Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe fiets, breed gelzadel, alles zou in theorie super moeten zitten... Blijkt mijn kont er toch wel anders over te denken 😡
8km gefietst maar en mijn kont lijkt in vuur en vlam te staan 😭
Duidelijk geen goed "zittend gat" 😝

Nieuwe fiets, breed gelzadel, alles zou in theorie super moeten zitten... Blijkt mijn kont er toch wel anders over te denken 😡
Breder en dikker zadel is niet altijd beter, je moet kijken naar je zitbeentjes.

Vaak kan een smaller zadel juist de oplossing zijn.

Begin je vanaf 0 met fietsen? Is wel wat wennen in het begin, ongeacht gel of geen gel. Komt wel goed! 🚴‍♀️

Breder en dikker zadel is niet altijd beter, je moet kijken naar je zitbeentjes.

Vaak kan een smaller zadel juist de oplossing zijn.
Ik ga morgen aan mijn vader vragen of hij het zadel van mijn vorige fiets niet kan wisselen, daar eigenlijk nooit die pijn mee gehad 😇 thx voor de tip!

Staat er een auto met een jong koppeltje McDonalds te eten, rijden ze weg en staat al het afval gewoon naast de parkeerplaats. Achteraan de parking ligt het dan vol vochtige doekjes en hier en daar een condoom.

Bierblikjes in de kant en in de bloembakken. En flessen parfum. Er moet echt iemand zijn die goedkope parfum van het Kruidvat spuit op weg naar de trein en dan de lege flesjes gewoon in het gras gooit.
Ah het klassieke "ik drink bier en krijg honger en word nu geil van mijne Big Mac dus ga maar wat krikken in de bos, maar oei nu moet ik schijten, gelukkig heb ik natte doekskes bij".
Ge moogt al blij zijn dat dat volk condooms gebruikt. :unsure:

Papa: En wat wil je graag voor je verjaardag zoon?
Zoon: Een gaming PC zoals de papa
Papa: *slik* :unsure:
Toch ideaal? Die van u doorschuiven en zelf ne nieuwe samenstellen op kosten van de gemeenschappelijke rekening :coolbrows:.

Mijne bruine zal er niet zo blij mee zijn dat ik mijne zoon zo goed heb opgevoed :headshake:
uwe... bruine? :wtf:

Tonerider voor uw mentale gezondheid moet ge wat meer buiten komen.
Rijdt naar een vijver in een park. Zitten daar wat jongeren die hun klein broertje mee hebben. Die kleine heeft nog geen minuut stil geweest. Brullen, bleiten... :angry: Ik wil rust nondedomme shut the fuck up

Tonerider voor uw mentale gezondheid moet ge wat meer buiten komen.
Rijdt naar een vijver in een park. Zitten daar wat jongeren die hun klein broertje mee hebben. Die kleine heeft nog geen minuut stil geweest. Brullen, bleiten... :angry: Ik wil rust nondedomme shut the fuck up
Blikje carapils tegen hun fretter gooien.

Ik stap via de poort naar de voortuin, en zie een oudere man wegstappen van mijn oprit, hij staat te wachten op 't fietspad om de straat over te steken. Een vrouw, die aan onze kant van de straat geparkeerd staat, stapt naar ons toe en geeft me aan dat die viezerik gewoon in mijn bloemenperk heeft staan pissen. Kerel zal op dat ogenblik al in de wagen en vertrok net...

Als ik gewoon iets vroeger had begrepen wat er gebeurd was, had ik de halfgevulde emmer water van 't uitspoelen van de regenwaterfilter die daar stond over hem heen kunnen kappen, of door de open venster van zijn wagen naar binnen kunnen zwieren ...

Naar het centrum gewandeld om een ijsje te gaan eten, merk ik bij aankomst dat ik geen mondmasker bij heb :sop: dat die shit maar snel wordt afgeschaft.

Naar het centrum gewandeld om een ijsje te gaan eten, merk ik bij aankomst dat ik geen mondmasker bij heb :sop: dat die shit maar snel wordt afgeschaft.
Bij ons hoeft het op straat niet meer, ik merk wel dat je bij de minste kuch nogal wat mensen ziet opschrikken dus echt ‘rust’ is nog niet terug.

Zit dat niet in je hoofd, want ik heb dat nu werkelijk nog nooit meegemaakt en ik hoest continue.
Waarschijnlijk wel, ik neem aan dat wie maskerloos de stad intrekt op zich wel op zijn gemak is. Ik trek dat ding nu wel al makkelijker naar beneden. Maar gelijk tot vorige week op het werk met constante in en uit van toeristen allerhande… Nee echt op het gemak was ik toch niet. Sportploegen met positieve testen enzo, no thank you.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan