Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
frituur was weer dicht. Dat zit dan te klagen dat zijn klanten wegblijven sinds Corona. Nee, hou u gewoon aan uw openingsuren. Als mensen telkens 50% kans hebben om voor een gesloten deur te staan, gaan ze beginnen om ze ofwel zelf te bakken of gewoon direct naar een ander frituur te rijden.

Bah, mensen

Ramptoeristen hinderen opruimwerken in Durbuy: “Vrachtwagens met containers stonden 35 minuten geblokkeerd in verkeer”

Dat soort volk mogen ze voor mijn part mee in de opruimcontainers gooien.

frituur was weer dicht. Dat zit dan te klagen dat zijn klanten wegblijven sinds Corona. Nee, hou u gewoon aan uw openingsuren. Als mensen telkens 50% kans hebben om voor een gesloten deur te staan, gaan ze beginnen om ze ofwel zelf te bakken of gewoon direct naar een ander frituur te rijden.
Wij hadden ook zo'n frituur. Deden open wanneer ze goesting of geld nodig hadden. Toplocatie dat iedereen kon zien wanneer ze dan toch eens open waren. Meestal ook zo 50/50, hoe de wind waaide. Mens had dan ook echt serieus goeie frieten. Denk dat menig volk hunnen toer begon bij dat frituur.

Daarna overgenomen door ne jonge gast, originele eigenaars werden echt te lui om te werken. Nieuwe kerel elke dag open, na zes jaar binnen en zet die het terug te koop.

Een frituur me goei machines da goeie friet oplevert op een goei locatie, da brengt serieus wa op dat ge kunt t zotteke dermee houden.

Oosteeklo zou ik nu niet direct een toplocatie noemen :p Maar hij zal wel zijn redenen hebben. Uiteindelijk zijn het zijn eigen financien waar hij mee aan het gokken is.

dat de insert image hier eerst een drop image geeft en niet de url. De helft van de keren ben ik te rap (gebeurt anders niet veel) en doe ik al ctrl+v waardoor de link gewoon in mijn tekst verschijnt.

(maar wel nice dat die drop-image hier nu bestaat)

Te kortaf geweest met de oudste :( Ik was overtrekken aan het verversen met de koptelefoon. Gewoon tien minuten eens luisteren naar iets dat niet FNaF, FNF of mijnen echtgenoot was. Na drie minuten ‘mama mama’ en ik heb ‘em wandelen gestuurd (was gewoon iets op YouTube)
Was niet onredelijk maar waarom voelt een mens zich dan alsof ze haar eigen hand afgesneden heeft. Blah.

Te kortaf geweest met de oudste :( Ik was overtrekken aan het verversen met de koptelefoon. Gewoon tien minuten eens luisteren naar iets dat niet FNaF, FNF of mijnen echtgenoot was. Na drie minuten ‘mama mama’ en ik heb ‘em wandelen gestuurd (was gewoon iets op YouTube)
Was niet onredelijk maar waarom voelt een mens zich dan alsof ze haar eigen hand afgesneden heeft. Blah.
Niet te hard over piekeren dat doet hij zelf waarschijnlijk ook niet. 😉

Als ik me daarover slecht voel, ga ik sorry gaan zeggen.
Voorbeeldfunctie én verlichting van het rotgevoel in 1!

Nen hoop Poolse dronken marginalen die de buurt weer wakker houden hier, door hun overdreven luid gepraat (lees gebrabbel). Zitten vanachter in hunne hof maar je hoort tot enkele huizen verder. :angry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nen hoop Poolse dronken marginalen die de buurt weer wakker houden hier, door hun overdreven luid gepraat (lees gebrabbel). Zitten vanachter in hunne hof maar je hoort tot enkele huizen verder. :angry:
Was hier een paar nachten geleden ook van dat, de barbecue stond om 02:00 nog aan, wtf?

Helpdesk op z’n best. Contact via IT chat, ergens in Kuala Lumpur.
Standaard reply: “I will certainly check that for you. Please allow me a minute while I am searching for the required information.”
Dan 5 keer elke 4 minuten een automatische boodschap “help desk is working on your request”.
Om dan een link te krijgen naar een pagina waar ik een request kan invullen voor hulp.
Op die pagina staat dan een link naar een document waarin beschreven staat hoe je via IT portal info kan opvragen die nodig is om request te vervolledigen. Document van 2013; die benamingen zijn intussen uiteraard veranderd dus ik vind mijn weg totaal niet in die IT portal.

Kuala Lumpur: stuur me een e-mail met screenshot en omschrijving van het probleem, dan stuur ik het door naar betrokken team.

briljant in z’n eenvoud en dus na ongeveer een uur mijn probleem kunnen melden.
Benieuwd wanneer het opgelost is. Op de pagina stond dat het tot 2 weken kan duren voor requests behandeld worden.

Man heeft boodschappen gedaan. Met de beste bedoelingen maar dat irriteert mij want wij winkelen allebei op een andere manier.
Naar de winkel gaan is een van de weinige momenten dat ik nog eens zelf iets kan kiezen. Mijn eigen lunch. Gisteravond nog aan het bedenken dat xyz van die middag eigenlijk niet zo goed was. Wat heeft hij mee voor vandaag? Xyz.
Kleine dingen zoals kind dat bananen wou, dat weet hij niet dus geen bananen. Of appelsap. Iets voor mij om te drinken. Lijst gaat door.
We kijken naar wat hij wil of is het beiden iets apart dan is het zijne luid genoeg om niet te negeren. Als we een avondje muziek luisteren is het zijn afspeellijst. Als we pizza bestellen is het de pizza die hij lust.
Het is mijn eigen schuld want ik schik mij ook altijd, het is zo een klein kind als hij zijn zin niet krijgt. Zal vanavond ook weer memmen ‘is er iets om te knabbelen’ Ah bah neen want je hebt niks gekocht.
Soit, het steekt even tegen.

Man heeft boodschappen gedaan. Met de beste bedoelingen maar dat irriteert mij want wij winkelen allebei op een andere manier.
Naar de winkel gaan is een van de weinige momenten dat ik nog eens zelf iets kan kiezen. Mijn eigen lunch. Gisteravond nog aan het bedenken dat xyz van die middag eigenlijk niet zo goed was. Wat heeft hij mee voor vandaag? Xyz.
Kleine dingen zoals kind dat bananen wou, dat weet hij niet dus geen bananen. Of appelsap. Iets voor mij om te drinken. Lijst gaat door.
We kijken naar wat hij wil of is het beiden iets apart dan is het zijne luid genoeg om niet te negeren. Als we een avondje muziek luisteren is het zijn afspeellijst. Als we pizza bestellen is het de pizza die hij lust.
Het is mijn eigen schuld want ik schik mij ook altijd, het is zo een klein kind als hij zijn zin niet krijgt. Zal vanavond ook weer memmen ‘is er iets om te knabbelen’ Ah bah neen want je hebt niks gekocht.
Een assertiviteitscursus zal je goed doen. Eens een keertje opkomen voor wat jij wilt en niet wat een ander wilt. Je leeft maar een keer.

Bedankt voor de reminder dat single zijn best OK is. 🤓

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan