Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus je ergert je aan mensen die zich ergeren aan herkauwde inside-jokes ofzo?
Die "het moet ook niet te serieus zijn huehuehue" reacties zoals de jouwe begrijp ik niet eerlijk gezegd. Als het genoeg mensen stoort is dat gewoon zo zeker, een nieuwe thread en voila het is weer opgelost.
Ik denk dat @Myllana eerder wilt zeggen: "Tussen de klagers zit redelijk wat volk dat soms lustig meedoet, of op 9lives zelfs die 'interne circle jerk groep' was. En sommige van die 'ex-circle-jerkers' liggen nu te janken omdat ze niet meer mee kunnen doen". Zo begrijp ik haar post toch ... en ik heb exact dezelfde indruk. En ik vind dat best grappig en ironisch :laugh:.

Maar uiteindelijk erger ik me aan niks en niemand hier. Dus carry on, met of zonder ge-airfryde kak :thumb:.

Edit: Waarmee ik niet wil zeggen dat dit geen terechte ergernis mag zijn voor sommigen ... . Ik heb het enkel over die dualiteit :smile:.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat @Myllana eerder wilt zeggen: "Tussen de klagers zit redelijk wat volk dat soms lustig meedoet, of op 9lives zelfs die 'interne circle jerk groep' was. En sommige van die 'ex-circle-jerkers' liggen nu te janken omdat ze niet meer mee kunnen doen". Zo begrijp ik haar post toch ... en ik heb exact dezelfde indruk. En ik vind dat best grappig en ironisch :laugh:.

Maar uiteindelijk erger ik me aan niks en niemand hier. Dus carry on, met of zonder ge-airfryde kak :thumb:.
Mja ok die inside info had ik niet, ik ben een krak in onthouden welke poster iets gezegd heeft dat ik compleet belachelijk vond, maar dit soort onzin onthou ik niet echt. Ik zag het gewoon alsof mensen het wat beu zijn in de threads over ergernissen, glimlachen, WTF-momenten, dating, huizen, ... eigenlijk altijd dezelfde dingen te zien. Allez het valt mij ook op, maar echt storen doet het niet.

Op de man commentaar is niet nodig.
Dus je ergert je aan mensen die zich ergeren aan herkauwde inside-jokes ofzo?
Die "het moet ook niet te serieus zijn huehuehue" reacties zoals de jouwe begrijp ik niet eerlijk gezegd. Als het genoeg mensen stoort is dat gewoon zo zeker, een nieuwe thread en voila het is weer opgelost.

Kijk jij bent zo'n iemand die ik dus strak in pak, met das, aktetas naast je en dan zo comments zie plaatsen alsof het lijkt dat je de voorzitter bent van het parlement.
Haartjes netjes kammen voor je inlogt klaar om iedereen bij te staan.
Nee man, ik ga me er toch niet ergens écht aan ergeren? Doe ik irl al niet laat staan op een forum.:lol:

Een forum is actie/reactie en als dat eens over maandverband gaat of ingegroeide teennagel of airfryer gaat dan is dat toch gewoon zo? Wat ga ik inloggen en mij daaraan ergeren haha dan scroll ik toch lekker verder who cares?

Alleen begrijp ik de inside jokes over de aubergines en airfryers niet maar goed, dat laten we dan maar voor wat het is tenzij iemand me via pb wilt updaten, dat mag altijd hé.:unsure:

Kijk jij bent zo'n iemand die ik dus strak in pak, met das, aktetas naast je en dan zo comments zie plaatsen alsof het lijkt dat je de voorzitter bent van het parlement.
Nee man, ik ga me er toch niet ergens écht aan ergeren? Doe ik irl al niet laat staan op een forum.:laugh:

Een forum is actie/reactie en als dat eens over maandverband gaat of ingegroeide teennagel of airfryer gaat dan is dat toch gewoon zo? Wat ga ik inloggen en mij daaraan ergeren haha dan scroll ik toch lekker verder who cares?

Alleen begrijp ik de inside jokes over de aubergines en airfryers niet maar goed, dat laten we dan maar voor wat het is tenzij iemand me via pb wilt updaten, dat mag altijd hé.:unsure:
De aubergine emoji (🍆) wordt algemeen als fallus symbool gebruikt bij sexting, het heeft dus een seksuele connotatie.

De airfryer inside joke is gewoon een running joke geworden, omdat er bepaalde mensen minder conventionele dingen er in klaar maken dan de gebruikelijke frieten.

Ach wat een onzin toch. Voor mij post iedereen wat hij/zij wilt zolang ze wat vriendelijk zijn. Als er genoeg mensen zich ergeren aan dat gedoe, en het is opgelost met een aparte thread, waar lig jij dan van wakker? Op 9lives was er ook een hele hetze tegen over politiek doordrammen in deze threads, vond je dat toen ook niet kunnen of waren die klachten wel gegrond omdat het vooral niet te serieus mag zijn?

Dat daar dan op gereageerd wordt met strak in het pak enzo vind ik vooral zielig hoor, we kunnen niet allemaal jouw "hippe" manier van posten forceren.

Edit: Waarmee ik niet wil zeggen dat dit geen terechte ergernis mag zijn voor sommigen ... . Ik heb het enkel over die dualiteit :smile:.

Goh ja en nee. Ik zever ook al eens graag lustig mee met inside jokes en dergelijke maar meer dan een paar posts of in 1 bepaalde thread heb ik dat nooit gezien. De hoeveelheid en de duurtijd was in dit geval toch een beetje anders.

Mja ok die inside info had ik niet, ik ben een krak in onthouden welke poster iets gezegd heeft dat ik compleet belachelijk vond, maar dit soort onzin onthou ik niet echt. Ik zag het gewoon alsof mensen het wat beu zijn in de threads over ergernissen, glimlachen, WTF-momenten, dating, huizen, ... eigenlijk altijd dezelfde dingen te zien. Allez het valt mij ook op, maar echt storen doet het niet.
Yeah dat is zowat mijn mening ook: Ik snap perfect dat het een ergernis is voor mensen, en dat is ook terecht. Maar voor mij persoonlijk: Don't care

Euhm maar dit deel ik toch niet hoor. Als er iemand een schoolvoorbeeld van een neutrale poster is, die niet de baas wil spelen en/of zijn mening op te leggen, is het Sylver toch wel zeker ...

Euhm maar dit deel ik toch niet hoor. Als er iemand een schoolvoorbeeld van een neutrale poster is, die niet de baas wil spelen en/of zijn mening op te leggen, is het Sylver toch wel zeker ...
Ja dat is zeker zo.
He's cute!! Héél serieus maar wel gewoon netjes.
Het beeld van hem in pak heb ik soms, kan er niets aan doen.:tongue:

Nu effe serieus, wat is hier "inside joke" aan? Zo kunt ge alles wegsturen wat u niet aanstaat hé ...
Het staat tussen aanhalingstekens met een reden hé. Het is geen inside joke uiteraard (tenzij misschien eentje tussen mannen). Het is gewoon afgezaagd en niet grappig 🤷‍♀️

En ja "iK kAN MeT NieTS LaChEN", Als ge die opmerking hier in een of andere vorm zo goed als dagelijks ziet verschijnen (en niet alleen door mannen hoor), wordt dat wel een ergernis

Het staat tussen aanhalingstekens met een reden hé. Het is geen inside joke uiteraard (tenzij misschien eentje tussen mannen). Het is gewoon afgezaagd en niet grappig 🤷‍♀️
Hence mijn
Zo kunt ge alles wegsturen wat u niet aanstaat hé ...

Edit: Als reactie op wat jij nog hebt bijgevoegd: Neen het maakt niet uit of jij daar al dan niet mee kan lachen. Maar het is denk ik niet de bedoeling om hier content te gaan 'curaten' op basis van wat 1 groep wel of niet grappig vindt. Laat staan 1 user ...
Ik denk trouwens niet dat ik die opmerking al ooit heb gegeven (?). Dus beetje flauw omdat in mijn gezicht te smijten.

giphy.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan