Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breder en dikker zadel is niet altijd beter, je moet kijken naar je zitbeentjes.Nieuwe fiets, breed gelzadel, alles zou in theorie super moeten zitten... Blijkt mijn kont er toch wel anders over te denken
8km gefietst maar en mijn kont lijkt in vuur en vlam te staan
Duidelijk geen goed "zittend gat"![]()
Begin je vanaf 0 met fietsen? Is wel wat wennen in het begin, ongeacht gel of geen gel. Komt wel goed!Nieuwe fiets, breed gelzadel, alles zou in theorie super moeten zitten... Blijkt mijn kont er toch wel anders over te denken
8km gefietst maar en mijn kont lijkt in vuur en vlam te staan
Duidelijk geen goed "zittend gat"![]()

Ik ga morgen aan mijn vader vragen of hij het zadel van mijn vorige fiets niet kan wisselen, daar eigenlijk nooit die pijn mee gehadBreder en dikker zadel is niet altijd beter, je moet kijken naar je zitbeentjes.
Vaak kan een smaller zadel juist de oplossing zijn.
thx voor de tip!Ah het klassieke "ik drink bier en krijg honger en word nu geil van mijne Big Mac dus ga maar wat krikken in de bos, maar oei nu moet ik schijten, gelukkig heb ik natte doekskes bij".Staat er een auto met een jong koppeltje McDonalds te eten, rijden ze weg en staat al het afval gewoon naast de parkeerplaats. Achteraan de parking ligt het dan vol vochtige doekjes en hier en daar een condoom.
Bierblikjes in de kant en in de bloembakken. En flessen parfum. Er moet echt iemand zijn die goedkope parfum van het Kruidvat spuit op weg naar de trein en dan de lege flesjes gewoon in het gras gooit.

Toch ideaal? Die van u doorschuiven en zelf ne nieuwe samenstellen op kosten van de gemeenschappelijke rekeningPapa: En wat wil je graag voor je verjaardag zoon?
Zoon: Een gaming PC zoals de papa
Papa: *slik*![]()
.uwe... bruine?Mijne bruine zal er niet zo blij mee zijn dat ik mijne zoon zo goed heb opgevoed![]()

Hmm, ook al aan gedacht. Maar ik word mottig van die GPU prijzen momenteel.Toch ideaal? Die van u doorschuiven en zelf ne nieuwe samenstellen op kosten van de gemeenschappelijke rekening.
Aah, is dat geen algemeen Vlaams?uwe... bruine?![]()
uwe... bruine?![]()
wft, in mijn geboortestreek werd dat ook gezegd, maar tot vandaag dacht ik dat die bruine sloeg op de bruine kleur die de meeste portemenees hadden. Blijkt dat op een paard te slaanHmm, ook al aan gedacht. Maar ik word mottig van die GPU prijzen momenteel.
Aah, is dat geen algemeen Vlaams?
stupid me.Als er geld in zit noem ik hem mijne witteIk wist niet dat ge tegenwoordig nog ne bruine mocht hebben.![]()

Zolang ge het maar niet uwe zwarte noemt.Als er geld in zit noem ik hem mijne witte![]()
Ik wil rust nondedomme shut the fuck upBlikje carapils tegen hun fretter gooien.Tonerider voor uw mentale gezondheid moet ge wat meer buiten komen.
Rijdt naar een vijver in een park. Zitten daar wat jongeren die hun klein broertje mee hebben. Die kleine heeft nog geen minuut stil geweest. Brullen, bleiten...Ik wil rust nondedomme shut the fuck up
Meer goesting om hen te verzuipen.Blikje carapils tegen hun fretter gooien.
Bij ons hoeft het op straat niet meer, ik merk wel dat je bij de minste kuch nogal wat mensen ziet opschrikken dus echt ‘rust’ is nog niet terug.Naar het centrum gewandeld om een ijsje te gaan eten, merk ik bij aankomst dat ik geen mondmasker bij hebdat die shit maar snel wordt afgeschaft.
Zit dat niet in je hoofd, want ik heb dat nu werkelijk nog nooit meegemaakt en ik hoest continue.Bij ons hoeft het op straat niet meer, ik merk wel dat je bij de minste kuch nogal wat mensen ziet opschrikken dus echt ‘rust’ is nog niet terug.
Joma op staat is dat niet nodig. Het is om de zaak binnen te wandelen.Bij ons hoeft het op straat niet meer, ik merk wel dat je bij de minste kuch nogal wat mensen ziet opschrikken dus echt ‘rust’ is nog niet terug.

Waarschijnlijk wel, ik neem aan dat wie maskerloos de stad intrekt op zich wel op zijn gemak is. Ik trek dat ding nu wel al makkelijker naar beneden. Maar gelijk tot vorige week op het werk met constante in en uit van toeristen allerhande… Nee echt op het gemak was ik toch niet. Sportploegen met positieve testen enzo, no thank you.Zit dat niet in je hoofd, want ik heb dat nu werkelijk nog nooit meegemaakt en ik hoest continue.
Het aantal vliegen valt hier wel mee, maar doe muggen.De hoeveelheid vliegen overal.
Lijken er mij meer dan andere jaren, stomme beesten.