Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het grappig owv de dubbele betekenis van « serieus genomen » en « bachelorettes », dacht dat dat de grap was maar nu doe je me twijfelen :unsure:
Lachen met niveau bachelor zou zelfspot zijn trouwens 🤓
Alsof je instaat bent tot zelfspot met enkel een bachelor.

In de meeste discussies ga ik daar ook zelden reageren, omdat er teveel op dezelfde manier wordt "gediscussieerd" en het eigenlijke onderwerp quasi vergeten wordt. In die hongerstakerstopic doe ik nu wel eens wat actiever mee, net omdat het daar blijft gaan over het onderwerp. Een unicum wel.
Wel ben ik zo iemand die daar af en toe eens een reactie neerpen over bepaalde onderwerpen, als ik vind dat de reacties wat teveel focussen op het verkeerde.
Hold my beer :unsure:

de echte halen vuilbak masters puur om zich toch master te mogen noemen (en zeker niet uit interesse) :coolbrows: .
Ne master in feminisme :unsure:

Der is der zo eentje da het gros van de vuilbak dekt, welk was 't nu weer. Gemiddelde niveau van: zoontje van mega bekende politiekers studeren het om toch maar ne master te hebben om daarna een partij postje te krijgen bij de papa.

De parkeerkunsten van sommige idioten weer mogen aanschouwen en ondervinden ook de laatste dagen.

Zondag naar Westmalle gereden. Op de parking daar zo'n snul die komt parkeren. Echt brede parkeerplaatsen daar maar toch slaagt hij erin om met zijn Espace nog een stuk over de streep te staan. Uitstappen, eens naar zijn auto kijken hoe hij de mooiste parkeermove in de geschiedenis van het autorijden heeft gemaakt en dan gewoon wegstappen. Foert, de volgende heeft dan maar geen plaats!

Of bij de supermarkt. Je staat wat dichter bij de ingang en als ze dan zien dat je aan het inladen bent staan ze daar al te wachten tot je weg bent. Terwijl er nog 1000000000000000 andere plaatsen vrij zijn. Nee, het moet die zijn! Op zo'n moment doe ik echt extra traag voort. FFS.

Deze namiddag naar het vaccinatiecentrum gereden met mijn ma. Ik stond geparkeerd en blijf in de auto wachten. Rechts van mij een plaats vrij en dan nog een geparkeerd. Voor de rest zeker nog 20 vrije plaatsen op heel het parkeerterrein. Komt er daar een snul ook iemand brengen. Hij stopt eerst om zijn passagier er uit te laten en foefelt zich dan tussen mij en die tweede rechts van mij. Tussen die rechts van hem was er misschien geen halve meter meer over. Die daar geparkeerd stond, kon gewoon zijn auto niet meer in.
Nadat hij geparkeerd staat hop zijn deur open bonk tegen mijn auto. Ik stap uit en zeg dat hij wel mag oppassen. Krijg ik daar een antwoord in naar mij geslingerd 'dat is allemaal niet erg, dat is een veiligheidsdeur'.
Ik: 'dan nog moogt ge wel wat respect hebben voor een ander zijn auto'.
Hij: 'ja seg dan breng ik hier iemand krijg ik nog gezever naar mijn hoofd'.
Ik: 'dat maakt mijn rekening niet. Als ge niet kunt parkeren, zet u dan ergens op een vrije plaats'.
Hij: 'ah ja, waar dan hé?'.
Ik zeg: 'kijk eens goed rond u, plaats met hopen'.
Kijkt hij eens rond en is het weer stil en stapt hij weg.

SERIEUS WTF is dat tegenwoordig.

giphy.gif

De parkeerkunsten van sommige idioten weer mogen aanschouwen en ondervinden ook de laatste dagen.

Zondag naar Westmalle gereden. Op de parking daar zo'n snul die komt parkeren. Echt brede parkeerplaatsen daar maar toch slaagt hij erin om met zijn Espace nog een stuk over de streep te staan. Uitstappen, eens naar zijn auto kijken hoe hij de mooiste parkeermove in de geschiedenis van het autorijden heeft gemaakt en dan gewoon wegstappen. Foert, de volgende heeft dan maar geen plaats!

Of bij de supermarkt. Je staat wat dichter bij de ingang en als ze dan zien dat je aan het inladen bent staan ze daar al te wachten tot je weg bent. Terwijl er nog 1000000000000000 andere plaatsen vrij zijn. Nee, het moet die zijn! Op zo'n moment doe ik echt extra traag voort. FFS.

Deze namiddag naar het vaccinatiecentrum gereden met mijn ma. Ik stond geparkeerd en blijf in de auto wachten. Rechts van mij een plaats vrij en dan nog een geparkeerd. Voor de rest zeker nog 20 vrije plaatsen op heel het parkeerterrein. Komt er daar een snul ook iemand brengen. Hij stopt eerst om zijn passagier er uit te laten en foefelt zich dan tussen mij en die tweede rechts van mij. Tussen die rechts van hem was er misschien geen halve meter meer over. Die daar geparkeerd stond, kon gewoon zijn auto niet meer in.
Nadat hij geparkeerd staat hop zijn deur open bonk tegen mijn auto. Ik stap uit en zeg dat hij wel mag oppassen. Krijg ik daar een antwoord in naar mij geslingerd 'dat is allemaal niet erg, dat is een veiligheidsdeur'.
Ik: 'dat maakt mijn rekening niet. Als ge niet kunt parkeren, zet u dan ergens op een vrije plaats'.

giphy.gif
Vier ringen kopen, dan worden de parkings magisch dubbel zo groot en in een hoek van 45°.

Buts slaan in mijn auto is papieren boven halen. Ik heb zo al eens ne franzoos uit zen meeting laten halen. Auto was twee weken oud, "kom jongen wa gaan we hiermee doen?"
Met nul respect moet ge geen compassie van mij verwachten. Zelfs al wordt het krap dan nog duw ik mijn deur niet in het meest oudste krel dat ik tegen kom. Ik zou bij wijze van spreken nog rapper proberen iets te regelen voor een schaap met een L plak die een gaffke doet dan zo'n respectloos gedrag.

Laatst bewerkt:

giphy.gif
Wtf is een veiligheidsdeur? Die maakt geen deuken in anderen hun auto mss? Had die nu toch niet zomaar laten wegstappen.

Wtf is een veiligheidsdeur? Die maakt geen deuken in anderen hun auto mss? Had die nu toch niet zomaar laten wegstappen.
Dat vroeg ik mij ook af. Omdat er zo'n rubber strip op zijn deur zit vermoed ik. Aan mijn auto was er nu gelukkig niks te zien. Wel zijn plaat opgeschreven.

Misschien zoiets? Maar ik betwijfel het.

POSSBAY-4Pcs-Car-Door-Protector-Flexible-Auto-Door-Guard-Edge-Corner-Bumper-Guards-Buffer-Molding-Protection.jpg

Ze zouden die zaken verplicht moeten maken en een apart nummerke/categorie op uw rijbewijs dat ge nodig hebt voor ge ze er moogt af halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan