Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had dat vroeger, maar ik heb altijd een oog-douche product in huis en dat helpt wel heel goed. Maar bij mij is het echt een bijproduct van lenzen dragen. Sommige mensen hebben dat heel veel / bijna constant en dat is ook een erkende aandoening. Viel ergens onder de migraine mogelijkheden, dacht ik, maar quote mij niet op dat laatste.
Kun je daar geld voor trekken?

Eh ‘t was vader en moeder, tenzij die vrouw ook een klein kutmongooltje was natuurlijk?
Das een moeilijke natuurlijk, laat ge de vrouw alleen gaan, kom ze terug met heel de winkel, laat ge ze thuis, klaagt ze dat ge toch juist dat ene niet mee hebt, waar ze juist zoveel goesting had.

Dan liever samen en neem ik het gezaag van de wachtende er wel bij

Das een moeilijke natuurlijk, laat ge de vrouw alleen gaan, kom ze terug met heel de winkel, laat ge ze thuis, klaagt ze dat ge toch juist dat ene niet mee hebt, waar ze juist zoveel goesting had.

Dan liever samen en neem ik het gezaag van de wachtende er wel bij
Ach die hoor je niet, die moeten namelijk buiten wachten. 👍

Ik wist niet dat mijn vrouw op dit forum zat. Ik heb héél die dag de WC nadien mogen (op)kuisen.
Dus uw vrouw schijt de wc onder, en gij moogt het opkuisen? :wtf:

Kleine zwarte sliertjes die je best kan zien op een witte achtergrond. Als je bvb op je rug ligt en naar een wit plafond kijkt.

Maar op je beeldscherm kun je dat ook hebben. Wel irritant als je erop let en je leest een boek. Dan beweegt dat constant mee met naar waar je kijkt.

Ik dacht dat er niet veel mensen waren die dat hebben maar blijkt dus van wel.
In het AL (Algemeen Lints) zijn floaters drollen die ge niet doorgespoeld krijgt, de "unflushables" als het ware.
Andere definities worden verworpen, ge zult een andere naam moeten verzinnen voor uw aandoening

Dus uw vrouw schijt de wc onder, en gij moogt het opkuisen? :wtf:
Niet altijd maar ..

Als mijn vrouw de schijterij heeft, en ziek in bed ligt, wat moet ik dan anders doen?
Ik moet ook af en toe gaan kakken hé! En ik wil dan niet op ne wc pot gaan zitten die bruin ziet ipv wit. :unsure:

Opmerking: Ik weet niet wat ze verkeerd gegeten had, maar het was echt absurd erg gesteld na haar behoefte. :frown:
SHIT happens zeker?

Laatst bewerkt:
Niet altijd maar ..

Als mijn vrouw de schijterij heeft, en ziek in bed ligt, wat moet ik dan anders doen?
Ik moet ook af en toe gaan kakken hé! En ik wil dan niet op ne wc pot gaan zitten die bruin ziet ipv wit. :unsure:

Opmerking: Ik weet niet wat ze verkeerd gegeten had, maar het was echt absurd erg gesteld na haar behoefte. :frown:
SHIT happens zeker?
Dus als ik het goed begrijp:

- Niet zo ziek dat ze niet uit bed kan om op het toilet te gaan kakken
- Maar wel te ziek om daarna even 2x met de borstel te vegen? :wtf:
- Kan ze wel haar eigen royal ass afvegen dan? :unsure:

Ik denk dat ge u een beetje laat rippen eerlijk gezegd. Dat is van hetzelfde niveau als die hier onlangs kwam vertellen dat zijn vrouw alles in dezelfde vuilbak smijt en hij dan achter haar gat gaat sorteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan