Groen = Zoveel met hout mogelijk proberen te werken. Natuur respecteren. Ben zelf hier voorstander van. Echter is hij heel extreem hierin, tot kratten pakken bij andere bedrijven of leveranciers en dit gebruiken. Zelf zijn vriendin vraagt om ermee te stoppen. Ik heb btw zelf ikea staan, zou niet weten wat er mis met is.. maar hij heeft zelfs geen ikea, hij zit met schalienbedden een kast te maken waar zijn vriendin splinters van krijgt.
Dure heb ik nooit gezegd. Als mijn lampen 30 euro kosten en ik moet er vijf beneden plaatsen, 5 boven en 3 op de zolder dan kost het wel veel.
Ik verzorg zijn payroll niet en ik zou niet eens weten waarom ik die luierik meer moet betalen. Komt binnen gefietst, staat een half uur rond te koekeloeren en als hij moet werken dan voelt hij zich niet goed. Is meer afwezig dan aanwezig en als hij ziek is, dan mag hij gerust van mij naar huis gaan, echter staat hij dan wel s'avonds weer te knutselen of andere dinges te doen.
Tja sommige mensen hier lezen ook maar halfsegat de teksten he. Ik zeg nog niet eens prijzen, alleen dat het een flinke duit kost. Ik vind bv een gsm van 400 euro veel, sommige hier zitten iphones van 1500 euro te kopen en rond te paraderen alsof het iets van niet is

Zo'n volk moet er zijn e.
Nogmaals, (maar ik trek het me al niet meer aan, is ook nooit zo verteld geweest). Wat zou het nu van belang zijn dat ik zo neerbuigend praat tegen mijn collega. Ik ben van principe, nu dat ik eindelijk een huis heb gekocht, en waar ik en mijn vrouw, 7 op 7 voor werk en afbetaal, dat wij dat ook dan niet willen laten verbrassen door alles in ruwbouw te laten staan of de goedkoopste siliconenkit of whatever betalen om daarna alles weerop nieuw te beginnen.
Denk juist omgekeerd dat mijn collega het ergere type is. Altijd klagen en zagen op het werk als zijn loon niet op de minuut wordt gestort. Niets mag te duur of te veel kosten, maar ondertussen wel 700 euro aan gsm's uitgeven of 3 of 4 headsets van 250 euro kopen, enz enz.
Soit, ergenissen van vandaag - Members die lezen met een scheef oog en de keyboard warrior uithangen zonder dieper op in te gaan.