Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gebruik van het woord ‘sussen’ wanneer een dokter/politicus/om het even wat meer uitleg over iets geeft.
Sussen doe je met kinderen. Uitleggen dat een kruispunt pas later heraangelegd zal worden of dat een Corona prik dit of dat effect kan hebben… dat is niet ‘sussen’ gelijk de andere partij hysterisch bezig is.

Ik had dat vooral bij die docu over gezin ruinerwold die ervoor op canvas kwam :cautious:
Ik heb die moeten afzetten 😬

Allez, ik weet niet of het die was. Die waar ik het over heb, was op Nederland (en driedelig en zo). Halverwege de eerste heb ik het moeten afzetten. Ik was aan het kijken met mijn vriend en het was gewoon té triggerend in combinatie met mijn trauma's. Ik dacht "ha ik ga ff naar de gekkies kijken!", maar toen bleken daar hele geluids- en videofragmenten in te zitten omdat die papa alles documenteerde en woah.

Ik heb die moeten afzetten 😬

Allez, ik weet niet of het die was. Die waar ik het over heb, was op Nederland (en driedelig en zo). Halverwege de eerste heb ik het moeten afzetten. Ik was aan het kijken met mijn vriend en het was gewoon té triggerend in combinatie met mijn trauma's. Ik dacht "ha ik ga ff naar de gekkies kijken!", maar toen bleken daar hele geluids- en videofragmenten in te zitten omdat die papa alles documenteerde en woah.
Ja dat was die, was inderdaad met heel veel beeldmateriaal van de papa. Echt fucked up! Leefde beide in andere wereld en trokke hun kindere erin mee. De oudste zijn dan uiteindelijke gevlucht (omdat die wel erkend waren en naar school moeste en beter wiste) ma ze hadde toch nog wel emphatie voor die opvoedingsstijl en begrepe da de kleinste die nooit nx van buitenwereld hadde meegemaakt ni snapte hoe fout die opvoeding was.

Ja dat was die, was inderdaad met heel veel beeldmateriaal van de papa. Echt fucked up! Leefde beide in andere wereld en trokke hun kindere erin mee. De oudste zijn dan uiteindelijke gevlucht (omdat die wel erkend waren en naar school moeste en beter wiste) ma ze hadde toch nog wel emphatie voor die opvoedingsstijl en begrepe da de kleinste die nooit nx van buitenwereld hadde meegemaakt ni snapte hoe fout die opvoeding was.
Ja, op een bepaald moment die ene zoon bezig over hoeveel ze geslagen werden en hoe bang ze waren en toen was het van hahahaha noooppe bij mij 😬

Jammer want die complete psychose van die vader vond ik wel 'interessant' als casus of zo.

Ja, op een bepaald moment die ene zoon bezig over hoeveel ze geslagen werden en hoe bang ze waren en toen was het van hahahaha noooppe bij mij 😬

Jammer want die complete psychose van die vader vond ik wel 'interessant' als casus of zo.
Ghoh deed me denke aan complottherorie die gedachtegang van de vader. Ma hij wou alles filme om te laten zien hoe ge best kindere opvoed in die wereld. Toen de vrouw overleed ging het van kwaad na erger. Eerst deed de vrouw geeste op roepe en werd die een van hen. Ma toen de vrouw overleed, moest de zoon de vrouw 'zijn'. Afschuwelijk en lang verborge kunne houde eigenlijk in dees tijde :(

The Lord of the Rings voor de eerste keer opgezet en na 10 minuten terug afgezet. Vreemd, maar dat spreekt me nu echt langs geen kanten aan he.
Kheb dat ook aan o al een keer of 3 geprobeerd, ik kom meestal niet verder dan halverwege de eerste film.

Terwijl fantasy Enzo me wel enorm trekt. Het is enkel bij deze films.

Waarom af en toe opnieuw proberen? Ze zeggen dat het de beste films zijn, dus ik wil ze wel eens uitkijken ooit

Ik heb LOTR trilogie ondertussen al 1000x gezien of zo. En voor The Hobbit ben ik er naartoe op weg.

Je mag met 4 personen binnen bij de bakker. WELKE KUTMONGOLEN VINDEN HET DAN EEN GOED IDEE OM MET HEEL HET GEZIN VAN VIER MAN SAMEN NAAR DE BAKKER TE GAAN?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan