat ook niet kunnen appreciëren.

Laatst bewerkt:
Neen, je bent niet "weeral in fout", geen nood om meteen de calimero uit te hangen.

Het kwam gewoon een beetje over alsof het punt vooral moest gemaakt worden dat jij wél veel geld uitgeeft aan bepaalde zaken en jouw collega niet met zijn interieur en afwerking uit de kringloopwinkel of IKEA. Als je dan zelf zegt: "wat zou het nu van belang zijn dat ik zo neerbuigend praat tegen mijn collega" versterk je die indruk gewoon, maar dat moet jij weten hé.
Alles hangt ook af van jouw band met die collega hé, mijn vrienden zouden ook vragen wat iets kost, en dan commentaar geven of ze dat veel of weinig vinden, en dat zou ok zijn voor mij.
Nooit gezegd. Lees gewoon wat voor type persoon het is, heb ik al meerdere keren geschreven. Soit, het is nu geen intellectuele tekst dat ik neerschrijf. Denk nu niet dat ik in fout ben gegaan. Maar zoals je zelf aangeeft, als uw vrienden commentaar geven op jou, dan vindt jij dat ok. Zo zit jij dan in elkaar, en als ik commentaar zou krijgen dan zou ik waarom vragen.

Tbh kunt ge in de kringloopwinkel nog vree toffe en deftige dingen vinden (moet wel wat geluk hebben soms) voor bijna niets.

Maar langs de andere kant, voor sommige dingen koopt ge ook beter kwaliteit want goedkoop kan soms duurkoop worden.

Nuja, dit geheel terzijde.

@Sovereign001 zou op je collega gewoon niet meer ingaan want dat heeft duidelijk geen zin en je krijgt enkel beide frustraties erover. :P

Tbh kunt ge in de kringloopwinkel nog vree toffe en deftige dingen vinden (moet wel wat geluk hebben soms) voor bijna niets.

Maar langs de andere kant, voor sommige dingen koopt ge ook beter kwaliteit want goedkoop kan soms duurkoop worden.

Nuja, dit geheel terzijde.

@Sovereign001 zou op je collega gewoon niet meer ingaan want dat heeft duidelijk geen zin en je krijgt enkel beide frustraties erover. :p
Heb mijn collega hierover aangesproken aangezien het niet bij alleen bij mij was, was ook op de zaakvoerder zelf dat hij commentaar gaf. (Had nieuwe wagen gekocht en daar zat hij ook commentaar op te geven). Maar hij is helaas niet aanwezig, hij is ziek (weeral).

Stoefer! Hup, terug naar het loontopic! 😡

graptjen ee Pol!

Helaas, kan ik niet stoefen in het loontopic met mijn Cat. IV bediende functie bij De Lijn. Dus laat mij dan op zen minst hier een keer stoefen.

Er bestaat nog wel een Cat. III dewelke minder verdienen als ik. Dat zijn de mensen die de vuilbakken leegmaken :coolbrows:

Chance dat ik niet buiten ben want ik had me belachelijk gemaakt, maar hier zakt mijn broek van af.

Nieuwe eettafel besteld in mei! Oke wachttijd geen probleem. Levering zou volgende week zijn, begin augustus. Wat toch al wel tamelijk lang is.
Zonet telefoontje gemist, krijg ik een mail. Vertraging in het productieproces. Ik denk achja weekje erbij geen probleem.

Levering uitgesteld naar 17 september. Ongeloofelijk

Wss een houten tafel
Inderdaad.

Eergisteren wel een mail gekregen ter bevestiging dat we levering gewoon kan doorgaan. Vandaag stellen het ze dan 7 weken uit.
Alsof ze gisteren niet wisten dat die tafel er niet bij ging zijn. Bestelling is 1 mei gedaan in de winkel. 13weken worden er dan 20 en dat gaat dan via een sec mail zonder compensatie. Morgen eens bellen

Inderdaad.

Eergisteren wel een mail gekregen ter bevestiging dat we levering gewoon kan doorgaan. Vandaag stellen het ze dan 7 weken uit.
Alsof ze gisteren niet wisten dat die tafel er niet bij ging zijn. Bestelling is 1 mei gedaan in de winkel. 13weken worden er dan 20 en dat gaat dan via een sec mail zonder compensatie. Morgen eens bellen
Het is een ramp om aan hout te komen momenteel.

Chance dat ik niet buiten ben want ik had me belachelijk gemaakt, maar hier zakt mijn broek van af.

Nieuwe eettafel besteld in mei! Oke wachttijd geen probleem. Levering zou volgende week zijn, begin augustus. Wat toch al wel tamelijk lang is.
Zonet telefoontje gemist, krijg ik een mail. Vertraging in het productieproces. Ik denk achja weekje erbij geen probleem.

Levering uitgesteld naar 17 september. Ongeloofelijk
Amai moet gij toch serieus honger hebben nu dan.

Amai moet gij toch serieus honger hebben nu dan.
:cry: Amai nog niet
Ik heb buiten nog een tafel, maar het is ook geen weer om buiten te eten hè. En elke dag op restaurant gaat niet

Het is een ramp om aan hout te komen momenteel.

Daar ben ik me absoluut van bewust. Daarom ook de oorspronkelijke wachttijd van 13 weken.
Iets zegt me dat er iets anders is misgegaan, anders laat je dat langer als enkele dagen op voorhand weten.
Het zal wel niks veranderen, maar het is een ergenissentopic.

:cry: Amai nog niet
Ik heb buiten nog een tafel, maar het is ook geen weer om buiten te eten hè. En elke dag op restaurant gaat niet

Daar ben ik me absoluut van bewust. Daarom ook de oorspronkelijke wachttijd van 13 weken.
Iets zegt me dat er iets anders is misgegaan, anders laat je dat langer als enkele dagen op voorhand weten.
Het zal wel niks veranderen, maar het is een ergenissentopic.

Ik heb 2 maand geleden nieuwe HP laptops besteld. Vorige week mailke dat er 13-14 weken bijgekomen is :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan