DiffieHM
Well-known member
CorrectieLiefde is:
Elkaars WC uitkuisen![]()
Liefde is:
Achter uw madam haar gat de WC gaan kuisen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CorrectieLiefde is:
Elkaars WC uitkuisen![]()
aub, mouches volantes, verzinnen is zelfs niet nodig.In het AL (Algemeen Lints) zijn floaters drollen die ge niet doorgespoeld krijgt, de "unflushables" als het ware.
Andere definities worden verworpen, ge zult een andere naam moeten verzinnen voor uw aandoening
Ik kon nochtans een hele poos geleden, persoonlijk zelfs nog perfekt kakken toen ik 39 graden koorts had en mijn gat helemaal open lag van de schijterij. Ik moet al echt bedlederig zijn, wil schijten niet meer lukken (maar ja dan ligt het bed vol met ..). Ik ga er vanuit dat dit bij andere mensen ook zo is?Dus als ik het goed begrijp:
- Niet zo ziek dat ze niet uit bed kan om op het toilet te gaan kakken

Een kwartier schrobben? Het is wel de bedoeling dat je dat na iedere beurt even checked en dan veegt. Niet een jaar wachten of zo hèIk kon nochtans een hele poos geleden, persoonlijk zelfs nog perfekt kakken toen ik 39 graden koorts had en mijn gat helemaal open lag van de schijterij. Ik moet al echt bedlederig zijn, wil schijten niet meer lukken. Ik ga er vanuit dat dit bij andere mensen ook zo is?
En 2x met de borstel vegen? Ik heb als niet zieke een dik kwartier mogen schrobben, dat was echt niet normaal.
Ik denk dat ge u een beetje laat rippen eerlijk gezegd. --> Dat kan misschien wel zo zijn.![]()

dat kunnen verschillende redenen zijn:Waarom lees ik hier eigenlijk ook altijd tijdens het eten.![]()
Wie steekt er nu bakstenen in ne zakMijn hood voelt alsof er vannacht een zak bakstenen is op gekletst![]()
Allemaal mis. @Lint heeft me gequote en dan heb ik de slechte gewoonte om verder te scrollen en hop daar was de schijterij..dat kunnen verschillende redenen zijn:
- het eten heeft hetzelfde niveau
- je bent je partner beu gezien
- jullie hebben elkaar niets meer te vertellen
- je mist de innercircle
- je hebt je gemist en moest op slowchat zitten
- je hebt IRL geen vrienden (zoals ik) dus niemand om mee te whatsappen
- je hebt geen leven (zoals ik) en verdoet je tijd maar hier.

Het is idd frustrerend als nuchtere ‘jij’ de goeie keuzes maakt en zatte ‘jij’ dat onderuit haalt. Ik had dat altijd met mijn sleutels die ik veilig stak.Mijn fietslichten eraf gehaald gisteren om te voorkomen dat ik zonder lichten naar huis moest, want ze pikken dat daar graag… ben ik ze met mijn zatte botten kwijtgespeeld ergens.![]()
Ik stak die altijd tussen mijn spaken, daar kijken ze niet snel om een licht te pilken.Mijn fietslichten eraf gehaald gisteren om te voorkomen dat ik zonder lichten naar huis moest, want ze pikken dat daar graag… ben ik ze met mijn zatte botten kwijtgespeeld ergens.![]()
Als je dan met je zatte botten vertrekt zonder dat je het door hebt dan zou je wensen dat ze gestolen zijn.Ik stak die altijd tussen mijn spaken, daar kijken ze niet snel om een licht te pilken.
Bwa, ik ben vroeger zelfs met mijn zatste botten dat nooit vergeten. Ik hing die altijd zodat m’n fietsslot ertegen hing.Als je dan met je zatte botten vertrekt zonder dat je het door hebt dan zou je wensen dat ze gestolen zijn.
Sterkte!Gisteren kon ik na de voetbal (eerste match na een jaar ofzo) plots niet meer voorover buigen. En sindsdien continu felle pijn als ik lig, zit, wandel of recht sta. Al is rechtstaan relatief want ik kan niet meer volledig recht staan.
Dan maar naar de dokter van wacht geweest en blijkbaar een vrijwel volledige blokkering van mijn bekken. Dus nu spierontspanners gekregen en hopelijk helpt dat toch al wat.

70 minuten voetbal -> 3 dagen ziekenkasSterkte!
Sporten gezond, mijn gat ja!![]()

Volgende keer niet meer bukken in de douche om de zeep te pakken!Gisteren kon ik na de voetbal (eerste match na een jaar ofzo) plots niet meer voorover buigen. En sindsdien continu felle pijn als ik lig, zit, wandel of recht sta. Al is rechtstaan relatief want ik kan niet meer volledig recht staan.
Dan maar naar de dokter van wacht geweest en blijkbaar een vrijwel volledige blokkering van mijn bekken. Dus nu spierontspanners gekregen en hopelijk helpt dat toch al wat.