Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan de docu 'zaad van karbaat'Nooit te laat om uit te vissen, het is altijd slikken maar het kan zoveel uitleggen.

Dat was ogen opentrekken!Doet me denken aan de docu 'zaad van karbaat'![]()
Ik had dat vooral bij die docu over gezin ruinerwold die ervoor op canvas kwamDat was ogen opentrekken!

Ik heb die moeten afzettenIk had dat vooral bij die docu over gezin ruinerwold die ervoor op canvas kwam![]()

Waarom zet je het dan ook op in de eerste plaats? Sommige mensen houden er echt van zichzelf te treiteren.The Lord of the Rings voor de eerste keer opgezet en na 10 minuten terug afgezet. Vreemd, maar dat spreekt me nu echt langs geen kanten aan he.
tgoh, ik had die nog nooit gezien. Dus dacht dat het nu eindelijk eens tijd werd. Maar het is echt gewoon mijn ding niet.Waarom zet je het dan ook op in de eerste plaats? Sommige mensen houden er echt van zichzelf te treiteren.
Ja dat was die, was inderdaad met heel veel beeldmateriaal van de papa. Echt fucked up! Leefde beide in andere wereld en trokke hun kindere erin mee. De oudste zijn dan uiteindelijke gevlucht (omdat die wel erkend waren en naar school moeste en beter wiste) ma ze hadde toch nog wel emphatie voor die opvoedingsstijl en begrepe da de kleinste die nooit nx van buitenwereld hadde meegemaakt ni snapte hoe fout die opvoeding was.Ik heb die moeten afzetten
Allez, ik weet niet of het die was. Die waar ik het over heb, was op Nederland (en driedelig en zo). Halverwege de eerste heb ik het moeten afzetten. Ik was aan het kijken met mijn vriend en het was gewoon té triggerend in combinatie met mijn trauma's. Ik dacht "ha ik ga ff naar de gekkies kijken!", maar toen bleken daar hele geluids- en videofragmenten in te zitten omdat die papa alles documenteerde en woah.
Ja, op een bepaald moment die ene zoon bezig over hoeveel ze geslagen werden en hoe bang ze waren en toen was het van hahahaha noooppe bij mijJa dat was die, was inderdaad met heel veel beeldmateriaal van de papa. Echt fucked up! Leefde beide in andere wereld en trokke hun kindere erin mee. De oudste zijn dan uiteindelijke gevlucht (omdat die wel erkend waren en naar school moeste en beter wiste) ma ze hadde toch nog wel emphatie voor die opvoedingsstijl en begrepe da de kleinste die nooit nx van buitenwereld hadde meegemaakt ni snapte hoe fout die opvoeding was.

Ghoh deed me denke aan complottherorie die gedachtegang van de vader. Ma hij wou alles filme om te laten zien hoe ge best kindere opvoed in die wereld. Toen de vrouw overleed ging het van kwaad na erger. Eerst deed de vrouw geeste op roepe en werd die een van hen. Ma toen de vrouw overleed, moest de zoon de vrouw 'zijn'. Afschuwelijk en lang verborge kunne houde eigenlijk in dees tijdeJa, op een bepaald moment die ene zoon bezig over hoeveel ze geslagen werden en hoe bang ze waren en toen was het van hahahaha noooppe bij mij
Jammer want die complete psychose van die vader vond ik wel 'interessant' als casus of zo.

Als er zoveel mensen echt zot op zijn dan denk je af en toe ‘zal wel aan mij liggen’ en dan zet je het op.Waarom zet je het dan ook op in de eerste plaats? Sommige mensen houden er echt van zichzelf te treiteren.
Dit is straffer dan eender welk "voedsel" je ooit hebt "klaargemaakt"The Lord of the Rings voor de eerste keer opgezet en na 10 minuten terug afgezet. Vreemd, maar dat spreekt me nu echt langs geen kanten aan he.
Alleen moet je voor de betaalbare testen 2j op de wachtlijst of privaat gaan en bijna een maandloon gaan ophoestenNooit te laat om uit te vissen, het is altijd slikken maar het kan zoveel uitleggen.

Kheb dat ook aan o al een keer of 3 geprobeerd, ik kom meestal niet verder dan halverwege de eerste film.The Lord of the Rings voor de eerste keer opgezet en na 10 minuten terug afgezet. Vreemd, maar dat spreekt me nu echt langs geen kanten aan he.
Ik vind ze ook gewoon fantastisch. 1000x ga ik ze niet gezien hebben, maar ik kom toch ook wel aan meer dan 10x denk ikIk heb LOTR trilogie ondertussen al 1000x gezien of zo. En voor The Hobbit ben ik er naartoe op weg.
1000 was bij wijze van spreken. Maar toch minstens 2x per jaar de volledige reeks al opgezet.Ik vind ze ook gewoon fantastisch. 1000x ga ik ze niet gezien hebben, maar ik kom toch ook wel aan meer dan 10x denk ik