Tonerider
Well-known member
ik heb ze nodig, maar ik laat ze niet meer toe. Kwestie van in mijn eigen voeten te schieten.Wie had dat gedacht,@Tonerider die toch nog een vrouw nodig heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ze nodig, maar ik laat ze niet meer toe. Kwestie van in mijn eigen voeten te schieten.Wie had dat gedacht,@Tonerider die toch nog een vrouw nodig heeft.
Soms heb ik het gedacht dat jij je eigen graag de put induwt. Als ge weet dat ge ze nodig hebt, waarom dan die muur opwerpen.ik heb ze nodig, maar ik laat ze niet meer toe. Kwestie van in mijn eigen voeten te schieten.
das gewoon om aandacht bedelen en bevestiging vragen. Negeren zou ik zeggen. (dit is een boodschap van algemeen belang)Soms heb ik het gedacht dat jij je eigen graag de put induwt. Als ge weet dat ge ze nodig hebt, waarom dan die muur opwerpen.
nu ben ik wel benieuwd want je had me gequoted. PM het maarals je hier eerst een ander bericht zag, then no you didn’t, kheb aan 1 ban al genoeg. dit is on topic!

haha nee fear heeft het hierboven geciteerd voor mijn edit. ging meer over het offtopicen wat niet mag dan over de inhoud van mijn bericht. ik moet naar de regeltjes luisteren nu anders breek ik ze blijkbaar ongewild!nu ben ik wel benieuwd want je had me gequoted. PM het maar![]()
Ongewild? Jij hebt toch die ‘Born 2B Bad’ tattoo op uw nek?haha nee fear heeft het hierboven geciteerd voor mijn edit. ging meer over het offtopicen wat niet mag dan over de inhoud van mijn bericht. ik moet naar de regeltjes luisteren nu anders breek ik ze blijkbaar ongewild!
Zeg ik dacht dat de foto's die we met elkaar delen in PM's privé waren???Ongewild? Jij hebt toch die ‘Born 2B Bad’ tattoo op uw nek?

Wat een gatwijf. En zie haar maar eens statements maken. Die motiefkes maakte ik 18 jaar geleden in paint als ik weer door de maandelijkse download limiet zat.
Er zijn zo van die dingen die de wereld gewoon móét weten! I stand by my choice! Ook zeer knap dat het in Comic Sans is!Zeg ik dacht dat de foto's die we met elkaar delen in PM's privé waren???![]()
Wel euh, ik kreeg dezelfde mail vanmiddag maar die link ging naar ergens helemaal raar denk ik...damnit, prime video wil ineens niet meer werken. Vanmiddag nog gekeken, in de namiddag nog die game geclaimed en nu krijg ik ineens de melding dat ik mijn betaalinstellingen moet controleren en alles staat juist. Kaart is nog vier jaar geldig. wtf Amazon, Bezos zijn reis is betaald en ge hebt mijn geld niet meer nodig of wat?
nee, bij mij is het for real. Ik had de mail al gekregen, maar zo'n mails gaan altijd direct naar de vuilbak. Maar het was gewoon op de website van prime zelf dat hij niet meer wou inloggen. Moet ergens een fout bij hen zijn, want als ik de cc bevestig, lukt hun authenticatie, maar zodra dat ik dan op prime probeer in te loggen is het terug van hetzelfde.Wel euh, ik kreeg dezelfde mail vanmiddag maar die link ging naar ergens helemaal raar denk ik...
Ik ben dan naar Amazon gegaan en daar nog eens doorgeklikt op mijn betaalmogelijkheden en die credit card. Ik zie dat het vandaag van mijn CC gegaan is (want de vervaldatum in de mail stond wel juist?).
Dus ik weet nu nog altijd niet of het spam was of niet.
Ah oei, net ff geprobeerd, hier werkt het nog.nee, bij mij is het for real. Ik had de mail al gekregen, maar zo'n mails gaan altijd direct naar de vuilbak. Maar het was gewoon op de website van prime zelf dat hij niet meer wou inloggen. Moet ergens een fout bij hen zijn, want als ik de cc bevestig, lukt hun authenticatie, maar zodra dat ik dan op prime probeer in te loggen is het terug van hetzelfde.
Morgen dan maar eens chatten met de support.Ah oei, net ff geprobeerd, hier werkt het nog.
dat is duidelijkHele dagen vraagt mijne kleinen om mods en addons voor zijn Minecraft (windows 10 editie, de Java versie was foutu) maar als dat 3 keer op de 10 lukt, is het veel.
Ik download een forge, ik unzip godweetwat,… Is behoorlijk frustrerend voor hem maar ook voor mij.
We werken met een laptop (Lenovo, nochtans bedoeld voor spelletjes) maar ik vroeg mij af een desktop pc beter werkt voor hetgeen de zoon wil? Ik begrijp de ab-so-lute botten van al die dingen dus vergeef mij als de vraag onnozel is. Ben ik gedoemd om te falen als modder (hehe) of smijt ik er geld tegen en is het opgelost?

Hele dagen vraagt mijne kleinen om mods en addons voor zijn Minecraft (windows 10 editie, de Java versie was foutu) maar als dat 3 keer op de 10 lukt, is het veel.
Ik download een forge, ik unzip godweetwat,… Is behoorlijk frustrerend voor hem maar ook voor mij.
We werken met een laptop (Lenovo, nochtans bedoeld voor spelletjes) maar ik vroeg mij af een desktop pc beter werkt voor hetgeen de zoon wil? Ik begrijp de ab-so-lute botten van al die dingen dus vergeef mij als de vraag onnozel is. Ben ik gedoemd om te falen als modder (hehe) of smijt ik er geld tegen en is het opgelost?

Eh? Dat weet ik niet vanbuiten en het is beneden maar ik boven. Het is zo een Lenovo Thinkpad met een Geforce nvidia (denk ik) kaart. Wel twee jaar oud maar up to date voor alles wat ik kan voorzien. Versies en updates van die mods en zo ken ik te weinig van om te weten of het allemaal correct is.dat is duidelijk
Misschien beter eens zeggen welke specificaties uw laptop heeft.![]()
Tis geestig hoor, ik heb er ook vaak al een paar uur gewoon wat zitten bouwen. Heel chill! Tenzij uw kleinen dus een mod wil en je u door Russisch mag gaan worstelen om te zien of je geanimeerde teddyberen kan installeren.
helaas kan ik niet helpen, ik ken niks van minecraft. succes!