Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De extended editions dan toch? Die komen hier alvast op als Lotr draait.1000 was bij wijze van spreken. Maar toch minstens 2x per jaar de volledige reeks al opgezet.
Dan kan je ook de zoektocht naar jurgen conings verfilmen, uren kijkplezier.Ik ben nu ook niet de grootste LOTR fan. Technisch indrukwekkend gemaakt, maar 10u film over een goei wandeling.
De 2e en 3e zijn wel makkelijker verteerbaar dan de 1e imo.
too late!!Dan kan je ook de zoektocht naar jurgen conings verfilmen, uren kijkplezier.
too soon?
wees blij.. er is maar 1 klant voor u.Je mag met 4 personen binnen bij de bakker. WELKE KUTMONGOLEN VINDEN HET DAN EEN GOED IDEE OM MET HEEL HET GEZIN VAN VIER MAN SAMEN NAAR DE BAKKER TE GAAN?!

ik had dat gevoel ook toen ik de film voor een tweede keer zag. Lijkt me echt gewoon de panoramische route van tolkien zijn verbeelding.Ik ben nu ook niet de grootste LOTR fan. Technisch indrukwekkend gemaakt, maar 10u film over een goei wandeling.
De 2e en 3e zijn wel makkelijker verteerbaar dan de 1e imo.
Urghhh, da ken ik.Verjaardagsfeestje vorige maand: we leggen met de vrienden bij voor een groot cadeau, ganse namiddag en avond drinken a volenté
Verjaardagsfeestje gisteren, de vriendin organiseert het als verrassing voor haar vriend, als cadeautip zegt ze dat hij (zij?) graag een Ofyr wil kopen dat dus centjes welkom zijn. Dat waren 2 dure cola's en een pintje + een wrang gevoel
Als dat niet vooraf gecommuniceerd is mogen ze het zelf betalen. Goeie afspraken maken goeie vrienden.Urghhh, da ken ik.
Vrouw van kameraad organiseert een etentje in resto (pre-covid) voor zijn verjaardag.
We leggen samen voor een cadeau, gaan naar het restaurant en krijgen daarna te horen dat we alles zelf mogen betalen.
Er bestaat nog 1 erger "feestje": Het bring your own meat BBQ-feestje. Nooit van mijn leven dat ik naar zoiets ga.Urghhh, da ken ik.
Vrouw van kameraad organiseert een etentje in resto (pre-covid) voor zijn verjaardag.
We leggen samen voor een cadeau, gaan naar het restaurant en krijgen daarna te horen dat we alles zelf mogen betalen.
Ach., zo weet je zeker dat je een deftige steak eet in plaats van slappe worst. Al is zo'n slappe worst ook wel te pruimen als ze niet te hard gebakken is.Er bestaat nog 1 erger "feestje": Het bring your own meat BBQ-feestje. Nooit van mijn leven dat ik naar zoiets ga.
Ge kunt u bezoekjes aan de colruyt op regelmatiger basis doen.Daarnet in de Colruyt met een knappe dame paar keer flirterig oogcontact over en weer gewisseld. Ben er nog steeds niet goed van, wetende dat ik die wellicht nooit meer opnieuw ga ontmoeten.
Urghhh, da ken ik.
Merk ik toch ook wel. Zondag hier feestje voor neefje en die wilt geld om een iPad te kunnen kopen. Spijtig dat ze tegenwoordig zo vroeg elektronica verslaafd wordenCadeaus worden minder en minder geapprecieerd.
Mensen willen geld zien.