Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nu ook niet de grootste LOTR fan. Technisch indrukwekkend gemaakt, maar 10u film over een goei wandeling :sop:.

De 2e en 3e zijn wel makkelijker verteerbaar dan de 1e imo.

Ik ben nu ook niet de grootste LOTR fan. Technisch indrukwekkend gemaakt, maar 10u film over een goei wandeling :sop:.

Dan kan je ook de zoektocht naar jurgen conings verfilmen, uren kijkplezier.

too soon?

Verjaardagsfeestje vorige maand: we leggen met de vrienden bij voor een groot cadeau, ganse namiddag en avond drinken a volenté

Verjaardagsfeestje gisteren, de vriendin organiseert het als verrassing voor haar vriend, als cadeautip zegt ze dat hij (zij?) graag een Ofyr wil kopen dat dus centjes welkom zijn. Dat waren 2 dure cola's en een pintje + een wrang gevoel

Fucking chihuahua van de gebuurs, die hadden vroeger nen oude Jack Russel en da was een braaf beestje, maar is dan overleden en hebben nu dus zo een veredelde rat. Muur van 2 meter tussen onze tuinen, nergens doorkijkbaar. Dat kutbeest doet dus hele dagen Nie anders dan opeens onophoudelijk staan keffen, waarschijnlijk naar zijn eigen schaduw. Van het moment dat die mij hoort of hoort in mijn tuin passeren, weer van dat. Kga agowe keer mijn kat over de muur steken dat em da rotbeest kan opeten ofzo..
Ik speel nooit muziek in mijn tuin, maar ga der op den duur toch keer mee beginnen. Iedere keer da beest weer in gang schiet gewoon muziek goe luid zetten

ik had dat gevoel ook toen ik de film voor een tweede keer zag. Lijkt me echt gewoon de panoramische route van tolkien zijn verbeelding.
Verhaal nihil wel.

Mijn onderburen die terug thuis gekomen zijn van vakantie. Bye bye rust. Het was ook weer typisch dat ze vannacht met zoveel lawaai binnenkwamen dat zowel ik als mijn vrouw wakker werden (wetende dat mijn vrouw los door al mijn wekkers slaapt)...

Verjaardagsfeestje vorige maand: we leggen met de vrienden bij voor een groot cadeau, ganse namiddag en avond drinken a volenté

Verjaardagsfeestje gisteren, de vriendin organiseert het als verrassing voor haar vriend, als cadeautip zegt ze dat hij (zij?) graag een Ofyr wil kopen dat dus centjes welkom zijn. Dat waren 2 dure cola's en een pintje + een wrang gevoel
Urghhh, da ken ik.
Vrouw van kameraad organiseert een etentje in resto (pre-covid) voor zijn verjaardag.
We leggen samen voor een cadeau, gaan naar het restaurant en krijgen daarna te horen dat we alles zelf mogen betalen.

Urghhh, da ken ik.
Vrouw van kameraad organiseert een etentje in resto (pre-covid) voor zijn verjaardag.
We leggen samen voor een cadeau, gaan naar het restaurant en krijgen daarna te horen dat we alles zelf mogen betalen.
Als dat niet vooraf gecommuniceerd is mogen ze het zelf betalen. Goeie afspraken maken goeie vrienden.

Urghhh, da ken ik.
Er bestaat nog 1 erger "feestje": Het bring your own meat BBQ-feestje. Nooit van mijn leven dat ik naar zoiets ga.

Er bestaat nog 1 erger "feestje": Het bring your own meat BBQ-feestje. Nooit van mijn leven dat ik naar zoiets ga.
Ach., zo weet je zeker dat je een deftige steak eet in plaats van slappe worst. Al is zo'n slappe worst ook wel te pruimen als ze niet te hard gebakken is.

Daarnet in de Colruyt met een knappe dame paar keer flirterig oogcontact over en weer gewisseld. Ben er nog steeds niet goed van, wetende dat ik die wellicht nooit meer opnieuw ga ontmoeten :confused:.

Urghhh, da ken ik.

Cadeaus worden minder en minder geapprecieerd.
Mensen willen geld zien.

Zij die boodschappen doen met heel het gezin. Pas op, ik begrijp het langs de ene kant maar eens ‘het gezin’ zes of meer personen gaat inhouden…is het toch wel minder praktisch voor de rest die boodschappen doet. En dan ook nog ‘allez, Shania, ga jij het op de band leggen?’ Of ‘allez, Jarno, scan het maar. Wachten op de beep. De beep. Probeer nog eens.’

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan