Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met mijn 2 kleinste tenen van mijne linkervoet tegen de fucking glazen deur op gelopen. Das om te pissen in uw broek 😬
Telkens mijn vriend zo'n stoot uithaalt (regelmatiger dan je voor mogelijk zou achten), weet ik dat er een oscar-waardige rendition van Peter Griffin gaat volgen.

GraciousWellinformedAuk-max-1mb.gif

Voor het milieu doen we dat niet meer. En ik ben ook wel een lege doos die zoiets dan vergeet voor een heel eind.
Heel mooi (en ik bestel ook zelden), maar anders moet ik ook naar de winkel rijden daarvoor (en misschien nog niets vinden). Blij dat ik niet vaak iets nodig heb. 😜

Heel mooi (en ik bestel ook zelden), maar anders moet ik ook naar de winkel rijden daarvoor (en misschien nog niets vinden). Blij dat ik niet vaak iets nodig heb. 😜
Hoe minder je gaat, hoe minder je nodig blijkt te hebben. Toegegeven, ik verwacht bij de volgende groeispurten we weer meer trafiek. Zeker als ze zelf beginnen beslissen wat ze willen aandoen (en wat niet)

Je moet begrijpend leren lezen. Ik vergeleek de seks met mulan als met een steak uit de airfryer en die met mijn vrouw als een op smaak gebrachte chateaubriand en toebehoren.
Ge zijt hier wel op een openbaar forum aan het toegeven dat ge een scheve schaats gereden hebt hé :thinking:

Net mijn moeder vertelt dat ik hier redacteur ben geworden. Ze was niet onder de indruk. "Pas maar op met die computer-dinges."
:headshake:
Dacht ik eens indruk op haar te kunnen maken. Ik was vergeten dat ze zelfs niet weet hoe dat ze de ambi-light van haar tv kan aanzetten en het al een wonder is dat ze met me kan Skypen.

( niet om te zwanzen)
Ik heb er al een emotioneel dagje op zitten, zonder er echt de vinger op te kunnen leggen wat er nu precies aan de hand is.
Dan ben ik blij dat ik hier kan zwanzen om de batterijen op te laden en energie op te doen, om afleiding te hebben, ook een paar keer luidop aan het bulderlachen geweest, maar dan plots het gevoel "dat het me wat te veel wordt", tranen in de ogen en bij het minste twijfelen aan mezelf. Dat het maar rap terug morgen is, ik haar dit soort dagen! 😥

Laatst bewerkt:
( niet om te zwanen)
Ik heb er al een emotioneel dagje op zitten, zonder er echt de vinger op te kunnen leggen wat er nu precies aan de hand is.
Dan ben ik blij dat ik hier kan zwanzen om de batterijen op te laden en energie op te doen, om afleiding te hebben, ook een paar keer luidop aan het bulderlachen geweest, maar dan plots het gevoel "dat het me wat te veel wordt", tranen in de ogen en bij het minste twijfelen aan mezelf. Dat het maar rap terug morgen is, ik haar dit soort dagen! 😥
Herkenbaar! Zeker vandaag en kan niet verklaren wat. Balen.

Dikke virtuele knuffel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan